You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ποιο θεωρείτε καλύτερο πρωτάθλημα;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα nik30
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 26
- Εμφανίσεις 3K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
boidopoutsa
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 1.467
- Like
- 5
- Πόντοι
- 16
Καποιο ξεχασες !!! 

DARKSIDEOFTHEMOON
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 15.458
- Like
- 38
- Πόντοι
- 166
Εκει που παίζει ο καλύτερος παίχτης όλων των επόχών ο Νέρι ''δεν έχω πατρίδα'' Καστίγιο.
Οπότε στο Ελληνικό τώρα.
Οπότε στο Ελληνικό τώρα.
λεγε ποιο?Καποιο ξεχασες !!!![]()
boidopoutsa
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 1.467
- Like
- 5
- Πόντοι
- 16
Ρωσικο!
6-7 ομαδες το διεκδικουν! Σαν θεαμα δεν λεει και πολλα , αλλα ειναι ανταγωνιστικο! 
Τα αλλα ξερεις οτι θα τα παρουν 2-3 ομαδες!
6-7 ομαδες το διεκδικουν! Σαν θεαμα δεν λεει και πολλα , αλλα ειναι ανταγωνιστικο! Τα αλλα ξερεις οτι θα τα παρουν 2-3 ομαδες!
peskandritsos
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 826
- Κριτικές
- 8
- Like
- 3
- Πόντοι
- 6
Το Γ! ερασιτεχνικο γιατι εκει παιζουν επειδη γουσταρουν
gangstaXZ
Πορνορεπόρτερ
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 1.642
- Κριτικές
- 5
- Like
- 32
- Πόντοι
- 1.516
+1αγγλικο οεο
αρσεναλ οεο!!
wenger οεο!!!
psolaras78
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 5.791
- Κριτικές
- 74
- Like
- 1.845
- Πόντοι
- 9.295
Ισως υποστηριζεις το Ελληνικο Πρωταθλημα λογω ελευσης του Ριμπο στην ΑΕΚ,πριν λιγες μερες ειχες βγαλει γλωσσα οταν χασαμε απο μια ομαδα σε φιλικο και τωρα σειρα μου να σε πικαρω για την ηττα απο τον Αγ.Δημητριο-Επισης μην ασχολεισαι με ποδοσφαιριστες που σε εχουνε πηδηξει απειρες φορες(θυμισου τελικο κυπελου 3-0 το γκολ του Νερι που ειρωνευεσαι ρε κομπλεξαρα καλοκαιριατικα τι να σου πω....εισαι πολυ μικρο ανθρωπακι με μυαλο νηπιακοΕκει που παίζει ο καλύτερος παίχτης όλων των επόχών ο Νέρι ''δεν έχω πατρίδα'' Καστίγιο.
Οπότε στο Ελληνικό τώρα.
ενω εσυ με την απαντηση σου εδειξες οτι εισαι ΤΕΡΑΣ ΕΥΦΥΗΑΣ.....Ισως υποστηριζεις το Ελληνικο Πρωταθλημα λογω ελευσης του Ριμπο στην ΑΕΚ,πριν λιγες μερες ειχες βγαλει γλωσσα οταν χασαμε απο μια ομαδα σε φιλικο και τωρα σειρα μου να σε πικαρω για την ηττα απο τον Αγ.Δημητριο-Επισης μην ασχολεισαι με ποδοσφαιριστες που σε εχουνε πηδηξει απειρες φορες(θυμισου τελικο κυπελου 3-0 το γκολ του Νερι που ειρωνευεσαι ρε κομπλεξαρα καλοκαιριατικα τι να σου πω....εισαι πολυ μικρο ανθρωπακι με μυαλο νηπιακο
psolaras78
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 5.791
- Κριτικές
- 74
- Like
- 1.845
- Πόντοι
- 9.295
Tου τα εχω πει ενα εκατομμυριο φορες να μην ασχολειται με το Θρυλο οπως και ολοι οι αντι-Ολυμπιακοι και δεν καταλαβαινει απο απλα ελληνικα-Τι να κανουμε-Οι κομπλες θα παραμενουν οσο θα εισαι ατιτλος
troueno
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 3.413
- Κριτικές
- 1
- Like
- 943
- Πόντοι
- 96
μαλλον δεν ειδατε το Σαββατο Σεφερλή
που σε ενα σκετσ τυπου εκμπομπης Σιας
τσακωνοταν η Ρωσιδα γκομενα του με την γυναικα και ελεγε μια μαλακια που δεν θυμαμαι στη μια και στην άλλη ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟ.
Στην κοντρα που ξεκιναει αυτο λεω ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟ.
και εμενα το Αγγλικο μου αρεσει που ειναι και σκληρο βλεπεις κατι σουτάρες και γινεται και κανα τουρλουμπουκι στη μεγαλη περιοχη!!!
Το αστειο με την ευφυια (πως γραφεται αλήθεια) (και οχι την ιδιουφια) το ειπα σε αλλο thread και δεν το ξαναλέω
που σε ενα σκετσ τυπου εκμπομπης Σιας
τσακωνοταν η Ρωσιδα γκομενα του με την γυναικα και ελεγε μια μαλακια που δεν θυμαμαι στη μια και στην άλλη ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟ.Στην κοντρα που ξεκιναει αυτο λεω ΕΠΙΠΕΔΟΟΟΟΟ.
και εμενα το Αγγλικο μου αρεσει που ειναι και σκληρο βλεπεις κατι σουτάρες και γινεται και κανα τουρλουμπουκι στη μεγαλη περιοχη!!!
Το αστειο με την ευφυια (πως γραφεται αλήθεια) (και οχι την ιδιουφια) το ειπα σε αλλο thread και δεν το ξαναλέω
Vangoal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 830
- Κριτικές
- 6
- Like
- 266
- Πόντοι
- 286
Φίλε ο καθένας έχει δικαίωμα να ασχολείται με ότι θέλει ...αν εσυ μπορεις να επιχειρήσεις για να τον αντιμετωπίσεις έχει καλώς αλλιώς η κόμπλα μεταφέρεται σε σένα.Tου τα εχω πει ενα εκατομμυριο φορες να μην ασχολειται με το Θρυλο οπως και ολοι οι αντι-Ολυμπιακοι και δεν καταλαβαινει απο απλα ελληνικα-Τι να κανουμε-Οι κομπλες θα παραμενουν οσο θα εισαι ατιτλος
Αν λοιπόν δεν έχεις σοβαρα επιχειρήματα καλό θα είναι να μην ασχολείσαι εσύ...
Και εξ' αλλου εδω είναι ένα θέμα για το καλύτερο πρωτάθλημα όχι για την Ολυμπιακοφροσύνη ή Αντιολυμπιακοφροσύνη του καθενός
bourdeliaris1984
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 22 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 1.602
- Κριτικές
- 34
- Like
- 1.132
- Πόντοι
- 7.775
Συγνωμη ρε παιδια αλλα το ελληνικο γιατι το βαλατε?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 44
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 29
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 869
- Εμφανίσεις
- 39K
- Απαντήσεις
- 32
- Εμφανίσεις
- 14K
