Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ξεχνας την παραμετρο οτι αυτες οι 200 ειναι απλα...ΕΛΛΕ-ΙΝΙΔΕΣΕίσαι φοιτητής και πας σε στριπτιζάδικα τη στιγμή που έχεις κοτζάμ φοιτήτριες να σπαρταράνε δίπλα σου; Α, θα σε μαλώσω! Έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε 200 γυναίκες το λιγότερο. Τα στριπτιζάδικα είναι το σφηνάκι ενώ το πανεπιστήμιο..ολόκληρο το μπαρ!!!!
αν λες για την Μισελ που ειναι μια αδυνατη ουκρανη δεν ξερω αν ειναι τσογλανι αλλα ειναι επαγγελματιας κοντα στα 10 χρονια και ετσι....αν λες για την Μικαελα μια Τσεχα πιτσιρικα με βυζαρες αυτη ειναι λιγο πιο τρελουτσικη αλλα και λογο ηλικιας βγαινει πιο πολυ...Πήγα χτες στο Πλατυμουν , είχε πολλά και ωραία κορίτσια παρεμπίπτοντος, και είδα κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Πήγα για πριβέ με μια κοπέλα και εκεί μέσα στα πριβέ είχε άλλες δυο Κοπέλες που είχαν πάρει για χορό από ένα άντρα χορευτή η καθεμία. Και το Τραγελαφικό; μετά από δύο λεπτά ήρθε και μια φίλη τους και τους έπαιρνε μάτι. Που φτάσαμε . Στα πριβε να είναι πιο πολλές κοπέλες από άντρες!!!! Και ήταν και σχετικά μικρής ηλικίας. Εντω μεταξύ ο ένας χορευτής ήταν τελείως γυμνός , και η πελάτισσα του μια ξανθούλα , σε μια φάση πήρε την Ματσαράγκα του στο στόμα της !!! Τρελή φάση ! Ποτέ δεν περίμενα να φτάσει η στιγμή που θα έβλεπα τέτοιο πράγμα σε στριπτιτζάδικο . Μας αλλώσανε οι χολέρες και τα τελευταία κάστρα. Α, και σε μια φάση όταν είχα φύγει από το Πριβε βλέπω δύο γκόμενες να πηγαίνουν με έναν χορευτή μέσα για χορό . Καλά οι κουφάλες συνεταιρικούς χορούς κάνουν . Ακόμα και εδώ είναι πιο ευνοημένες!!! Δηλαδή έλεος πια! Και κάτι ακόμα , ξέρει κανείς τι παίζει με την Μισέλ , που είναι τρομερό κορμί αλλά μου φαίνεται σαν λίγο τσογλανάκι
Πήγα χτες στο Πλατυμουν , είχε πολλά και ωραία κορίτσια παρεμπίπτοντος, και είδα κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Πήγα για πριβέ με μια κοπέλα και εκεί μέσα στα πριβέ είχε άλλες δυο Κοπέλες που είχαν πάρει για χορό από ένα άντρα χορευτή η καθεμία. Και το Τραγελαφικό; μετά από δύο λεπτά ήρθε και μια φίλη τους και τους έπαιρνε μάτι. Που φτάσαμε . Στα πριβε να είναι πιο πολλές κοπέλες από άντρες!!!! Και ήταν και σχετικά μικρής ηλικίας. Εντω μεταξύ ο ένας χορευτής ήταν τελείως γυμνός , και η πελάτισσα του μια ξανθούλα , σε μια φάση πήρε την Ματσαράγκα του στο στόμα της !!! Τρελή φάση ! Ποτέ δεν περίμενα να φτάσει η στιγμή που θα έβλεπα τέτοιο πράγμα σε στριπτιτζάδικο . Μας αλλώσανε οι χολέρες και τα τελευταία κάστρα. Α, και σε μια φάση όταν είχα φύγει από το Πριβε βλέπω δύο γκόμενες να πηγαίνουν με έναν χορευτή μέσα για χορό . Καλά οι κουφάλες συνεταιρικούς χορούς κάνουν . Ακόμα και εδώ είναι πιο ευνοημένες!!! Δηλαδή έλεος πια! Και κάτι ακόμα , ξέρει κανείς τι παίζει με την Μισέλ , που είναι τρομερό κορμί αλλά μου φαίνεται σαν λίγο τσογλανάκι
Έλα φίλε μου, μην κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας, όλοι μας τις ελλεηνίδες γουστάρουμε πιό πολύ απλά είναι πιό δύσκολες από τα παγόβουνα τις ρωσίδες, αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε. ;)ξεχνας την παραμετρο οτι αυτες οι 200 ειναι απλα...ΕΛΛΕ-ΙΝΙΔΕΣ
Ναι μου αρέσει που μιλάτε για τα γλυψίματα προς τις στριπτιζούδες που είναι ανθυγειηνά και όταν παίρνετε citytour τις γλύφετε παντού και αυτές το ίδιο. Και λέτε μετά..πέρασα ωραία, θα την ξαναπάρω! Είναι έμπειρη, τα κάνει όλα και συμφέρει. Αυτές, με το συμπάθειο αλλά..αν δεν έχουν τσακώσει κανα δυο αρρώστιες, έτσι για το σασπένς της υπόθεσης δηλαδή, είναι ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ!!!!!!!!!!μια χαρα τις βλεοω τις γκομενες....τουλαχιστον εμεις παμε κ δεν γλειφουμε αυτες πανε κ βαζουν στο στομα κ γω δεν ξερω τι.σκεψου να την πιασεις κ γκομενα μετα αυτην κ να εχει γλειψει........ωχω

το εχω ξαναπει,δεν χρειαζεται κ πολυ μαγκια η μεγαλος κοπος για να πηδηξεις μια κοπελα απο εκει μεσα κ τζαμπα κιολας.τεσπα,δες προηγουμενο ποστ μου κ θα καταλαβεις.μακαρι να χωσεις κ οχι μια αλλα οσες θες.δεν χρειαζεται να το κανουμε τοσο σουπερ το μαγαζι,δεν ειναι κ τιποτα το ιδιαιτερο ρε παιδια.ενα καλο αλλα πολυ ακριβο μαγαζι ειναι.μπορει να εχει ωραιες κοπελες αλλα δεν παυει να σου πιανει τον κωλο κ πολυ μαλιστα.Αλλα σε αυτα τα μαγαζια παει κανεις οχι με πρωταρχικο σκοπο να γαμησει. Για αυτο υπαρχουν τα στουντιακια που παρεμπιπτοντως ειναι κοντα στην περιοχη της βιλκας (πολυ βολικο αυτο, μετα απο ενα πριβε να σε περιμενει ενα απο τα ξεκωλακια των στουντιο). Αλλα μεσα στον ολο ερωτισμο ενος στριπ αν μια κοπελα θελει να κανει ενα φραπεδακι γιατι να ειναι προβλημα και να το αποτρεπει το μαγαζι. Εκτος βεβαια αν απογορευεται. Αλλα δεν νομιζω να πολυγινεται ελεγχος σε τετοια μαγαζια αν κρινω απο το θεμα των αποδειξεων που δεν κοβονται ποτε στην εισοδο. Τι φοροφυγη ειναι αυτη ρε παιδια! Εγω και η παρεα μου τοσο καιρο που πηγαινουμε ουτε μια φορα μας εκοψαν κανονικη αποδειξη. Μας δινουν ολο ενα χρησιμοποιημενο παλιοεισιτηριο το οποιο το παιρνουν πισω για να το ξαναχρησιμοποιησουν σε αλλους πελατες. Αν ειναι δυνατον! Μιλαμε για φοροδιαφυγη χιλιαδων ευρω. Τελωσπαντων, αφου εχει τοση πελατεια το μαγαζι θα πρεπει τουλαχιστον να αυξησει τον αριθμο απο τις κοπελες. Ενα τετοιο χαωδες μαγαζι με τοσο κοσμο να εχει μονο 15 κοπελες! Πρεπει να εχει τουλαχιστον 30 κοπελες. Να ερθουν καινουργιες προθυμες κοπελες. Επισης ο ντιτζει του πλατινουμ ειναι γαματος και βαραει! Με τον φιλο που κανει συγκριση με ελληνιδες και ανατολικωευρωπαιες δεν συμφωνω. Εχουν γραφτει δεκαδες ποστ σε αυτο το φορουμ για το θεμα αυτο. Με τις ελληνιδες απλα εχουμε ιδια νοοτροπια αλλα απο ομορφια σεξαπιλ κτλ αστο καλυτερα. Το σλαβικο φυλο και το σκανδιναβικο ειναι απαιχτα. Καποια φορα θα ηθελα παντως να παω με μια χορευτρια. Ελπιζω την επομενη φορα να χτυπησω καμια. Αλλα μονο σεξ θα γουσταρα και οχι γκομενιλικια (ποτε δεν ξερεις βεβαια). Εχει παντως μερικες πολυ ομορφες κοπελες το πλατινουμ.