ρε παιδια πηγα να εγκαταστησω το καινουργιο προ (αντεγραμμενο) κ λιγο πριν τελειωσει η εγκατασταση μου γραφει error reading from file .... img/cv_1.img. verify that the file exists and that you can access it. ξερει κανεις τι γινεται??
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Pes 2008
- Μέλος που άνοιξε το νήμα faxanadu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13
- Εμφανίσεις 1K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
trelos sporos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 635
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
Προφανώς λείπει αυτό το αρχείο φίλε.
trelos sporos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 635
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
τι να σου πω δεν είμαι και πολύ σχετικός σε αυτά. λογικά έχει παιχτεί κάποια πουστιά στην αντιγραφή γιατί αυτο το αρχείο είναι κομμάτι του παιχνιδιού 600mb. προσπάθησε να το βρεις στο νετ η τρίψε το cd στη μάπα αυτουνού που στο αντέγραψε και άρχισε τον στα χαστούκια.
o palios
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 953
- Like
- 3
- Πόντοι
- 6
σπασμενα με εγγυση ,μονο στον εγκεφαλο...μα οταν παω να το βρω υπαρχει αλλα δεν ανοιγει
ρε παιδια πηγα να εγκαταστησω το καινουργιο προ (αντεγραμμενο) κ λιγο πριν τελειωσει η εγκατασταση μου γραφει error reading from file .... img/cv_1.img. verify that the file exists and that you can access it. ξερει κανεις τι γινεται??
Κατά 99% το αρχείο στο συγκεκριμένο σημείο του CD είναι corrupted και δεν μπορεί να το διαβάσει και να το εκτελέσει ενώ υπάρχει. Πρέπει να το ξαναβρείς και δεν μπορείς να τελειώσεις την εγκατάσταση κάνοντας απλά ένα skip.
για παχνιδια/προγραμματα/ταινιες... με την ευγενικη χορηγια του rapidshare
Ενα ακομη που μπορειτε να βρειτε τις "παναγιας τα ματια" ειναι το χρειαζεται μια απλη εγγραφη
και αυτο μεσω rapidshare
και αυτο μεσω rapidshare
ενα-ενα μου ερχονται... με μια απλη εγγραφη και αυτο, μεσω rapidshare παλι
για παχνιδια/προγραμματα/ταινιες... με την ευγενικη χορηγια του rapidshare
Δεν δουλευει μεγάλε!!!
Δώστο σωστά! 
(σωστα το εδωσα)Μεχρι πριν λιγες μερες δουλευε...Δεν δουλευει μεγάλε!!!![]()
![]()
Δώστο σωστά!
![]()
και συγκεκριμενα κατεβασα το die hard 4....
δεν ξερω τι μπορει να επαθε
ισως το εκλεισαν
Δοκιμασε τα αλλα 2 που εχω δωσει πριν λιγο μπηκα και ειναι οκ.
Ειναι forum και δινουν κατευθειαν τα links θελουν μονο μια εγγραφη...
καλο κατεβασμα...
cptn_mac
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 2.445
- Κριτικές
- 37
- Like
- 135
- Πόντοι
- 4.837
Εγώ κατεβάζω από και . Έχουν και comments όπου πάντα κάποιος ηλίθιος δεν μπορεί να καταλάβει και οι άλλοι του τα κάνουν πενηνταράκια.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 15
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 6
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 14
- Εμφανίσεις
- 4K