Νέα

Πωληση κρανους

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα anondinos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 54
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

arxontas33

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2014
Μηνύματα
26
Like
4
Πόντοι
0
Μια απάντηση μόνο σ' αυτή την ερώτηση, γιατί μου άρεσε:

Θα μου φαινόταν σα να βλέπω τη Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη να πηγαίνει στη δεξίωση του προέδρου της δημοκρατίας με τσάντα αγορασμένη από τη λαϊκή.
Και πάλι όμως, στ' αρχίδια μου τι τσάντα κρατάει η κυρία.
Αυτό πρέπει να καταλάβεις.
Και να μην ασχολείσαι με το τι κάνει ο άλλος, αν το θέμα δεν σε αφορά.

Καλα εννοειτε οτι κουβεντα κανουμε και δεν προσπαθουμε για κατι αλλο :)

Για τη Γιαννα οντως στα αρχιδια μας, εκτος αν πηγαινε γυμνη οποτε να ψαχναμε για καμια φωτο :)
Την ερωτηση την εκανα για αλλο λογο, οχι για το αν πρεπει να ασχολεισαι με το τι κανει ο αλλος... Φυσικα και μην ασχολεισαι γιατι στο τελος της ημερας δεν μπορεις και δεν πρεπει να κανεις και τιποτα.. Δικαιωμα του στην busa ο να φοραει καλοκαιρι ενα κολυμβητικο μαγιο και απολυτως τιποτε αλλο και να πηγαινει με 150+ (πραγματικο περιστατικο φετος στην ευθεια του Σχοινια απλα οχι με busa) :)
Τι θα σκεφτοσουν ομως ? Καλα κανει ? Ειναι μαλακας ? Μπραβο το παιδι ? τοσο ξερει απο μηχανες τοσο κανει ? τι θα περναγε στιγμιαια απο το μυαλο σου?..
Να σου το πω και αλλιως.. Μαραθωνιος (πλησιαζει κιολας) και εμφανιζεται τυπακι στην εκκινηση που σου λεει οτι παω για χρονο κτλ, με γοβα.. Η για να μην το κανω τοσο ακραιο με αθλητικο απο την Tods.. Τι θα σκεφτεις ? οτι Α. δεν ειναι σοβαρος δρομεας απλα ηρθε για το ΠΛΠ (Πουτσο Λουσο και Περιπατο) η β. αν ειναι σοβαρος δρομεας ειναι μαλλον μαλακουλης αφου στα 5 πρωτα χλμ θα εχει παρει τα ποδια στα χερια...
Και επαναλαμβανω τι θα σκεφτεις.. Οχι αν θα σε απασχολησει, κανεις κατι, κτλ κτλ..

Τι ειναι οι αλλες δυο μηχανες που εχεις ?  :cheesy: να δω αν μπορω να σε προλαβω με καμια απο τις αλλες δυο γιατι με το busa δυσκολο  :s&m_3:
 

dimispagrati7

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.535
Like
14
Πόντοι
16
Παίδες το κράνος δεν το φοράς για να γλιτώνεις τις κλήσεις, το φοράς για να γλιτώσεις το κεφάλι σου άμα γίνει η στραβή.
Με αυτό το σκεπτικό όσα και να δώσεις λίγα είναι. Κατανοητό ότι ένα καλό κράνος μπορεί να κοστίζει περισσότερο από τον μισθό κάποιου αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να προσπαθήσει να φτάσει όσο πιο ψιλά γίνεται, κόβοντας από άλλα λιγότερο σημαντικά. (και σε σχέση με το κεφάλι σου όλα είναι λιγότερο σημαντικά)
Καλά χιλιόμετρα να έχουμε
καλα τα λες
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
140
Πόντοι
16
Τι ειναι οι αλλες δυο μηχανες που εχεις ? 
:cheesy: να δω αν μπορω να σε προλαβω με καμια απο τις αλλες δυο γιατι με το busa δυσκολο 

Ένα XT600 και ένα Serow (225).
Κάθε μια είναι για κάποια χρήση.
Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να με προλάβεις όταν είμαι με το busa.
Το θέμα είναι αν μπορείς να με προλάβεις όταν είμαστε και οι δυο πάνω σε δυο busa, ή δυο ΧΤ600, ή δυο Serow, ή σε κάτι σαν το δικό σου.
 

arxontas33

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2014
Μηνύματα
26
Like
4
Πόντοι
0
Ένα XT600 και ένα Serow (225).
Κάθε μια είναι για κάποια χρήση.
Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να με προλάβεις όταν είμαι με το busa.
Το θέμα είναι αν μπορείς να με προλάβεις όταν είμαστε και οι δυο πάνω σε δυο busa, ή δυο ΧΤ600, ή δυο Serow, ή σε κάτι σαν το δικό σου.

Σωστο και αυτο αν και συνηθως μου αρεσει να τα βαζω με τουλαχιστον δυνατοτερους συνδυασμους  :dancing:

Καλα χιλιομετρα να εχεις !!!
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
140
Πόντοι
16
Καλα χιλιομετρα να εχεις !!!
Ευχαριστώ.
Ετοιμάζομαι να κάνω (τώρα, σε λίγο) γύρω στα 38km με το 600 (δεν είναι για παραπάνω, τα 15 θα είναι εντός πόλης).

Εσύ ποιο κράνος λες να βάλω?
 

Συνημμένα

  • untitled22.jpg
    untitled22.jpg
    310,5 KB · Εμφανίσεις: 32

Matt LeBlanc

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2007
Μηνύματα
4.499
Κριτικές
21
Like
6.871
Πόντοι
6.745
 υπαρχει και καποιος αντιλογος στα γραπτα του φιλου mariath,σχετικα με το προστιμο,λογω κρανους...
  αν καποιος δεν φοραει κρανος και σπασει το κεφαλι του και μεινει αναπηρος,τοτε θα αξιωνει αυτος ή η οικογενεια του,επιδομα απο το κρατος..αρα το κρατος εχει εννομο συμφερον για την επιβολη προστιμου...
τον προηγουμενο μηνα εψαχνα για κρανος,μια και το παλιο ειχε βγει μαπα(camberg)και ειχα ψιλοκαταληξει σε ενα νολαν,λογω τιμης περισσοτερο και οχι επιλογης..
το σχετικα καλυτερο ηταν ενα σουμπερτ στα 400 ευρω..τελικα πηγα να δοκιμασω τα κρανη στο λιντλ που ειχε με 50 ευρω,αψογη εφαρμογη,ζελατινα(2τεμ) που δεν θολωνει με τιποτε και ανταλλακτικα μαξιλαρακια..για την πολη, που το θελω,αψογο..στα περισσοτερα χιλιομετρα,+120 σου παιρνει τα αυτια ο αερας..
 

arxontas33

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2014
Μηνύματα
26
Like
4
Πόντοι
0
Ευχαριστώ.
Ετοιμάζομαι να κάνω (τώρα, σε λίγο) γύρω στα 38km με το 600 (δεν είναι για παραπάνω, τα 15 θα είναι εντός πόλης).

Εσύ ποιο κράνος λες να βάλω?

Το δεξια... Αν νυχτωσει θα κανει κρυο και θα σε γλιτωσει απο το να παγωσεις..
Ασχετο, δεν δακρυζουν τα ματια σου με το jet (ειδικα εκτος πολης).. Εγω πανω απο 60 χλμ ειναι λες και κλαιω τον μακαριτη που μας αφησε χρονους  :o
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
140
Πόντοι
16
Το δεξια... Αν νυχτωσει θα κανει κρυο και θα σε γλιτωσει απο το να παγωσεις..
Ασχετο, δεν δακρυζουν τα ματια σου με το jet (ειδικα εκτος πολης).. Εγω πανω απο 60 χλμ ειναι λες και κλαιω τον μακαριτη που μας αφησε χρονους   :o

Λάθος.
Από το κρύο σε γλυτώνει το κασκόλ (ναι, νύχτα θα γυρίσω), όχι το κράνος σκέτο.
Το Schuberth είναι πολύ "βαρύ" για τέοια διαδρομη.
Και για μέσ' την πόλη σου κόβει οπτικό πεδίο (που το jet με το τζάμι δεν σου κόβει).

Με το ΧΤ, στην Εθνική οδό (το κομμάτι που θα οδηγήσω) δεν θα πάω πάνω από 130-140.
Οπότε τι να το κάνω το Schuberth?
Σου είπα για ποια περίπτωση είναι καλό: Για πάνω από 150. Έως και 280-300.

Τα μάτια δεν δακρύζουν (με το τζάμι κατεβασμένο), άσε που φοράω και γυαλιά.
 

taz7

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2014
Μηνύματα
250
Κριτικές
1
Like
94
Πόντοι
1
Ειλικρινά σου εύχομαι να μην διαπιστώσεις ποτέ πόσο λάθος κάνεις.
Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά:

Δεν πάει έτσι, φίλε.
Και επειδή έχω και απ' τα δυο (και Schuberth και ένα noname των 35 ευρώ) και είμαι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο παλιός από σένα αυτά που θα σου πω σημείωσε τα, και μην παραπλανάς τον κόσμο.

Δεν έχω καμία πρόθεση να παραπλανήσω κανέναν. Λέω αυτό που πιστεύω με βάση τη δική μου εμπειρία από την ενασχόλησή μου με τα μηχανάκια. Τώρα αν είμαι πιο νέος ή πιο παλιός από εσένα δεν μπορώ να είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ όπως εσύ μια που δεν γνωριζόμαστε αλλά δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία. Για την ιστορία οδηγώ μηχανές 35 χρόνια και μπορεί να μην είχα ποτέ 3 μηχανάκια την ίδια περίοδο (μέχρι δύο) αλλά έχω αλλάξει αρκετά και οδηγήσει ακόμα περισσότερα και σε καθημερινή χρήση και σε ταξίδια αλλά και σε πίστα.


-Συνήθως ΔΕΝ φοράω κράνος.
-Ναι, το κράνος (το φτηνό) μου έχει σώσει το [δεν ξέρω τι, μάλλον το κρανίο όμως] όταν καρφώθηκα στην ευθεία και σταμάτησα σερνόμενος από το "γκουπ" που έκανε το κράνος όταν γκελάρισε στο πίσω ψαλίδι ενός ΙΧ που πήγαινε μπροστά μου. Μπήκα (χωρίς τη μηχανή) από κάτω του. Αυτό έγινε το 2007.
-Εγώ καταγδάρθηκα (να σου βάλω φωτογραφία?) αλλά δεν έσπασα τίποτα.
-Το (τότε) μηχανάκι (ένα 1.200) πήγε για πέταμα. Το έκανα δώρο στο μηχανικό μου για να καταλάβεις. Ήταν σε BBR (Broken Beyond Repair) κατάσταση. Το έκανε ανταλλακτικά γιατί παρά τη γενική καταστροφή, ο κινητήρας (και άλλα) δεν είχαν πάθει τίποτα.
-Ναι, έχω πληρώσει κλήσεις (και 20 μέρες άδεια-δίπλωμα) επειδή με έχουν πιάσει να μην φοράω κράνος.
-Ναι, έχω γλυτώσει και πολλές (επειδή τους ψήνω ότι δεν πρέπει να με γράψουν για κράνος) - δεν είναι όλοι οι μπάτσοι καθήκια.
-Το ένα από τα 3 μηχανάκι είναι Busa. Τελική, 300, όπως ίσως ξέρεις.

Το να μην φοράς κράνος είναι δικαίωμά σου. Μεγάλο παιδί είσαι, δικό σου είναι το κεφάλι, ότι θέλεις κάνεις και αναλαμβάνεις την ευθύνη.
Μάλιστα με κάποια από αυτά που αναφέρεις σε άλλο post  σχετικά με την επιβολή του κράνους συμφωνώ. Σε κάποια άλλα έχω αντίλογο αλλά ας μην ανοίξουμε άλλη κουβέντα γιατί θα πάει πολύ μακριά.
Τώρα το ότι έπεσες φορώντας φτηνό κράνος και δεν χτύπησες δεν το κάνει (το φτηνό κράνος) καλύτερο από ένα Arai των 700 ευρώ.



Το "φτηνό" κράνος δεν κάνει για πάνω από 150-160kmh. Ο αέρας σου παίρνει το κεφάλι, το τζάμι του κράνους κολλάει στη μύτη σου (είναι jet), ξεκουφαίνεσαι, ο λαιμός σου πιάνεται (αν πηγαίνεις μ' αυτό πολλή ώρα με πολλά χιλιόμετρα) από την κακή αεροδυναμική, τέτοια.
Οπότε για ταξείδι με το BUSA (που γίνεται σίγουρα με πάνω από 150 στο μεγαλύτερ μέρος του) φοράω το Shuberth των 600 ευρώ. Εκεί χρειάζεται, αλλά για τους λόγους που σου λέω, όχι για ασφάλεια.
Θέμα ασφαλείας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ούτε με το φτηνό.

Το κράνος δεν σου παρέχει ασφάλεια μόνο αν πέσεις.
Το να ξεκουφαίνεσαι, να πιάνεσαι, να προσπαθείς να κρατήσεις σταθερό το κεφάλι σου και να μην βλέπεις καλά όπως μόνος  σου λες ότι συμβαίνει με το φτηνό κράνος, είναι πράγματα που επίσης επηρεάζουν την ασφάλειά σου.

Ο λόγος είναι απλός:
Αν γίνει η στραβή με 200km/h, όχι το Shuberth των 600 ευρώ δε σε σώζει, αλλά ούτε ο θεός ο ίδιος. Είναι να μη γίνει η στραβή. Γιατί το (οποιοδήποτε) κράνος έχει αντοχή πολλαπλάσια απ' το κόκκαλο του κρανίου σου, και αυτό που θα πάθεις είναι ότι θα σπάσει ο αυχένας σου, όχι το κρανίο σου. ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ "σπάσει" το κράνος.

Εκτός από το πότε θα σπάσει το κράνος (που και εκεί παίζει ρόλο η ποιότητά του) σημαντικό ρόλο παίζει η προστασία που παρέχει σε πιο ήπια χτυπήματα ,που είναι και τα συνηθέστερα, και η ικανότητά του να απορρόφα μέρος της κρούσης πριν αυτή φτάσει στο κεφάλι σου. Και η ικανότητα αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ποιότητα και την καλή του κατάσταση. Όπως πιθανών γνωρίζεις, στους αγώνες αν ένα κράνος σου φύγει απλώς από το χέρι και πέσει κάτω δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί και το αντικαθιστούν. Αυτό μπορεί να μας φαίνεται υπερβολή, δείχνει όμως με πόση σοβαρότητα το αντιμετωπίζουν οι ειδικοί. Και είναι ο λόγος που αν πας σε μια πίστα θα δεις πολλούς να ακουμπάνε τα κράνη τους στο έδαφος και όχι επάνω στη μηχανή.


Όταν λοιπόν κινούμαι κάθε μέρα μέσα στην πόλη (που δεν περνάω τα 60-70km/h), τι να το κάνω το κράνος των 600 ευρώ, να με προστατέψει από τι?
Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται ακριβώς στις συνθήκες που περιγράφεις.
Και να στο πω και αλλιώς. Αν δεχτούμε ότι με 200 kh/h το αποτέλεσμα είναι μοιραίο, τότε αυτό που μας μένει είναι να προστατευθούμε στα πιο λίγα που η κατάσταση μπορεί να σωθεί.

Σα να μου λες ότι πρέπει να αγοράσεις το ρολόϊ των 10.000 ευρώ που πάει 300 μέτρα βαθειά στη θάλασσα, όταν το μόνο που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει είναι το μακροβούτι των 3 μέτρων βάθους.
Συγγνώμη αλλά δεν υπάρχει και μεγάλη σχέση.
Πρώτον στην περίπτωση του ρολογιού ξέρεις από πριν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πας στα 300 μέτρα και παίρνεις το φτηνό, ενώ για το κράνος δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσει και δεύτερο και σημαντικότερο αν το πράγμα στραβώσει στη μία περίπτωση θα σου χαλάσει ένα ρολόι ενώ στην άλλη…

Δεν έχουν νόημα τέτοιες υπερβολές.
[size=10pt]Όταν πρόκειται για το κεφάλι σου, τίποτα δεν είναι υπερβολή.[/size]
Ο λόγος για τον οποίο απάντησα δεν είναι για να αντιπαρατεθούμε, αλλά γιατί πιθανόν να μας διαβάζουν και νέα παιδιά που τώρα μπαίνουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και καλό είναι να ξεκινάνε όσο το δυνατόν πιο σωστά.
Sorry για το μακροσκελές. Να είμαστε καλά και να χαιρόμαστε τα μηχανάκια μας.
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
140
Πόντοι
16
taz7,
Θα είμαι σύντομος, γιατί τη βαριέμαι, ειλικρινά, αυτή την κουβέντα.
Στο ίδιο στυλ:

Λέω αυτό που πιστεύω με βάση τη δική μου εμπειρία από την ενασχόλησή μου με τα μηχανάκια.
Κι εγώ το ίδιο.

οδηγώ μηχανές 35 χρόνια
49 χρόνια
και σε πίστα.
Το ίδιο.

Μεγάλο παιδί είσαι, δικό σου είναι το κεφάλι, ότι θέλεις κάνεις και αναλαμβάνεις την ευθύνη.
Α, γειά σου!

δεν κάνει (το φτηνό κράνος) καλύτερο, από ένα Arai των 700 ευρώ.
Είναι καλύτερο (όταν δεν χρειάζεσαι αυτά που προσφέρει το Arai) ακριβώς γιατί είναι φτηνότερο.

Το να ξεκουφαίνεσαι, να πιάνεσαι, να προσπαθείς να κρατήσεις σταθερό το κεφάλι σου και να μην βλέπεις καλά όπως μόνος  σου λες ότι συμβαίνει με το φτηνό κράνος, είναι πράγματα που επίσης επηρεάζουν την ασφάλειά σου.
Μα, σου είπα, ΕΧΩ (και το φοράω) και το ακριβό. Αλλά σου είπα πότε. Ακριβώς για τους λόγους που λες. Δε θα πάω με το jet κράνος στη Λαμία!

η ικανότητά του να απορρόφα μέρος της κρούσης πριν αυτή φτάσει στο κεφάλι σου.
Δεν θα μπω σε τέτοια τεχνικά τώρα (που μπορώ πάντως). Σου είπα, τη βαριέμαι αυτή την κουβέντα.

η σοβαρότητα που το αντιμετωπίζουν οι ειδικοί.
Χέσε μας φίλε, με "τους ειδικούς"! Είμαι πιο ειδικός απ’ όλους αυτούς τους πιτσιρικάδες, ή τους συγκοινωνιολόγους, ή τους "δημοσιογράφους" του ειδικού τύπου που βγαίνουν κάθε τόσο να κάνουν τους δάσκαλους! Και να σου πω και κάτι ακόμα? Όταν εγώ έκανα το δάσκαλο, αυτοί δεν ήταν ακόμα ούτε στ' αρχίδια του πατέρα τους!

Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται ακριβώς στις συνθήκες που περιγράφεις.
Προφανώς.
Αφού σ’ αυτές τις συνθήκες διανύονται 10.000.000 ανθρωποχιλιόμετρα κάθε μέρα (τυχαίο το νούμερο) ενώ στις άλλες τις ακραίες (με Busa - τύπου - μπορεί να είναι και R1 - μη μας πουν ότι κάνουμε και διαφήμηση στη Suzuki) και 250km/h) διανύονται 5.000 ανθρωποχλιόμετρα τη μέρα, φυσικό είναι να υπάρχουν περισσότεροι θάνατοι στην πρώτη περίπτωση.
Και τα δυο νούμερα είναι τυχαία, αλλά η σχέση μεταξύ τους δεν είναι.
Είναι θέμα πιθανοτήτων, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι λέω:
Έχεις μια δεξαμενή με 10.000.000 μπαλάκια, 98% απ’ αυτά είναι άσπρα, και 2% είναι μαύρα. Δηλαδή έχεις 200.000 μαύρα. Είναι τα παπιά.
Έχεις και ένα βαρέλι με 5.000 μπαλάκια, όπου 70% απ’ αυτά είναι άσπρα, και 30% είναι μαύρα. Δηλαδή εδώ έχεις 1.500 μαύρα μπαλάκια. Είναι τα Busa και τα R1.
Λες:
Θα πάρω δείγμα να εξετάσω 10% από τα μπαλάκια, από κάθε περίπτωση. Τυφλό δείγμα.
Και παίρνεις (στην τύχη, στο σκοτάδι, χωρίς να βλέπεις το χρώμα):
1.000.000 μπαλάκια από τη δεξαμενή, και 500 από το βαρέλι. Είναι το 10% κάθε περίπτωσης.
Οι πιθανότητες λένε ότι θα βρεις σ’ αυτά που πήρες:
Από τη δεξαμενή: 10.000.000 x 2% x 10% = 20.000 μαύρα μπαλάκια.
Από το βαρέλι: 5.000 x 30% x 10% = 150 μαύρα μπαλάκια.
Δηλαδή: Παρ’ ότι οι κίνδυνοι στην Β’ περίπτωση (ταξίδι με Busa και 250km/h) είναι μεγαλύτεροι (30%) απ’ ότι στην πόλη με παπί (που είναι 2%), οι νεκροί είναι περισσότεροι στην πόλη.
Γιατί κυκλοφορούν εκατομμύρια παπιά.

στην περίπτωση του ρολογιού ξέρεις από πριν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πας στα 300 μέτρα και παίρνεις το φτηνό
Και στην περίπτωση του παπιού ξέρεις από πριν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πας με πάνω από 110, επομένως αεροδυναμικές και τέτοια δεν σου χρειάζονται.

