Νέα

Προειδοποίηση και ban

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Mpaglamas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 62
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mpaglamas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2010
Μηνύματα
450
Κριτικές
8
Like
710
Πόντοι
361
Είμαι μέλος από το 2010 αν δεν κάνω λάθος.
Ένα πράγμα που προτείνω να αλλάξει είναι να υπάρχει σύστημα προειδοποίησης και αποκλεισμού των ατόμων που επιτειθονται σε κορίτσια ακόμα και σε χρήστες μέσα στο φορουμ.

Ακόμα και ένα red flag Σε άτομα που τσακώνονται όλη την ώρα και χάνουμε εμείς των χρόνο μας διαβάζοντας τσαμπουκαδες.

Εννοείται ότι υπάρχουν στοχευμενες επιθέσεις για διάφορους λόγους οι οποίες παραπλανουν τους χρήστες.

Το νόημα της κοινότητας αυτής είναι ο έρωτας. Όλα τα άλλα δεν έχουν θέση εδώ και οφείλουμε να προστατευσουμε τον κάθε ένα ξεχωριστά.
 

erethis72

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Οκτ 2017
Μηνύματα
2.516
Κριτικές
6
Like
8.041
Πόντοι
1.336
Συμφωνώ μαζί σου ,στο μόνο που διαφωνω οτι δεν είμαστε για έρωτα εδω,αλλα για σεξ ..Αυτό πουλαμε/αγοράζετε .

Συμφωνώ για το σεξ, αλλά υπάρχουμε κι εμείς οι "αγαπούληδες" κοινώς, που μας αρέσει το GFE και να παραμυθιαζόμαστε καμιά φορά, όταν πετυχαίνει, σπάνια είναι η αλήθεια, ότι πήγαμε με την γκόμενά μας σε παράνομο ξενοδοχείο και κάναμε Έρωτα. Ότι μας γούσταρε κι εκείνη όσο κι εμείς, ότι το πάθος ξεχείλιζε!
Τι λέω τώρα ε ??? Είπα, πολύ δύσκολο, θέλει τρελή χημεία...:hi:
 

Sexyjoanna

Call-Girl
Εγγρ.
25 Σεπ 2021
Μηνύματα
27.197
Κριτικές
1
Like
221.288
Συμφωνώ για το σεξ, αλλά υπάρχουμε κι εμείς οι "αγαπούληδες" κοινώς, που μας αρέσει το GFE και να παραμυθιαζόμαστε καμιά φορά, όταν πετυχαίνει, σπάνια είναι η αλήθεια, ότι πήγαμε με την γκόμενά μας σε παράνομο ξενοδοχείο και κάναμε Έρωτα. Ότι μας γούσταρε κι εκείνη όσο κι εμείς, ότι το πάθος ξεχείλιζε!
Τι λέω τώρα ε ??? Είπα, πολύ δύσκολο, θέλει τρελή χημεία...:hi:
Ε ναι,εξου και υπάρχουν κυρίες με συγκεκριμένο πρόγραμμα ,εγω αλλιώς το έθεσα, οτι επαγγελματικα,προσφέρουμε σεξ..
Το πάθος και η χημεία παρεμπιπτόντως, παίζει έναν μικρό ρόλο σ αυτήν την "συναλλαγή " αγορι..
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.436
Κριτικές
13
Like
4.176
Πόντοι
746
Η Λέξη ''Ραντεβού Θανάτου'' δεν είχε ξαναγραφτεί εδώ μέσα και στο σάιτ γενικά μέχρι που την έγραψα εγώ.
Έχω την πλήρη άδεια για τα πνευματικά δικαιώματα.
Άνετα έκανα ένα ραντεβού θανάτου μέ έναν δνλάγνο εδώ μέσα που μας σκωτίζει το πότσο κάθε 3 και λίγο.
 

erethis72

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Οκτ 2017
Μηνύματα
2.516
Κριτικές
6
Like
8.041
Πόντοι
1.336

