Νέα

Πατησίων 131, 1ος όροφος!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pathos gia ta temachia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 393K
  • Tagged users Καμία
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

compra

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2010
Μηνύματα
230
Κριτικές
9
Like
208
Πόντοι
291
για την ελενη εγω δεν εχω παρει απαντηση.....α!!!και μια και το φερε η κουβεντα εκεινη η αλεξανδρα η ελληνιδα ξερουμε που βοσκει?
 

compra

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2010
Μηνύματα
230
Κριτικές
9
Like
208
Πόντοι
291
Καλησπερα αδερφια κανενα νεο απο δω?
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Ρε παίδες νομίζω ότι αυτή η Βίκυ η σερίφισσα, είναι η πιό χαζοσερίφισσα των μασατζίδικων. Είναι μεν ευγενέστατη αλλά την ξέρεις χρόνια, τη ρωτάς για τις κοπέλες και σου απαντάει σαν να έχει μόνο μια μέρα εκεί μέσα. Δεν ξέρω, να ρωτήσεις την κοπέλα, μάλλον κάνει αυτό ή εκείνω και έρχεται μετά η κοπέλα και σου λέει άλλα. Ή σου λέει είμαι αδιάθετη και άλλα τέτοια. Και σκέφτομαι.....είναι μόνο για μένα αυτή η κατάσταση ή ειναι γενική παρατήρηση.
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.358
Κριτικές
49
Like
5.406
Πόντοι
7.195
Ρε παίδες νομίζω ότι αυτή η Βίκυ η σερίφισσα, είναι η πιό χαζοσερίφισσα των μασατζίδικων. Είναι μεν ευγενέστατη αλλά την ξέρεις χρόνια, τη ρωτάς για τις κοπέλες και σου απαντάει σαν να έχει μόνο μια μέρα εκεί μέσα. Δεν ξέρω, να ρωτήσεις την κοπέλα, μάλλον κάνει αυτό ή εκείνω και έρχεται μετά η κοπέλα και σου λέει άλλα. Ή σου λέει είμαι αδιάθετη και άλλα τέτοια. Και σκέφτομαι.....είναι μόνο για μένα αυτή η κατάσταση ή ειναι γενική παρατήρηση.
Oντως εχει ενα 'θεματακι' η σεριφισσα... :idiot:
Εγω ενω εχω 'περασει'  αρκετες φορες.. την τελευταια μου ειπε.. 'Εμεις εδω κανουμε μονο μασαζ..!!' :uglystupid: :headbang:
 

scooby

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
512
Like
9
Πόντοι
6
Εδώ κατά την ταπεινή μου γνωμη το best girl είναι η Δανάη.
Σέρβα μελαχρινή με μακρύ ίσιο μαλλί και βυζί 2,5άρι με λίγα πιασιματάκια
και χαμόγελο που τονίζεται από τα υπέροχα πεταχτά δοντάκια της.
:grin:
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Εδώ κατά την ταπεινή μου γνωμη το best girl είναι η Δανάη.
Σέρβα μελαχρινή με μακρύ ίσιο μαλλί και βυζί 2,5άρι με λίγα πιασιματάκια
και χαμόγελο που τονίζεται από τα υπέροχα πεταχτά δοντάκια της.
:grin:
μετα την αποχωρηση της ντεση,ειναι οντως η καλυτερη...
 

black crow

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.374
Κριτικές
264
Like
14.228
Πόντοι
20.705
μετα την αποχωρηση της ντεση,ειναι οντως η καλυτερη...

επειδή δεν υπάρχει κριτική για Δανάη μπορείτε κύριοι να γίνετε λίγο πιο λεπτομερείς ως προς τις υπηρεσίες;
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
επειδή δεν υπάρχει κριτική για Δανάη μπορείτε κύριοι να γίνετε λίγο πιο λεπτομερείς ως προς τις υπηρεσίες;
...η περιγραφη ειναι αυτη που εκανε ο φιλος παραπανω....εχει ενα θεμα με τα δοντια της(στραβα),και με το δερμα της(σημαδια ακμης)...κατα τα αλλα ειναι χαμογελαστη,ευδιαθετη,και κανει οτι μπορει για να περασεις καλα...ΔΕΝ κανει ακα,κολο δεν ξερω,δεν εχω ρωτησει,και χυσιμο δεχεται στο σωμα...γαμιεται ανελεητα,με σφυροκοπημα,που το γουσταρει κιολας,και κανει οτι σταση θελεις...αυτα...ελπιζω να σε καλυψα...
 

black crow

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.374
Κριτικές
264
Like
14.228
Πόντοι
20.705
...η περιγραφη ειναι αυτη που εκανε ο φιλος παραπανω....εχει ενα θεμα με τα δοντια της(στραβα),και με το δερμα της(σημαδια ακμης)...κατα τα αλλα ειναι χαμογελαστη,ευδιαθετη,και κανει οτι μπορει για να περασεις καλα...ΔΕΝ κανει ακα,κολο δεν ξερω,δεν εχω ρωτησει,και χυσιμο δεχεται στο σωμα...γαμιεται ανελεητα,με σφυροκοπημα,που το γουσταρει κιολας,και κανει οτι σταση θελεις...αυτα...ελπιζω να σε καλυψα...

και με το παραπάνω   ;)
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.255
Κριτικές
1.310
Like
339.350
Πόντοι
49.090
πππππσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
εμένα με κάλυψες πάντως.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.603
Πόντοι
45.097
...η περιγραφη ειναι αυτη που εκανε ο φιλος παραπανω....εχει ενα θεμα με τα δοντια της(στραβα),και με το δερμα της(σημαδια ακμης)...κατα τα αλλα ειναι χαμογελαστη,ευδιαθετη,και κανει οτι μπορει για να περασεις καλα...[size=25pt]ΔΕΝ κανει ακα,κολο [/size] δεν ξερω,δεν εχω ρωτησει,και χυσιμο δεχεται στο σωμα...γαμιεται ανελεητα,με σφυροκοπημα,που το γουσταρει κιολας,και κανει οτι σταση θελεις...αυτα...ελπιζω να σε καλυψα...

Απορρίπτεται!!! :grin:
 

black crow

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.374
Κριτικές
264
Like
14.228
Πόντοι
20.705
Δεν ήταν. Παρούσες οι Καρολίνα, Άννα, Νικολέττα, Λάουρα, Λούντα
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom