james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.650
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.311
- Πόντοι
- 14.095
Θυμάμαι ότι είχα γαμηθει στα γέλια με τον Τιτανικό αλλά δεν θυμάμαι την ατάκα! Θα μπορούσε να γίνει υπενθύμιση παρακαλώ;Βασικά κερδίζεις 2-1 με τον Τιτανικό...
![]()

Να τα εκατοστήσεις ρε!!


και αυτή μιξοκλαιγε και έλεγε Τζακ ο τζακ
Γαρ…