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.450
Πόντοι
12.056
Εκτός από τα κυριακάτικα νήματα ...υπάρχουν και αυτά ... τι πρόβλημα έχει τώρα ο μύστης ότι κάποιοι τσακώνονται και λένε μουφές πληροφορίες...ΑΣΕ ΦΙΛΕ ΤΏΡΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ !!!!!!!!!!!!!!
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.164
Κριτικές
136
Like
12.679
Πόντοι
11.915
Είμαι μέλος από το 2010 αν δεν κάνω λάθος.
Ένα πράγμα που προτείνω να αλλάξει είναι να υπάρχει σύστημα προειδοποίησης και αποκλεισμού των ατόμων που επιτειθονται σε κορίτσια ακόμα και σε χρήστες μέσα στο φορουμ.

Ακόμα και ένα red flag Σε άτομα που τσακώνονται όλη την ώρα και χάνουμε εμείς των χρόνο μας διαβάζοντας τσαμπουκαδες.

Εννοείται ότι υπάρχουν στοχευμενες επιθέσεις για διάφορους λόγους οι οποίες παραπλανουν τους χρήστες.

Το νόημα της κοινότητας αυτής είναι ο έρωτας. Όλα τα άλλα δεν έχουν θέση εδώ και οφείλουμε να προστατευσουμε τον κάθε ένα ξεχωριστά.
Τυπε κάποιοι για αυτό το μπαχαλο που αναφέρεις μπαίνουμε εδώ μέσα. Να φύγεις εσύ, να πας αλλού.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.285
Like
19.213
Πόντοι
2.606
Στα αρχιδια μας η προειδοποίηση θα τα κάνουμε πάντα πουτανα ολ ορ νοτ ατ ολ θα τρώμε την καμπάνα και σαν απο άμωμο σύλληψη θα ξαναγενιομαστε πάλι
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Ρε μάγκες .... αν μπαγλαμάδες σαν το barock δεν την πέφτουν σε άλλους , τι θα γράφουν ;;;;
ΓΙΑ ΤΗ ... ΖΩΗ ΤΟΥΣ ;;; Για αυτές που ... γαμάνε ;;;;

Καλά ... δεν λυπάστε καθόλου εσείς ;;; Τι άνθρωποι είστε .... τόσο άκαρδοι ;;;
Μίλα μας για τη ζωή σου και αυτές...... που γαμάς Λάκη. Δεν είμαστε άκαρδοι, είμαστε άνθρωποι πάνω απ όλα.
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Στα αρχιδια μας η προειδοποίηση θα τα κάνουμε πάντα πουτανα ολ ορ νοτ ατ ολ θα τρώμε την καμπάνα και σαν απο άμωμο σύλληψη θα ξαναγενιομαστε πάλι
Δίδαξε ο Ντόπας έφτιαξε σχολή ? :wanker:
 
OP
OP
M

Mpaglamas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2010
Μηνύματα
450
Κριτικές
8
Like
710
Πόντοι
361
Υπαρχει και η άλλη λύση βεβαια. Να συνεχίσετε να μαλλιοτραβιεστε γιατί μάλλον δεν έχετε ιδέα πως να διαφωνείτε με τις απόψεις αλλού σαν άνθρωποι και να είστε προμοτορες που ρίχνουν αρνητικές κριτικές χωρίς καν να έχουν κάνει ραντεβού.

Και το σαιτ να το μετονομάσουμε από Bourdela σε Βουλή.
 

Μονσελας

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2020
Μηνύματα
550
Like
946
Πόντοι
86
Τυπε κάποιοι για αυτό το μπαχαλο που αναφέρεις μπαίνουμε εδώ μέσα. Να φύγεις εσύ, να πας αλλού.

Στα αρχιδια μας η προειδοποίηση θα τα κάνουμε πάντα πουτανα ολ ορ νοτ ατ ολ θα τρώμε την καμπάνα και σαν απο άμωμο σύλληψη θα ξαναγενιομαστε πάλι
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::headbaning1::headbaning1::headbaning1::headbaning1::headbaning1::headbaning1:
 

Loukoum4s

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2019
Μηνύματα
574
Like
1.468
Πόντοι
206
Ποιός μου έκανε ριπορτ με red flag μητονεγαμησω;

Α άκυρο, δεν το φτιάξανε ακόμα.


Ρε mpaglama coolαρε... Σε κάθε ποστ υπάρχει το κουμπάκι αναφορά να ούμε. Το πατάς και ένα εξειδικευμένο ανώτερο μέλος, με τις κατάλληλες γνώσεις και αρμοδιότητες κάνει τους κατάλληλους ελέγχους στο μήνυμα που έφαγε την αναφορά ασούμε και αν χρειαστεί το διαγράφουν ας πούμε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Sexypistol

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2022
Μηνύματα
6.636
Κριτικές
1
Like
25.378
Πόντοι
5.956
Καλημέρα όμορφη σε ολους. Έκανα μια σκέψη σχετικά με τα ban. Μηπως να έμπαιναν αστεράκια για καθε ban με χρωμα κάτω απο το αξιομα που εχει κάποιος ωστε να γνωρίζουμε ποιος εχει τιμωρηθεί για το καλο του συνόλου? @antisthenis αν ειναι καλη ιδέα κάντε το. :hi:Το site ειναι φοβερό με τρομερές δυνατότητες... Μπράβο στην ομάδα σας.
 
Εγγρ.
27 Απρ 2026
Μηνύματα
1
Like
2
Πόντοι
0
Είμαι μέλος από το 2010 αν δεν κάνω λάθος.
Ένα πράγμα που προτείνω να αλλάξει είναι να υπάρχει σύστημα προειδοποίησης και αποκλεισμού των ατόμων που επιτειθονται σε κορίτσια ακόμα και σε χρήστες μέσα στο φορουμ.

Ακόμα και ένα red flag Σε άτομα που τσακώνονται όλη την ώρα και χάνουμε εμείς των χρόνο μας διαβάζοντας τσαμπουκαδες.

Εννοείται ότι υπάρχουν στοχευμενες επιθέσεις για διάφορους λόγους οι οποίες παραπλανουν τους χρήστες.

Το νόημα της κοινότητας αυτής είναι ο έρωτας. Όλα τα άλλα δεν έχουν θέση εδώ και οφείλουμε να προστατευσουμε τον κάθε ένα ξεχωριστά.
Γεία χαρά σε όλους και από μένα. Καινούργιος εδώ. Αρχικά μου φάνηκε πολύ ενθαρρυντικό οτί οι δημιουργοί είναι διατεθειμένοι να ελέγχουν και να επεμβαίνουν ενεργά με κυρώσεις σε περιπτώσεις ρατσιστικών σχολίων, υποτιμητικών σχολίων και γενικότερης τοξικότητας. Διαβάζοντας δίαφορα νήματα δυστυχώς δεν είδα αυτή την πραγματικότητα. Οχι μόνο υποτιμητικά αλλά επί της ουσίας προσβλητικότατα σχόλια καμουφλαρισμένα με ''απαλό'' στρέιτ χιούμορ σε gay χρήστες που απλά ανοίγουν θέματα πάνω στο gay ψαχτήρι, στέκια, εμπειρίες κ.λ.π. Βρίσκοντας περιττό να σχολιάσω αυτους τους άντρακλες η πρόταση μου είναι να δημιούργηθεί ξεχωριστή gay ενότητα στη σελίδα. Ομολογώ οτι εξεπλάγην που δεν δίνεται καν η δυνατότητα να επιλέγει σεξουαλικός προσανατολισμός ώστε να διευκολυνθούν οι θεματικές και ο καθένας να περνάει όμορφα χωρίς να ενοχλεί τον άλλο. Νομίζω οτί και οι διαχειριστές θα είχατε καλύτερο έλεγχο.
Ζητώ συγνώμη για το εκτεταμένο μύνημα. Ελπίζω να γίνουν κατανοητές οι προθέσεις.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
7
Εμφανίσεις
2K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom