Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θα διξει μουνι.Ειναι σιγουρο αφτο που σας λεω
θα παίξει??? ή ακόμα καλύτερα
στις βυζάρες της???Παντως εχω ριξει πολλες μουτζες στον εαυτο μου, που δεν το φαγα το κομματι, οταν μου δοθηκε η ευκαιρια..
Την ειχα γνωρισει πριν 3-4 χρονια δε θυμαμαι καλα.. Τοτε πρεπει να ταν τοτε 15-16..
Δεν εχει αλλαξει πολυ απο τοτε.. Ετσι ηταν κ τοτε, ξεκωλο, γκαυλωτικο πιπινακι με κοντο μινι κ το μισο βυζι απ' εξω..! Αρκετα αδυνατη κ με ωραιο στητο βυζακι..! Κ τοτε μεγαλο ηταν, δεν ξερω μπορει κ να το ενισχυσε τωρα..!
Γυριζαμε μαζι με το ΚΤΕΛ απο Καλλιθεα, κ της μιλησα οταν κατεβηκαμε..
Πολλη ανετη ηταν, μιλουσαμε αρκετη ωρα.. Βασικα δεν εβαζε γλωσσα μεσα οπως κ τωρα..
Δηλ, ετσι ειναι οπως φαινεται κ στην τηλεοραση..! Ισως να το παιζει λιγο περισσοτερο χαζη, αλλα εχει αυτο το στυλ της ξανθιας bimbo..!
Τοτε χορευε σε κατι παρτι στην Καλλιθεα, αλλα γενικα μου το παιζε παρθενα..
Δεν ηθελα να παω μεσα για αποπλανηση, ημουν κι αρκετα κουρασμενος απ' το ΣΚ στη Χαλκιδικη, οποτε αν κ μ' ειχε ψιλοκαυλωσει η ολη φαση, ειπα να μην της προτεινω να ρθει σπιτι μου..
Μου δωσε παντως τηλ, κ μου πε οτι δουλευε σ' ενα μπαρ στην Κρηνη στην Καλαμαρια, αλλα δεν πηγα τελικα..
Σε τετοιες φασεις πρεπει να χτυπας οταν σου δινεται η ευκαιρια.. Μετα να τρεχεις αποπισω της στο μαγαζι που δουλευει δε λεει..
Δεν την ξαναδα, μεχρι που την πετυχα το επομενο καλοκαιρι παλι στην Καλλιθεα στη σταση των ΚΤΕΛ..! Κατσαμε κ μαζι αυτη τη φορα, πρεπει να 'ταν κ ψιλογκολ απ' οτι θυμαμαι, πρεπει να 'χε πιει πολυ..! Ωραια περασα στη διαδρομη, μ' αφηνε να πιασω κ μπουτακι, βυζακι δεν επιασα δυστυχως..! Αλλα το ταξιδι κ παλι ηταν κουραστικο, οποιος εχει γυρισει Κυριακη βραδυ απο Χαλκιδικη το ξερει.. Οποτε κ παλι ημουν πολυ κομματια απ' ολο το ΣΚ, ηταν κι αυτη ζαλισμενη, κι ειπα να μην εκμεταλευτω κ παλι την κατασταση..
Ειπαμε οτι θα κανονιζαμε για κανα ποτακι, αλλα παλι δεν..
Φοβομουν οτι θα με λεγανε κ παιδερα οι φιλοι μου κ κωλωνα..!
Που να ξερα οτι θα γινοταν πορνοσταρ η Πετρουλα..
Θα 'χα να το λεω ο μαλακας..!
Κι απο εμφανιση ιδια ακριβως ειναι, οπως κ τοτε..!
Τί να πεις..;

ΚΤΕΛ από Καλλιθέα???![]()
![]()
Υπαρχει καλλιθεα Χαλκιδικης αλλα και Θεσ/νικης..Καλλιθεα
Θεσσαλονικης!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παντως εχω ριξει πολλες μουτζες στον εαυτο μου, που δεν το φαγα το κομματι, οταν μου δοθηκε η ευκαιρια..
Την ειχα γνωρισει πριν 3-4 χρονια δε θυμαμαι καλα.. Τοτε πρεπει να ταν τοτε 15-16..
Δεν εχει αλλαξει πολυ απο τοτε.. Ετσι ηταν κ τοτε, ξεκωλο, γκαυλωτικο πιπινακι με κοντο μινι κ το μισο βυζι απ' εξω..! Αρκετα αδυνατη κ με ωραιο στητο βυζακι..! Κ τοτε μεγαλο ηταν, δεν ξερω μπορει κ να το ενισχυσε τωρα..!
