Μετά από αρκετά χρόνια στο άθλημα και ισχυρές καταπονίσεις προφυλακτικών, πιστεύω τα durex ίσως είναι τα καλύτερα.
Και αυτα έχουν σπάσει κάμποσες φορές όμως.
Το ότι θα σπάσει κάποιες φορές το αισθάνεσαι, χωρίς να μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.
Ακόμα και αν εχεις προσέξει να μη μπει αέρας και το χεις βάλει σωστά, κάποιες φορές έχει μια μαλακισμένη αίσθηση το προφυλακτικό.
Τότε είναι που γίνεται η μαλακία.
Κάποιες φορές που είχα ξεμείνει από προφυλακτικά και δε προλάβαινα να πάρω καλά, είχα πάρει και από τα λιντλ.
Με αυτά δε ρισκάρω να τελειώσω μέσα, παρόλα αυτά δεν μου έχουν σπάσει ποτέ.
Τα DUO παλιά (20 χρόνια πριν) πολλές φορές μου έσπαγαν.
Τελευταία δεν μου έχει τύχει να σπάσουν, αλλά είμαι προκατειλημμένος και δε τα προτιμώ.
Παίζει ρόλο που φυλάγονται τα προφυλακτικά.
Αν είναι καλοκαίρι και έχουν μείνει στον ήλιο στο φορτηγό του προμηθευτή την έκατσες...