πιθανόν να μας διαβάζουν και νέα παιδιά που τώρα μπαίνουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και καλό είναι να ξεκινάνε όσο το δυνατόν πιο σωστά.
Άκου, φίλε, ΕΧΩ παιδιά. Και σε διαβεβαιώνω πως τα έχω μάθει και τα δυο (με βάση τις δικές μου αντιλήψεις περί κίνησης, κινδύνων, τρόπου οδήγησης, νόμων κυκλοφορίας, κλπ) να είναι ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
Και να μην κινδυνεύουν, όσο αυτό είναι δυνατό.
Έχω καταφέρει δηλαδή ένα πολύ δύσκολο πράμα:
Να τους ΜΕΤΑΦΕΡΩ ένα κομμάτι από την πείρα μου. Που είναι δύσκολο, γιατί ως γνωστόν η πείρα δεν μεταφέρεται, αλλά αποκτάται.
Ας πούμε ότι κατάφερα να τα κάνω να αποκτήσουν πείρα γρήγορα.
Και είμαι περήφανος που (σ’ αυτόν τον τομέα) τα έχω καταφέρει καλά.
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.415
Like
467
Πόντοι
36
Τυπε για να παρεις ενα τοσο ακριβο κρανος θα πρεπει να εχεις πρωτον μεγαλη μηχανη και δευτερον να κανεις ταξιδια διαφορετικα ειναι αχρηστο τωρα αν εχεις ενα σκουτερ η ενα παπι για να κανεις τη δουλεια σου μεσα στην πολη κυριος τη να το κανεις κρανος 600 και 1000 ευρω ειναι εντελως αχρηστος ενα κρανακι 100-120 ευρω σου κανει μια χαρα τη δουλεια εγω εχω ενα Nova xfree που το πηρα apo 95 60 ευρω προσφορα απο stelpet kαι κανει μια χαρα τη δουλεια του ακομα και με μια ξαπλα που ειχα απο λαδια και εσκασα με το κεφαλι το κρανος εκανε τη δουλεια του τελεια το οτι εχει 60 και 100 ευρω δε σημαινει οτι ειναι με εκαψες απλα ειναι για αλλη κατηγορια μοτοσυκλετων
τι κουβεντα να κανω μαζι σου οταν ομολογεις δημοσιως πως συνεχιζεις να φορας κρανος που σ εχει σωσει απο σουπα?
Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι.
 

taz7

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2014
Μηνύματα
250
Κριτικές
1
Like
94
Πόντοι
1
Τυπε για να παρεις ενα τοσο ακριβο κρανος θα πρεπει να εχεις πρωτον μεγαλη μηχανη και δευτερον να κανεις ταξιδια διαφορετικα ειναι αχρηστο τωρα αν εχεις ενα σκουτερ η ενα παπι για να κανεις τη δουλεια σου μεσα στην πολη κυριος τη να το κανεις κρανος 600 και 1000 ευρω ειναι εντελως αχρηστος ενα κρανακι 100-120 ευρω σου κανει μια χαρα τη δουλεια εγω εχω ενα Nova xfree που το πηρα apo 95 60 ευρω προσφορα απο stelpet kαι κανει μια χαρα τη δουλεια του ακομα και με μια ξαπλα που ειχα απο λαδια και εσκασα με το κεφαλι το κρανος εκανε τη δουλεια του τελεια το οτι εχει 60 και 100 ευρω δε σημαινει οτι ειναι με εκαψες απλα ειναι για αλλη κατηγορια μοτοσυκλετων

Φίλε μου κράνος το οποίο το φορούσες και έσκασες κάτω με το κεφάλι το πετάς και παίρνεις καινούργιο
 

taz7

Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2014
Μηνύματα
250
Κριτικές
1
Like
94
Πόντοι
1
taz7,
Θα είμαι σύντομος, γιατί τη βαριέμαι, ειλικρινά, αυτή την κουβέντα.
Στο ίδιο στυλ:

Λέω αυτό που πιστεύω με βάση τη δική μου εμπειρία από την ενασχόλησή μου με τα μηχανάκια.
Κι εγώ το ίδιο.

οδηγώ μηχανές 35 χρόνια
49 χρόνια
και σε πίστα.
Το ίδιο.

Μεγάλο παιδί είσαι, δικό σου είναι το κεφάλι, ότι θέλεις κάνεις και αναλαμβάνεις την ευθύνη.
Α, γειά σου!

