Ράδιο bourdela.com
yorkie Global Πορνορεπόρτερ Εγγρ. 11 Απρ 2012 Μηνύματα 2.764 Κριτικές 228 Like 18.840 Πόντοι 35.668 10 Σεπ 2014 #57.102
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.103
artemismatsas Μέλος Εγγρ. 14 Ιουν 2013 Μηνύματα 5.819 Κριτικές 1 Like 125 Πόντοι 66 10 Σεπ 2014 #57.104
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.105
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.107
Old Devil Σεβαστός Εγγρ. 5 Οκτ 2013 Μηνύματα 8.808 Κριτικές 11 Like 846 Πόντοι 1.026 10 Σεπ 2014 #57.109
Επισκέπτης 10 Σεπ 2014 #57.110 old devil έγραψε: μεγάλο κρίμα μουσικοί σαν τους rage να είναι πολιτικοποιημένοι αλλά φαντάζομαι οι περισσότεροι συγχωρούν αυτό το ελάττωμα τους γαμώ τις μπάντες! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μαγκια τους τυπε....το καλυτερο συγκροτημα ever πριν τους Doors
old devil έγραψε: μεγάλο κρίμα μουσικοί σαν τους rage να είναι πολιτικοποιημένοι αλλά φαντάζομαι οι περισσότεροι συγχωρούν αυτό το ελάττωμα τους γαμώ τις μπάντες! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μαγκια τους τυπε....το καλυτερο συγκροτημα ever πριν τους Doors
hustler Σεβαστός Εγγρ. 26 Οκτ 2005 Μηνύματα 2.013 Κριτικές 1 Like 5.477 Πόντοι 1.056 10 Σεπ 2014 #57.111
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 10 Σεπ 2014 #57.112 ΔΩΣΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
lagonisian Τιμημένος Εγγρ. 11 Ιουν 2011 Μηνύματα 12.582 Κριτικές 284 Like 13.031 Πόντοι 26.470 10 Σεπ 2014 #57.113 δώσε ρε αμτζίκιε... [move][size=30pt]ΚΑΙ ΕΡΩΤΩΩΩ???? ΠΙΡΦΟΡΟΣ????[/size][/move]
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.114 amjik έγραψε: ΔΩΣΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ Κλικ για ολόκληρη προβολή... ´Ετσι ακριβώς , πίσω κοιτάμε μόνο για να μη τρακάρουμε και για να παρκάρουμε
amjik έγραψε: ΔΩΣΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ Κλικ για ολόκληρη προβολή... ´Ετσι ακριβώς , πίσω κοιτάμε μόνο για να μη τρακάρουμε και για να παρκάρουμε
yorkie Global Πορνορεπόρτερ Εγγρ. 11 Απρ 2012 Μηνύματα 2.764 Κριτικές 228 Like 18.840 Πόντοι 35.668 10 Σεπ 2014 #57.115
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.116 Take no prisoners Καλησπέρα φίλε yorkie ;)
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 10 Σεπ 2014 #57.117 lagonisian έγραψε: δώσε ρε αμτζίκιε... [move][size=30pt]ΚΑΙ ΕΡΩΤΩΩΩ???? ΠΙΡΦΟΡΟΣ????[/size][/move] Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δέν είναι γιά σένα ή ύπογραφή Λαγέ μου.......... ....... ό ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΗ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΗ ΤΙ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ [move][size=23pt]<<<<<<<<<<<<<<<<ΑΡΩΣΤΟΣ ΨΥΧΑΚΙΑΣ !!!!!!!!>>>>>>>>>>>>>>>[/size][/move]
lagonisian έγραψε: δώσε ρε αμτζίκιε... [move][size=30pt]ΚΑΙ ΕΡΩΤΩΩΩ???? ΠΙΡΦΟΡΟΣ????[/size][/move] Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δέν είναι γιά σένα ή ύπογραφή Λαγέ μου.......... ....... ό ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΗ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΗ ΤΙ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ [move][size=23pt]<<<<<<<<<<<<<<<<ΑΡΩΣΤΟΣ ΨΥΧΑΚΙΑΣ !!!!!!!!>>>>>>>>>>>>>>>[/size][/move]
House of Fun Ενεργό Μέλος Εγγρ. 30 Ιαν 2009 Μηνύματα 36.799 Κριτικές 5 Like 58 Πόντοι 366 10 Σεπ 2014 #57.119