You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πεθανε ο Σον Κονερι
- Μέλος που άνοιξε το νήμα kakiasmenoprovato
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 87
- Εμφανίσεις 3K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
perseas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 2.057
- Κριτικές
- 7
- Like
- 3.763
- Πόντοι
- 736
Η πρώτη επίσκεψή του στην Ελλάδα, το δέος μπροστά στον Παρθενώνα και το εξοχικό στο Πόρτο Χέλι
« Ω Θεέ μου, τί απίθανος μέρος…! Γιατί άργησα τόσο να έρθω»: Αυτά τα λόγια αναφώνησε ενθουσιασμένος και συγκινημένος συνάμα, έχοντας σηκώσει τα χέρια ψηλά και κοιτώντας προς τον ουρανό, ο Σον Κόνερι, όταν αντίκρυσε για πρώτη φορά στη ζωή του, από κοντά, τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Ήταν Ιανουάριος του 2001 και ο σπουδαίος ηθοποιός, ο καλύτερος Τζέιμς Μποντ όλων των εποχών βρισκόταν ενώπιον του κορυφαίου μνημείου της αρχαίας ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά και του παγκόσμιου πολιτισμού, έχοντας στο πλευρό του τον διεθνούς φήμης Έλληνα καλλιτέχνη και στενό του φίλο Βαγγέλη Παπαθανασίου αλλά και τον σκηνοθέτη και σύζυγο της αείμνηστης Μελίνας Μερκούρη Ζυλ Ντασσέν.
Η πρώτη εκείνη επίσκεψή του στην Ελλάδα, η οποία έγινε με την αφορμή των εγκαινίων της έκθεσης της ζωγράφου συζύγου του Μισλίν Ροκμπρίν – Κόνερι, στον πολυχώρο «Αθηναϊς», στάθηκε αρκετή για να κάνει τον διάσημο και πολυταξιδεμένο ηθοποιό να ερωτευτεί ακαριαία την Ελλάδα, την ιστορίας της, τα μνημεία της, τις μοναδικές ομορφιές της. Κατά την διάρκεια της διαμονής του στη χώρα μας, εξάλλου, είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί επίσης στους εντυπωσιακούς αρχαιολογικούς χώρους των Δελφών και της Αρχαίας Ολυμπίας αλλά και να μυηθεί στην κατανυκτική ατμόσφαιρα του Αγίου Όρους.
Το σπινθηροβόλο εκείνο βλέμμα του, ωστόσο, που έλαμψε όταν πρωτοαντίκρισε, με κομμένη την ανάσα, τον Παρθενώνα ξεπερνούσε ακόμη και τις καλύτερες σκηνές του θρυλικού πράκτορα Τζέϊμς Μποντ που με τόση επιτυχία υποδύθηκε επί σειρά ετών.
Και φυσικά δεν μπορούσε να μην ξαφνιαστεί δυσάρεστα από την απουσία των Γλυπτών αριστουργημάτων που έλειπαν από την θέση τους. Φρόντισε μάλιστα να περάσει, σε ολόκληρο τον κόσμο, ένα ηχηρό μήνυμα για την επιστροφή τους: «Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα θα πρέπει να είναι ένας κοινός σκοπός όλων των χωρών που θα συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004. Μέχρι να ξεκινήσουν οι Αγώνες πρέπει να βρίσκονται στη θέση τους, εκεί που ανήκουν» θα δηλώσει με έμφαση στους δημοσιογράφους συμπληρώνοντας: « Οι Βρετανοί είχαν τα Γλυπτά για δύο αιώνες. Τώρα πρέπει να τα επιστρέψουν».
« Ω Θεέ μου, τί απίθανος μέρος…! Γιατί άργησα τόσο να έρθω»: Αυτά τα λόγια αναφώνησε ενθουσιασμένος και συγκινημένος συνάμα, έχοντας σηκώσει τα χέρια ψηλά και κοιτώντας προς τον ουρανό, ο Σον Κόνερι, όταν αντίκρυσε για πρώτη φορά στη ζωή του, από κοντά, τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Ήταν Ιανουάριος του 2001 και ο σπουδαίος ηθοποιός, ο καλύτερος Τζέιμς Μποντ όλων των εποχών βρισκόταν ενώπιον του κορυφαίου μνημείου της αρχαίας ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά και του παγκόσμιου πολιτισμού, έχοντας στο πλευρό του τον διεθνούς φήμης Έλληνα καλλιτέχνη και στενό του φίλο Βαγγέλη Παπαθανασίου αλλά και τον σκηνοθέτη και σύζυγο της αείμνηστης Μελίνας Μερκούρη Ζυλ Ντασσέν.
Η πρώτη εκείνη επίσκεψή του στην Ελλάδα, η οποία έγινε με την αφορμή των εγκαινίων της έκθεσης της ζωγράφου συζύγου του Μισλίν Ροκμπρίν – Κόνερι, στον πολυχώρο «Αθηναϊς», στάθηκε αρκετή για να κάνει τον διάσημο και πολυταξιδεμένο ηθοποιό να ερωτευτεί ακαριαία την Ελλάδα, την ιστορίας της, τα μνημεία της, τις μοναδικές ομορφιές της. Κατά την διάρκεια της διαμονής του στη χώρα μας, εξάλλου, είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί επίσης στους εντυπωσιακούς αρχαιολογικούς χώρους των Δελφών και της Αρχαίας Ολυμπίας αλλά και να μυηθεί στην κατανυκτική ατμόσφαιρα του Αγίου Όρους.
Το σπινθηροβόλο εκείνο βλέμμα του, ωστόσο, που έλαμψε όταν πρωτοαντίκρισε, με κομμένη την ανάσα, τον Παρθενώνα ξεπερνούσε ακόμη και τις καλύτερες σκηνές του θρυλικού πράκτορα Τζέϊμς Μποντ που με τόση επιτυχία υποδύθηκε επί σειρά ετών.
Και φυσικά δεν μπορούσε να μην ξαφνιαστεί δυσάρεστα από την απουσία των Γλυπτών αριστουργημάτων που έλειπαν από την θέση τους. Φρόντισε μάλιστα να περάσει, σε ολόκληρο τον κόσμο, ένα ηχηρό μήνυμα για την επιστροφή τους: «Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα θα πρέπει να είναι ένας κοινός σκοπός όλων των χωρών που θα συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004. Μέχρι να ξεκινήσουν οι Αγώνες πρέπει να βρίσκονται στη θέση τους, εκεί που ανήκουν» θα δηλώσει με έμφαση στους δημοσιογράφους συμπληρώνοντας: « Οι Βρετανοί είχαν τα Γλυπτά για δύο αιώνες. Τώρα πρέπει να τα επιστρέψουν».
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 39.775
- Like
- 20.661
- Πόντοι
- 5.006
Για ποπ κορν όπως λες τυπε, παραταυτα αντιπροσωπεύε το είδος άνδρα που θα θελε ο καθένας. Στυλατος, γάμουσε οποία ήθελε με μια ατάκα, αυτοκίνητα, ακριβά ποτά, πούρα, ντύσιμο κλπ.. Και φυσικά έκανε ότι γούσταρε χωρίς κίνδυνο.Οι ταινίες James Bond είναι για ποπ-κορν και γέλιο.
Προσωπικά μου άρεσε σαν ηθοποιός σε ταινίες που είχαν καλλιτεχνική αξία όπως το όνομα του ρόδου.
RIP σε κάθε περίπτωση.
σαν τον κωστοπουλο δηλαδη....
since1991
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Ιουν 2020
- Μηνύματα
- 2.556
- Κριτικές
- 5
- Like
- 2.530
- Πόντοι
- 736
Για ποπ κορν όπως λες τυπε, παραταυτα αντιπροσωπεύε το είδος άνδρα που θα θελε ο καθένας. Στυλατος, γάμουσε οποία ήθελε με μια ατάκα, αυτοκίνητα, ακριβά ποτά, πούρα, ντύσιμο κλπ.. Και φυσικά έκανε ότι γούσταρε χωρίς κίνδυνο.Οι ταινίες James Bond είναι για ποπ-κορν και γέλιο.
Προσωπικά μου άρεσε σαν ηθοποιός σε ταινίες που είχαν καλλιτεχνική αξία όπως το όνομα του ρόδου.
RIP σε κάθε περίπτωση.
σαν τον κωστοπουλο δηλαδη....
Αυτά είναι για τις ταινίες, στην αληθινή ζωή ο αντίστοιχος Sean Connery είναι ο Μαρινάκης
Γαμώ τα γηρατειά ρε πούστη
έτσι
Μέχρι τα 70 καλά είναι, μετά δεν έχει νόημα