δεν κάνει (το φτηνό κράνος) καλύτερο, από ένα Arai των 700 ευρώ.
Είναι καλύτερο (όταν δεν χρειάζεσαι αυτά που προσφέρει το Arai) ακριβώς γιατί είναι φτηνότερο.

Το να ξεκουφαίνεσαι, να πιάνεσαι, να προσπαθείς να κρατήσεις σταθερό το κεφάλι σου και να μην βλέπεις καλά όπως μόνος  σου λες ότι συμβαίνει με το φτηνό κράνος, είναι πράγματα που επίσης επηρεάζουν την ασφάλειά σου.
Μα, σου είπα, ΕΧΩ (και το φοράω) και το ακριβό. Αλλά σου είπα πότε. Ακριβώς για τους λόγους που λες. Δε θα πάω με το jet κράνος στη Λαμία!

η ικανότητά του να απορρόφα μέρος της κρούσης πριν αυτή φτάσει στο κεφάλι σου.
Δεν θα μπω σε τέτοια τεχνικά τώρα (που μπορώ πάντως). Σου είπα, τη βαριέμαι αυτή την κουβέντα.

η σοβαρότητα που το αντιμετωπίζουν οι ειδικοί.
Χέσε μας φίλε, με "τους ειδικούς"! Είμαι πιο ειδικός απ’ όλους αυτούς τους πιτσιρικάδες, ή τους συγκοινωνιολόγους, ή τους "δημοσιογράφους" του ειδικού τύπου που βγαίνουν κάθε τόσο να κάνουν τους δάσκαλους! Και να σου πω και κάτι ακόμα? Όταν εγώ έκανα το δάσκαλο, αυτοί δεν ήταν ακόμα ούτε στ' αρχίδια του πατέρα τους!

Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται ακριβώς στις συνθήκες που περιγράφεις.
Προφανώς.
Αφού σ’ αυτές τις συνθήκες διανύονται 10.000.000 ανθρωποχιλιόμετρα κάθε μέρα (τυχαίο το νούμερο) ενώ στις άλλες τις ακραίες (με Busa - τύπου - μπορεί να είναι και R1 - μη μας πουν ότι κάνουμε και διαφήμηση στη Suzuki) και 250km/h) διανύονται 5.000 ανθρωποχλιόμετρα τη μέρα, φυσικό είναι να υπάρχουν περισσότεροι θάνατοι στην πρώτη περίπτωση.
Και τα δυο νούμερα είναι τυχαία, αλλά η σχέση μεταξύ τους δεν είναι.
Είναι θέμα πιθανοτήτων, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι λέω:
Έχεις μια δεξαμενή με 10.000.000 μπαλάκια, 98% απ’ αυτά είναι άσπρα, και 2% είναι μαύρα. Δηλαδή έχεις 200.000 μαύρα. Είναι τα παπιά.
Έχεις και ένα βαρέλι με 5.000 μπαλάκια, όπου 70% απ’ αυτά είναι άσπρα, και 30% είναι μαύρα. Δηλαδή εδώ έχεις 1.500 μαύρα μπαλάκια. Είναι τα Busa και τα R1.
Λες:
Θα πάρω δείγμα να εξετάσω 10% από τα μπαλάκια, από κάθε περίπτωση. Τυφλό δείγμα.
Και παίρνεις (στην τύχη, στο σκοτάδι, χωρίς να βλέπεις το χρώμα):
1.000.000 μπαλάκια από τη δεξαμενή, και 500 από το βαρέλι. Είναι το 10% κάθε περίπτωσης.
Οι πιθανότητες λένε ότι θα βρεις σ’ αυτά που πήρες:
Από τη δεξαμενή: 10.000.000 x 2% x 10% = 20.000 μαύρα μπαλάκια.
Από το βαρέλι: 5.000 x 30% x 10% = 150 μαύρα μπαλάκια.
Δηλαδή: Παρ’ ότι οι κίνδυνοι στην Β’ περίπτωση (ταξίδι με Busa και 250km/h) είναι μεγαλύτεροι (30%) απ’ ότι στην πόλη με παπί (που είναι 2%), οι νεκροί είναι περισσότεροι στην πόλη.
Γιατί κυκλοφορούν εκατομμύρια παπιά.

στην περίπτωση του ρολογιού ξέρεις από πριν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πας στα 300 μέτρα και παίρνεις το φτηνό
Και στην περίπτωση του παπιού ξέρεις από πριν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πας με πάνω από 110, επομένως αεροδυναμικές και τέτοια δεν σου χρειάζονται.

