Ράδιο bourdela.com
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 15 Μαρ 2012 #43.961
Διαγραμμένο μέλος 101687 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 20 Νοε 2010 Μηνύματα 18.657 Like 25 Πόντοι 166 15 Μαρ 2012 #43.962 lithin έγραψε: Βίλμα, βάλε πάλι εκείνο με το τραβέλι που το σαπάκιαζε ο τύπος στο ξύλο κι εκείνο έκλαιγε ρε please Ωχ,βαρύ το ακόλουθο Κλικ για ολόκληρη προβολή... ... τσίμπα το είναι ίσως το αγαπημένο μου οπότε ξαναφάε σκατά Πάρε κ άλλα 2
lithin έγραψε: Βίλμα, βάλε πάλι εκείνο με το τραβέλι που το σαπάκιαζε ο τύπος στο ξύλο κι εκείνο έκλαιγε ρε please Ωχ,βαρύ το ακόλουθο Κλικ για ολόκληρη προβολή... ... τσίμπα το είναι ίσως το αγαπημένο μου οπότε ξαναφάε σκατά Πάρε κ άλλα 2
strobita Μέλος Εγγρ. 6 Φεβ 2011 Μηνύματα 1.930 Like 0 Πόντοι 16 15 Μαρ 2012 #43.963 lithin έγραψε: Βίλμα, βάλε πάλι εκείνο με το τραβέλι που το σαπάκιαζε ο τύπος στο ξύλο κι εκείνο έκλαιγε ρε please Ωχ,βαρύ το ακόλουθο Κλικ για ολόκληρη προβολή... να τη βγαλουμε κι απόψε, όμως, αγαπητε φίλε...μην ξεψυχήσουμε
lithin έγραψε: Βίλμα, βάλε πάλι εκείνο με το τραβέλι που το σαπάκιαζε ο τύπος στο ξύλο κι εκείνο έκλαιγε ρε please Ωχ,βαρύ το ακόλουθο Κλικ για ολόκληρη προβολή... να τη βγαλουμε κι απόψε, όμως, αγαπητε φίλε...μην ξεψυχήσουμε
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 15 Μαρ 2012 #43.965
Επισκέπτης 15 Μαρ 2012 #43.968 vilma έγραψε: ... τσίμπα το είναι ίσως το αγαπημένο μου οπότε ξαναφάε σκατά Πάρε κ άλλα 2 Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ούτε στη φυλακή μιλάμε δεν θα το άκουγα Χίλιες φορές να άκουγα τον εθνικό μας σταρ λέμε strobita έγραψε: να τη βγαλουμε κι απόψε, όμως, αγαπητε φίλε...μην ξεψυχήσουμε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μα γιατί το λες αυτό ;;;
vilma έγραψε: ... τσίμπα το είναι ίσως το αγαπημένο μου οπότε ξαναφάε σκατά Πάρε κ άλλα 2 Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ούτε στη φυλακή μιλάμε δεν θα το άκουγα Χίλιες φορές να άκουγα τον εθνικό μας σταρ λέμε strobita έγραψε: να τη βγαλουμε κι απόψε, όμως, αγαπητε φίλε...μην ξεψυχήσουμε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μα γιατί το λες αυτό ;;;
mounitsa Ενεργό Μέλος Εγγρ. 21 Οκτ 2006 Μηνύματα 20.860 Like 14 Πόντοι 366 15 Μαρ 2012 #43.969 Dort am Klavier stand ich bei ihr es hatte den Schein sie spielte für mich allein
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 15 Μαρ 2012 #43.970
strobita Μέλος Εγγρ. 6 Φεβ 2011 Μηνύματα 1.930 Like 0 Πόντοι 16 15 Μαρ 2012 #43.972 lithin έγραψε: Μα γιατί το λες αυτό ;;; Κλικ για ολόκληρη προβολή... εεεεε φιρι φιρι το πηγαινες, ειχες 1, 2 ευκαιριες...το παράκανες
lithin έγραψε: Μα γιατί το λες αυτό ;;; Κλικ για ολόκληρη προβολή... εεεεε φιρι φιρι το πηγαινες, ειχες 1, 2 ευκαιριες...το παράκανες
Διαγραμμένο μέλος 101687 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 20 Νοε 2010 Μηνύματα 18.657 Like 25 Πόντοι 166 15 Μαρ 2012 #43.978