Γυριζαμε μαζι με το ΚΤΕΛ απο Καλλιθεα, κ της μιλησα οταν κατεβηκαμε..
Πολλη ανετη ηταν, μιλουσαμε αρκετη ωρα.. Βασικα δεν εβαζε γλωσσα μεσα οπως κ τωρα..
Δηλ, ετσι ειναι οπως φαινεται κ στην τηλεοραση..! Ισως να το παιζει λιγο περισσοτερο χαζη, αλλα εχει αυτο το στυλ της ξανθιας bimbo..!
Τοτε χορευε σε κατι παρτι στην Καλλιθεα, αλλα γενικα μου το παιζε παρθενα..
Δεν ηθελα να παω μεσα για αποπλανηση, ημουν κι αρκετα κουρασμενος απ' το ΣΚ στη Χαλκιδικη, οποτε αν κ μ' ειχε ψιλοκαυλωσει η ολη φαση, ειπα να μην της προτεινω να ρθει σπιτι μου..
Μου δωσε παντως τηλ, κ μου πε οτι δουλευε σ' ενα μπαρ στην Κρηνη στην Καλαμαρια, αλλα δεν πηγα τελικα..
Σε τετοιες φασεις πρεπει να χτυπας οταν σου δινεται η ευκαιρια.. Μετα να τρεχεις αποπισω της στο μαγαζι που δουλευει δε λεει..
Δεν την ξαναδα, μεχρι που την πετυχα το επομενο καλοκαιρι παλι στην Καλλιθεα στη σταση των ΚΤΕΛ..! Κατσαμε κ μαζι αυτη τη φορα, πρεπει να 'ταν κ ψιλογκολ απ' οτι θυμαμαι, πρεπει να 'χε πιει πολυ..! Ωραια περασα στη διαδρομη, μ' αφηνε να πιασω κ μπουτακι, βυζακι δεν επιασα δυστυχως..! Αλλα το ταξιδι κ παλι ηταν κουραστικο, οποιος εχει γυρισει Κυριακη βραδυ απο Χαλκιδικη το ξερει.. Οποτε κ παλι ημουν πολυ κομματια απ' ολο το ΣΚ, ηταν κι αυτη ζαλισμενη, κι ειπα να μην εκμεταλευτω κ παλι την κατασταση..
Ειπαμε οτι θα κανονιζαμε για κανα ποτακι, αλλα παλι δεν..
Φοβομουν οτι θα με λεγανε κ παιδερα οι φιλοι μου κ κωλωνα..!
Που να ξερα οτι θα γινοταν πορνοσταρ η Πετρουλα..
Θα 'χα να το λεω ο μαλακας..!
Κι απο εμφανιση ιδια ακριβως ειναι, οπως κ τοτε..!
Τί να πεις..;
ηξερα οτι εισαι μαλακας αλλα εσυ εισαι και χοντρομαλακας.καλλίθεα εχει μονο η αθηνα ρε πουλοπουλε;ΚΤΕΛ από Καλλιθέα???![]()
![]()
Παντως εχω ριξει πολλες μουτζες στον εαυτο μου, που δεν το φαγα το κομματι, οταν μου δοθηκε η ευκαιρια..
Την ειχα γνωρισει πριν 3-4 χρονια δε θυμαμαι καλα.. Τοτε πρεπει να ταν τοτε 15-16..
Δεν εχει αλλαξει πολυ απο τοτε.. Ετσι ηταν κ τοτε, ξεκωλο, γκαυλωτικο πιπινακι με κοντο μινι κ το μισο βυζι απ' εξω..! Αρκετα αδυνατη κ με ωραιο στητο βυζακι..! Κ τοτε μεγαλο ηταν, δεν ξερω μπορει κ να το ενισχυσε τωρα..!
Γυριζαμε μαζι με το ΚΤΕΛ απο Καλλιθεα, κ της μιλησα οταν κατεβηκαμε..
Πολλη ανετη ηταν, μιλουσαμε αρκετη ωρα.. Βασικα δεν εβαζε γλωσσα μεσα οπως κ τωρα..
Δηλ, ετσι ειναι οπως φαινεται κ στην τηλεοραση..! Ισως να το παιζει λιγο περισσοτερο χαζη, αλλα εχει αυτο το στυλ της ξανθιας bimbo..!
Τοτε χορευε σε κατι παρτι στην Καλλιθεα, αλλα γενικα μου το παιζε παρθενα..
Δεν ηθελα να παω μεσα για αποπλανηση, ημουν κι αρκετα κουρασμενος απ' το ΣΚ στη Χαλκιδικη, οποτε αν κ μ' ειχε ψιλοκαυλωσει η ολη φαση, ειπα να μην της προτεινω να ρθει σπιτι μου..
Μου δωσε παντως τηλ, κ μου πε οτι δουλευε σ' ενα μπαρ στην Κρηνη στην Καλαμαρια, αλλα δεν πηγα τελικα..
Σε τετοιες φασεις πρεπει να χτυπας οταν σου δινεται η ευκαιρια.. Μετα να τρεχεις αποπισω της στο μαγαζι που δουλευει δε λεει..
Δεν την ξαναδα, μεχρι που την πετυχα το επομενο καλοκαιρι παλι στην Καλλιθεα στη σταση των ΚΤΕΛ..! Κατσαμε κ μαζι αυτη τη φορα, πρεπει να 'ταν κ ψιλογκολ απ' οτι θυμαμαι, πρεπει να 'χε πιει πολυ..! Ωραια περασα στη διαδρομη, μ' αφηνε να πιασω κ μπουτακι, βυζακι δεν επιασα δυστυχως..! Αλλα το ταξιδι κ παλι ηταν κουραστικο, οποιος εχει γυρισει Κυριακη βραδυ απο Χαλκιδικη το ξερει.. Οποτε κ παλι ημουν πολυ κομματια απ' ολο το ΣΚ, ηταν κι αυτη ζαλισμενη, κι ειπα να μην εκμεταλευτω κ παλι την κατασταση..
Ειπαμε οτι θα κανονιζαμε για κανα ποτακι, αλλα παλι δεν..
Φοβομουν οτι θα με λεγανε κ παιδερα οι φιλοι μου κ κωλωνα..!
Που να ξερα οτι θα γινοταν πορνοσταρ η Πετρουλα..
Θα 'χα να το λεω ο μαλακας..!
Κι απο εμφανιση ιδια ακριβως ειναι, οπως κ τοτε..!
Τί να πεις..;
Πραβο ρε Sxoinobatis.Αυτη την ιστορια μη την κρατας.
Ασ'την παρακαταθηκη για τις επομενες γενιες.
Στην τελικη μπορει να γραψεις μια ολοκληρη αυτοβιογραφια μονο μ'αυτο:
"Πως εφτασα κοντα στο να γαμησω ενα 15χρονο που αργοτερα εξελιχθηκε σε tv-τσοκαρο".

Η γκόμενα είναι εντελώς άκωλη και πολύ αδύνατη, ότι σώζουν τα βυζιά,την είδα πριν μέρες έξω από το υπουργείο οικονομικών και δεν πίστευα πόσο αδύνατη είναι, σαν πρεζάκι ένα πράμα
.....................
.............
Τί να πεις..;
οτι τελικα μαλλον δε σου "βγηκε" με τη γκομενα... αλλιως... τα περι κουρασης, ηθικης κλπ κλπ θα πηγαιναν περιπατο...
ναι ΚΤΕΛ απο Καλλιθεα Χαλκιδικη πρωτο πόδι...σωστα σχοινοβατη?
(δεν ειναι όλοι αθηναιοι στο σαϊτ)
ηξερα οτι εισαι μαλακας αλλα εσυ εισαι και χοντρομαλακας.καλλίθεα εχει μονο η αθηνα ρε πουλοπουλε;
Φίλε άκωλη είναι, φόραγε ένα κολλητό τζιν όταν την είδα το οποίο στο κώλο της έπλεε γιατί είναι πολύ κόκκαλο η γκόμενα. Τώρα αυτά που διαβάζω: αν σου καθότανε δε θα τη γάμαγες, εννοείτε ότι θα την γάμαγα. Και τι να λέει αυτό όμως?όχι κι άκωλη, μπορεί να την έχω χιλιοβρίσει αλλά κώλο έχει εξαιρετικό
Φίλε άκωλη είναι, φόραγε ένα κολλητό τζιν όταν την είδα το οποίο στο κώλο της έπλεε γιατί είναι πολύ κόκκαλο η γκόμενα. Τώρα αυτά που διαβάζω: αν σου καθότανε δε θα τη γάμαγες, εννοείτε ότι θα την γάμαγα. Και τι να λέει αυτό όμως?

καθε φορα που καποιος γραφει μια ιστορια οπως το χες κανει και σε μενα πεταγεσαι να αμφισβητησεις 