Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Συμφωνω ειναι γατονι...την εχω ακουσει παλια σε συνεντευξη......ειναι και φιλοχρηματη ομως και πιστευω οτι ειναι το επομενο τεμαχιο που θα δει ο κοσμος....σε τσοντα.....σε περιπτωση που δεν γινει θα ειναι οτι δεν θα τις δινουν τα λεφτα που θα ζητα....γιατι πιστευω οτι αυτη καθοτι αξιζει θα ζητησει πολλα.....οχι σαν την Ντουβλη για ενα κομματι "ψωμι"!!!!!Φιλε μου, το χερι στην φωτια δεν το βαζω για κανεναν κ καμια..Απλα η κοπελα ειναι πολυ εξυπνη.. αμα την ακουσεις σε συνεντευξη 8α το καταλαβεις... ;) Μπορει να το παιζει ξανθια χαζογκομενα νιαου.. αλλα ειναι γατονι!!!

φιλαρακο ποσταρε μας το αβαταρ σου ρε συπουτανακι,προστυχη καυλιαρα...![]()
![]()
![]()
![]()

λετε ρε παιδια να ειναι αληθεια? παλι σφεντονα θα την κανουμε. vamos Πετρουλα![]()
![]()
Τριολε Ζαφειρης Πετρουλα και Αφρουλα !!!![]()
![]()
Ολ δε μάνεϊ
![]()

Η Αφρουλα ειναι η χοντρη που λεει τον καιρο μαζι της!Ποια είναι η Αφρούλα;Καλά Δημήτρης και Ζαφείρης εντελώς ελλεινοί.Πάντως με το Δημήτρη γελάω πολύ.Οι ατάκες και η προφορά σε κάνουν να λύνεσαι.Το παιζε και μεγιστάνας και στην έκθεση με κουστούμι μίλαγε Αγγλικά.Τα ξέχασε τα ελληνικά του.
Η Αφρουλα ειναι η χοντρη που λεει τον καιρο μαζι της!
Το κανει απλα εχει και μια ορκα μαζι της που καλυπτει ολο τον χαρτη με τις αφρατες πατσες τηςΆσε έχω να δω ελληνική τηλεόραση 2 χρόνια λόγω Αγγλίας.Δηλαδή η Πετρούλα δεν τα πετάει πια και δεν κάνει αυτό το πουτανίστικο δελτίο καιρού;

αν ξερεις κατι για βιζιτ στειλε πμ ευχαριστω..H Πετρούλα έχει κάνει τις πλαστικές της, έχει φουσκώσει τα χείλη και βυζιά της, σίγουρα δεν είναι όλα φυσικά πάνω της, αλλά είναι μουνάρα, όπως και να το κάνουμε. Και πρόστυχη είναι και πουτανάρα και πιθανότατα κάνει ήδη βίζιτες.
Γιατί λοιπόν να μη γυρίσει μια τσόντα κι αυτή? Αξίζει η κοπέλα, δεν είναι μπάζο σαν τη Ντούβλη.
Σειρηνάκη, προχώρα το !![]()
H Πετρούλα έχει κάνει τις πλαστικές της, έχει φουσκώσει τα χείλη και βυζιά της, σίγουρα δεν είναι όλα φυσικά πάνω της, αλλά είναι μουνάρα, όπως και να το κάνουμε. Και πρόστυχη είναι και πουτανάρα και πιθανότατα κάνει ήδη βίζιτες.
Γιατί λοιπόν να μη γυρίσει μια τσόντα κι αυτή? Αξίζει η κοπέλα, δεν είναι μπάζο σαν τη Ντούβλη.
Σειρηνάκη, προχώρα το !![]()