Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).


εχει αλλαξει το ροστερ κατα πολυ,φιλε μου..για το εν λογο μαγαζι .......... δεν θυμαμε και ονοματα ρε π...η μου !!!
θυμαμε τη Βαλερια η οποια μου ειχε πει οτι θα σταματουσε ... εχω να παω απο τον Ιουλιο αρα δεν ξερω αν βρισκετε ακομα εκει ...
βασικα θα αργησω και να ξαναπαω γιατι τη Βαλερια τη πηρα 2 φορες και .....χμμμμμ..... δεν θα τις βαλω ουτε καλο ουτε κακο βαθμο ...
και αλλη μια που ειχα περασει ενα ψιλο ομορφο κοντο ... τοτε ειχε καστανο καρε μαλι ... μετα το εκανε κοντο φυσικα αλλα σγουρο καρε ... η οποια δεν διανοηθηκε καν να με ακουμπησει για μασαζ ... οταν τις ειπα να μου κανει ενα μασαζακι μονο που δεν γελασε ... βαριοταν μου ειπε .... χοχοχο... δεν πανε καλα ...
ααααααααααα ... και αυστηρο ωραριο .... το ρουμανοβουλγαρακι ( δνε ξερω τι ηταν) απο το 20λεπτο ηταν συνεχεια πεταχτεσ ματιεσ στο ρολοι !!![]()
εχει αλλαξει το ροστερ κατα πολυ,φιλε μου..
...εγω παντως ξερω 3 αποχωρησεις..φιλε μου , παρακεινουμενος απο αυτο που ανεφερες και επειδη ειμαι κοντα ειπα να περασω μια βολτα , ετσι , απο περιεργεια και αν υπηρχε κατι αξιολογο να περασω κιολας !
περασαν 5 κοπελες (κατα 99% δεν δουλευε καμια )
οι 3 απο τις 5 ηταν και πριν και 2 που δεν τις θυμαμαι αν ηταν και αυτες πριν δεν ελεγαν και κατι !!
προσωπικη μου αποψη βεβαια γιατι και το γουστο ειναι υποκειμενικο !
το ροστερ παντος δεν εχει αλλαξει κατα πολυ - ειναι σχεδον ιδιο ...

..στηθος μεγαλο η μικρο?...περασμα πριν απο 1 βδομαδα
περασανε 2 ΜΟΝΟ (οι αλλες ηταν στα δωματια)
μια μελαχρινη μαλλον την λεγανε Ειρηνη,που πηρα,και μια καστανη που δεν θυμαμε ονομα
ωραιο κοριτσακη λιγο γεματουλα(οσο μου αρεσει) και αυτο που γουσταρα ηταν οτι ειναι πολλη ...ζουμερη,αφρατη
ειναι απο τα κοριστακια που βλεπεις στον δρομο.
στα του αγωνα ηταν καλη με συμετοχη και δεν χαλαει χατιρια.
περασα καλα και θα ξαναπαω
ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!