- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 22.055
- Κριτικές
- 499
- Like
- 43.553
- Πόντοι
- 45.097
πρεπει να περασω απο εκει,να δοκιμασω,δεν το συζηταω..
παντωσ την καλυτερη τουλουμπα τησ αθηνασ ,την φτιαχνει ενα ζαχαροπλαστειο,στην νεα ιωνια,στην πλατεια μητερασ
ζερο πηγαινοντασ την γ σεπτεμβριου,πριν η μετα την πλατεια βικτωριασ ειναι???
ειναι επι της 3ης Σεπτ διπλα στην οδο Φερών
. Πέρασα με Μαρίνα
Άξιζε και το μασαζάκι και ο δεύτερος γύρος. Θα δώσω αναλυτική περιγραφή σε κριτική. 
Θα ακολουθήσει κριτική


: η 'αδελφή" της Δεσποινας - isn' it ?