πιθανόν να μας διαβάζουν και νέα παιδιά που τώρα μπαίνουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και καλό είναι να ξεκινάνε όσο το δυνατόν πιο σωστά.
Άκου, φίλε, ΕΧΩ παιδιά. Και σε διαβεβαιώνω πως τα έχω μάθει και τα δυο (με βάση τις δικές μου αντιλήψεις περί κίνησης, κινδύνων, τρόπου οδήγησης, νόμων κυκλοφορίας, κλπ) να είναι ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
Και να μην κινδυνεύουν, όσο αυτό είναι δυνατό.
Έχω καταφέρει δηλαδή ένα πολύ δύσκολο πράμα:
Να τους ΜΕΤΑΦΕΡΩ ένα κομμάτι από την πείρα μου. Που είναι δύσκολο, γιατί ως γνωστόν η πείρα δεν μεταφέρεται, αλλά αποκτάται.
Ας πούμε ότι κατάφερα να τα κάνω να αποκτήσουν πείρα γρήγορα.
Και είμαι περήφανος που (σ’ αυτόν τον τομέα) τα έχω καταφέρει καλά.

Μια και βαριέσαι την κουβέντα να πω μόνο αυτό και σταματάω.
Στα περισσότερα συμφωνούμε και εκεί που διαφωνούμε είναι και λίγο θέμα ερμηνείας.
Για παράδειγμα λες "Δε θα πάω με το jet κράνος στη Λαμία!" Συμφωνώ απόλυτα και συμπληρώνω "με το καλό κράνος όμως μπορείς κάλιστα να πας και στη Λαμία και μέχρι το κέντρο"
Και το παράδειγμα με τα νούμερα που δίνεις για τα ατυχήματα επίσης είναι απολύτως σωστό. Μόνο που εμένα δεν με απασχολεί η εξήγηση του γιατί συμβαίνει αλλά το ίδιο το γεγονός. Και το γεγονός το λες και μόνος σου στο τέλος " οι νεκροί είναι περισσότεροι στην πόλη." Και οι δύο ξέρουμε ότι όταν κυκλοφορείς με μηχανή μπορεί να εμπλακείς σε καταστάσεις τη σοβαρότητα των οποίων δεν μπορείς να προβλέψεις πάντα. Οπότε τί πειράζει αν είμαστε περισσότερο ασφαλισμένοι από όσο χρειάζεται?
Άντε το σταματάω εδώ γιατί πολύ το μελετήσαμε με τα ατυχήματα και τις μαλακίες.
Καλές βόλτες και με τα τρία μηχανάκια και που ξέρεις, όλο και κάπου θα έχουμε τρακαριστεί (με την καλή έννοια) :hi:

 

Jonas_77

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2015
Μηνύματα
24
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
280
Τι θέλεις να πεις με αυτή την πρόταση, δεν το καταλαβαίνω.
Αν θέλεις, γράψ'την κάπως διαφορετικά.

Πολλές φορές μετά απο μια γρήγορη βόλτα και μέσα στην αθήνα το κεφάλι βουίζει.
Νιοώθεις ένα κουδούνισμα στα αυτιά.

Αυτό είναι αποτέλεσμα απο την εξάτμιση και τον αέρα.
Διάβασα κάπου πολύ πρόσφατα οτι ο ήχος απο τα ελεύθερα τελικά βγάζει κάποιες συχνότητες που ενοχλούν πολύ το αυτί.
Με αποτέλεσμα το κουδούνισμα και πολύ μακρυπρόθεσμα την ελλάτωση της ακοής.

Με ενα πιο καλό ποιοτικά κράνος μειώνεται το φαινόμενο όσο είναι εφικτό, απο τον τρόπο που εφαρμόζει στο σβερκο σου και την "μόνωση" που δημιουργεί απο τον εξωτερικό χώρο.

Κυκλοφορώ με μεγάλο μηχανάκι καθημερινά.
Και το 2ο που θα πάρω σε λιγότερο απο μήνα πάλι μεγάλο είναι.
Κάτι με ενοχλεί στα scooter οσο βολικά και αν είναι και 3 που άλλαξα τα έδωσα, οπότε τα 100-200 τα βλέπω επι καθημερινής βάσης, οχι παρατεταμένα φυσικά αλλά είναι στην ημερήσια διάταξη.

Με το πιο ακριβό κράνος ( μέ ότι συνεπάγεται ) το κεφάλι μου είναι πιο ξεκούραστο.

Για το ασφαλές του πράγματος δεν θέλω να αποκτήσω εμπειρεία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom