ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. απλα απαραδεκτο αυτο που συμβαινει. δε μου αρεσει να επεμβαινω στις συζητησεις σας. το οτι δε μιλαω εδω δε σημαινει πως δεν εχω αποψη αλλα προτιμω να κρινομαι στο κρεβατι και απο τη συμπεριφορα μου. αλλα αυτο που γινεται ειναι αθλιο. δεν ενοχλησαμε ποτε κανεναν δεν ειπαμε ασχημη κουβεντα για κανεναν δε κοροιδεψαμε κανεναν δε δημιουργησαμε ψευτικα προφιλ ειτε για παραπληροφορηση ειτε για να κακολογησουμε αλλα προσωπα ο τροπος που λειτουργουμε ειναι με σεβασμο στον εαυτο μας και με σεβασμο απεναντι σας. μπορω να δεχτω πως δεν αρεσα η εγω η φιλες μου σε καποιον η οτι οι αποφασεις μας σε διαφορα θεματα δε σας βρηκαν συμφωνους αλλα δεν ΑΝΕΧΟΜΑΙ και δε θα επιτρεψω σε κανεναν να θετει ζητημα υγειας. απο κανεναν. προκαλω ολους αυτους που λασπολογουν να ερθουν να με συναντησουν να τους δειξω τις εξετασεις μου και εγω και οι φιλες μου. μπορω να κατανοησω για ποιους λογους κανουν καποιοι οτι κανουν αλλα υπαρχει και ενα οριο... εγω και οι φιλες μου θα συνεχισουμε να προσφερουμε απολαυση σε αυτους που μας ξερουν και μας εκτιμουν και σε αυτους που θελουν να μας γνωρισουν... οι αλλοι ας συνεχισουν απλα να μας ριχνουν λασπη. μονο πιο πολυ ορεξη και ενεργεια μας δινουν να συνεχισουμε να περναμε καλα με αυτους που ξερουν να εκτιμουν... φιλακια πολλα σε ολους...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).