Νέα

Πέθανε ο Πάπας Φραγκίσκος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Σαλονικιος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 97
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Σαλονικιος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.347
Like
2.930
Πόντοι
456
 

koskam

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Μαρ 2018
Μηνύματα
3.795
Κριτικές
24
Like
15.500
Πόντοι
5.896
οι καθολικοι πεθαινουν , οι ορθοδοξοι κοιμουντε :cheesy:
 

aris pa

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.669
Κριτικές
50
Like
5.862
Πόντοι
7.636
Ήταν το τελευταίο καιρό αρκετά καταβεβλημένος
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
τον ξεχασαμε ηδη τυποι :confused::confused::confused:
επιχειρηματική ευκαιρία η κηδεία και οι προηγούμενες μέρες για την προετοιμασία
θα φεύγει το σαλέπι με το δοχείο
είσαι βατικανό?
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
επιχειρηματική ευκαιρία η κηδεία και οι προηγούμενες μέρες για την προετοιμασία
θα φεύγει το σαλέπι με το δοχείο
είσαι βατικανό?

τυπε πηγα βατικανο με τα ποδια :confused::confused::confused:
ειχα παει βενετια για το καρναβαλι να πουλησω υποβρυχια,αλλα δεν ειχα λεφτα να γυρισω :confused::confused::confused:
και το εκοψα ποδαρατο για βατικανο :dunno::dunno::dunno:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
τυπε πηγα βατικανο με τα ποδια :confused::confused::confused:
ειχα παει βενετια για το καρναβαλι να πουλησω υποβρυχια,αλλα δεν ειχα λεφτα να γυρισω :confused::confused::confused:
και το εκοψα ποδαρατο για βατικανο :dunno::dunno::dunno:
Βρες ενα καζανι με ροδες και βρασε κολλυβο....
Με δικο σου λιαρτζετ θα γυρισεις!!!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Τον επισκέφτηκε χθες ο Βανς, δεν μπορούσε να μιλήσει, απορώ πως τον έστησαν στη καρεκλα
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.282
Like
2.680
Πόντοι
456
Τον επισκέφτηκε χθες ο Βανς, δεν μπορούσε να μιλήσει, απορώ πως τον έστησαν στη καρεκλα
Αυτό απορώ και εγώ, που τον περιέφεραν άρρωστο από εδώ και από εκεί. Κάπου έπρεπε να υπάρχει ένα ώπα
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.592
Κριτικές
54
Like
79.946
Πόντοι
23.656
....μαγκα μου, τελειως αδιαφορο και στον μπουτσο μας (μη σου πω κ θεμιτο κιολας)!!!
Οπως ελεγε και ο Diderot : «Οι ανθρωποι δεν προκειται να ελευθερωθουν προτου ο τελευταιος βασιλιας στραγγαλιστει απο τα αντερα του τελευταιου παπα» (οπου βασιλιας βαλε εξουσια κ οπου παπας βαλε οποιαδηποτε θρησκεια)
:hi::hi::hi:
 
Εγγρ.
7 Αυγ 2021
Μηνύματα
5.406
Like
17.069
Πόντοι
3.556
....μαγκα μου, τελειως αδιαφορο και στον μπουτσο μας (μη σου πω κ θεμιτο κιολας)!!!
Οπως ελεγε και ο Diderot : «Οι ανθρωποι δεν προκειται να ελευθερωθουν προτου ο τελευταιος βασιλιας στραγγαλιστει απο τα αντερα του τελευταιου παπα» (οπου βασιλιας βαλε εξουσια κ οπου παπας βαλε οποιαδηποτε θρησκεια)
:hi::hi::hi:
Ενας άνθρωπος θα μπορεί να είναι ελεύθερος όταν σταματήσει να έχει ''ανάγκη'' τους βασιλείς και τους κληρικούς!
 

Διαγραμμένο μέλος 82386

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
2.026
Κριτικές
4
Like
5.189
Πόντοι
736
Ενας άνθρωπος θα μπορεί να είναι ελεύθερος όταν σταματήσει να έχει ''ανάγκη'' τους βασιλείς και τους κληρικούς!
Εγώ είμαι πολύ πνευματικός άνθρωπος, πιστεύω στο Θεό και έχω τη δικιά μου κοσμοθεωρία.
Οι παπάδες είναι οι τελευταίοι που θα μπουν στον παράδεισο.
Είναι απατεώνες και λωποδύτες της τάξεως των πολιτικών.
Ασχολήθηκαν με τη θρησκεία μόνο για να εξαπατούν τον κόσμο.
Άλλωστε και ο ίδιος ο Χριστός με το παπαδαριό τα έβαλε, κι αν ερχόταν πάλι σήμερα, πάλι με αυτούς θα τα έβαζε.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.089
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
Δεν καταδίκασε ποτέ ούτε την επίθεση της Ρωσίας στην Ουκρανία ούτε τη Χαμάς και τις δολοφονικές της επιθέσεις και ήταν και πιστός φίλος του λόμπι των ΛΟΑΤΚΗΔΩΝ το οποίο κάποτε το είχε καταγγείλει! Δε θα μας λείψει και πολύ
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.553
Like
10.897
Πόντοι
3.656
Ειπα κι εγω δε θα ανοίξουν νήμα εδω και ποσες ωρες έχει πεθανει

Ο προηγουμενος παντως ητανε πολύ ντουρασελ, τον θυμάμαι απο τη δεκαετια του 80 με τη Φερραρι Μοντιαλ που του ειχε κάνει δωρο η εταιρεία και για πολλα χρονια μετα
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.753
Κριτικές
1
Like
47.375
Πόντοι
6.256
Ο Πάπας των φτωχών,
Με το Βατικανό να καθεται πανω στο κλεμμένο χρυσάφι του πλανήτη.
Άραγε εβγαλε καμια ράβδο χρυσού για να βοηθήσει λιγους φτωχούς; Δε νομϊζω.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.358
Κριτικές
64
Like
59.477
Πόντοι
16.235
Εγώ είμαι πολύ πνευματικός άνθρωπος, πιστεύω στο Θεό και έχω τη δικιά μου κοσμοθεωρία.
Οι παπάδες είναι οι τελευταίοι που θα μπουν στον παράδεισο.
Είναι απατεώνες και λωποδύτες της τάξεως των πολιτικών.
Ασχολήθηκαν με τη θρησκεία μόνο για να εξαπατούν τον κόσμο.
Άλλωστε και ο ίδιος ο Χριστός με το παπαδαριό τα έβαλε, κι αν ερχόταν πάλι σήμερα, πάλι με αυτούς θα τα έβαζε.
Το αμάρτημα του παπά βαραίνει πιο πολύ από το αμάρτημα του λαϊκού.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom