Νέα

Πέθανε ο Πάπας Φραγκίσκος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Σαλονικιος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 97
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.107
Κριτικές
174
Like
119.048
Πόντοι
46.423

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.149
Like
9.801
Πόντοι
2.306
Ελπίζω κάποια στιγμή να γεφυρωθούν τα χάσματα ανάμεσα στις δύο εκκλησίες και ενωμένες να συνεχίσουν για την πίστη των απανταχού Χριστιανών.- :woldman:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
495353131_9751149844971641_6710546895336487256_n.jpg
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Ελπίζω κάποια στιγμή να γεφυρωθούν τα χάσματα ανάμεσα στις δύο εκκλησίες και ενωμένες να συνεχίσουν για την πίστη των απανταχού Χριστιανών.- :woldman:

Ναι. Και μετά ζήσαν αυτοί καλά, κι εμείς καλύτερα.

Όσο υφίσταται κέρδος ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.411
Like
49.174
Πόντοι
10.131
Αμερικανος ο νεος Παπας.
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: Y13

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
....μαγκα μου, τελειως αδιαφορο και στον μπουτσο μας (μη σου πω κ θεμιτο κιολας)!!!
Οπως ελεγε και ο Diderot : «Οι ανθρωποι δεν προκειται να ελευθερωθουν προτου ο τελευταιος βασιλιας στραγγαλιστει απο τα αντερα του τελευταιου παπα» (οπου βασιλιας βαλε εξουσια κ οπου παπας βαλε οποιαδηποτε θρησκεια)
:hi::hi::hi:
Οι υψηλόβαθμοι κομμουνιστές είναι και αυτοί κάπως σαν βασιλιάδες και παπάδες με την έννοια ότι δεν αμφισβητείται η εξουσία τους.
Άρα και αυτοί πρέπει να βγουν από την μέση για να ελευθερωθούν οι άνθρωποι όπως αποδείχθηκε στην πράξη στις χώρες του Αν.Μπλοκ....με την διαφορά ότι οι χώρες αυτές γύρισαν στον Χριστιανισμό ενώ μισούν πλέον τον κομμουνισμό.
Περαστικά σε όλους τους ερυθροφρουρους και στα πρασινοκοκκινοροζουλιμωβ παρακλάδια τους...
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.149
Like
9.801
Πόντοι
2.306
Robert Prevost elected as Pope Leon XIV
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.411
Like
49.174
Πόντοι
10.131
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Κουφάλα Τραμπ,
Γεννάνε και τα κοκκόρια σου..βγήκε εικόνα σου ως Πάπας...Αμερικανός ο νέος Πάπας...όλοι από τα αρχιδια σου κρέμονται.
Trump re mouniaaa!!!
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.291
Πόντοι
1.056
Κουφάλα Τραμπ,
Γεννάνε και τα κοκκόρια σου..βγήκε εικόνα σου ως Πάπας...Αμερικανός ο νέος Πάπας...όλοι από τα αρχιδια σου κρέμονται.
Trump re mouniaaa!!!
Ήταν ο εκλεκτός του προηγούμενου Πάπα και κατάγεται από το Σικάγο. Μάλλον για αντίβαρο στον Τραμπ εκλέχθηκε.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Ήταν ο εκλεκτός του προηγούμενου Πάπα και κατάγεται από το Σικάγο. Μάλλον για αντίβαρο στον Τραμπ εκλέχθηκε.
Εγώ το ερμηνεύω ως διάθεση να γίνει κάτι αμερικανικό πιο αρεστό στον κόσμο....βέβαια υπάρχουν ήδη οι αμερικανικές τσόντες,κάτι εξαιρετικό πράγματι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

1000015263.jpg

Για λιοντάρι πάντως δεν μοιάζει...
Για λιοντάρι ,πάνε λίγο πιο πάνω να δεις τον Τρισμέγιστο Lemmy ως Πάπα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
χασαμε εμεις ο πιτσαμπαλα ρε πουστη μ?
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Ελπίζω κάποια στιγμή να γεφυρωθούν τα χάσματα ανάμεσα στις δύο εκκλησίες και ενωμένες να συνεχίσουν για την πίστη των απανταχού Χριστιανών.- :woldman:
Κανένα έλεος και συγχώρεση στους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ αν δεν μετανοήσουν και επιστρέψουν στην Ορθοδοξία .
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.534
Κριτικές
54
Like
79.667
Πόντοι
23.656
Οι υψηλόβαθμοι κομμουνιστές είναι και αυτοί κάπως σαν βασιλιάδες και παπάδες με την έννοια ότι δεν αμφισβητείται η εξουσία τους.
Άρα και αυτοί πρέπει να βγουν από την μέση για να ελευθερωθούν οι άνθρωποι όπως αποδείχθηκε στην πράξη στις χώρες του Αν.Μπλοκ....με την διαφορά ότι οι χώρες αυτές γύρισαν στον Χριστιανισμό ενώ μισούν πλέον τον κομμουνισμό.
Περαστικά σε όλους τους ερυθροφρουρους και στα πρασινοκοκκινοροζουλιμωβ παρακλάδια τους...
...αρχοντα μαλλον σου ξεφυγε η τελικη διεκρινιση, μεσα στην παρενθεση! :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom