takisarg
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 1.114
- Like
- 3.114
- Πόντοι
- 456
η χριστιναρα τι εγινε ρε παιδια???που εγαμιεται?![]()
Ο λόγος που έχω ρίξει άκυρο, χρόνια τώρα, σε αυτό το μαγαζί Από το μαγαζί, αν και γνώρισα πολλές, μόνο την Χρύσα νοσταλγώ!
η χριστιναρα τι εγινε ρε παιδια???που εγαμιεται?![]()
περασα σημερα απο το καταστημα.
Ροστερ:
Ελενη. Πολονωζα 35αρα ξανθια με μακρι ισιο μαλλι, πολυ καλο κορμι, φοβερα καλλιγραμμα ποδια. ΠΟλυ ωραια παρουσια και αερατη
Ναταλια. Η γνωστη πολυ ομορφη μελαχροινη μικρη του καταστηματος. Καλο κορμακι , μετριο αναστημα. Ηλικια 25 περιπου
Μαρινα. Επισης ομορφη μελαχροινη 35αρα , με ωραιο κορμι, ομορφο προσωπο, πολυ περιποιημενη στο ντυσιμο και το μακιγιαζ. Μακρυ ισιο μαυρο μαλλι και αυτη
Κατερινα. Επισης μελαχροινη με μακρυ ισιο μαλλι, ομορφα ανοιχτα ματια και πολυ ωραιο μεγαλο στηθος 3+. Κορμι κανονικο.
τα προγραμματα ξεκινουν απο 50 ευρω. Ανοιχτα καθε μερα και Κυριακες

Εχω περασει αρκετες φορες λογω θεσεις....κεντρο....
Παλι ξανα μετα απο αρκετο καιρο....
θα περασαν περιπου 5 κοπελες.....και μια που ηταν στο δωματιο....και μια που ειχε παει στην ρουμανια....
Εχω περασει αρκετες φορες λογω θεσεις....κεντρο....
Παλι ξανα μετα απο αρκετο καιρο....
Ρε σεις??????????
τι γινετε εκει???????????????
θα περασαν περιπου 5 κοπελες.....και μια που ηταν στο δωματιο....και μια που ειχε παει στην ρουμανια....
λες και ημουνα στην στουρναρη!!!!!!!!
μπραβο !!!!!!
εχει μαζεψει πολλη καλες κοπελες....δεν τι πηρα και ολες.....αλλα 2 που πηρα ηταν θανατο!!!!!!!!!
οπως παντα το μονο θεμα ειναι το ενα μπανιο που εχει....
κατα τα αλλα παντα απο τους καθαροτερους χωρους που εχω παει
Καλημέρα ξέρουμε αν δουλεύει Κυριακή
Τη διαβασα την κριτική σου Μασαζομάχε.. Πολύ καλή μπράβο. Ειχα περάσει κι εγώ με το Ναταλάκι την προηγούμενη Κυριακή και είναι όλα όπως τα περιγράφεις. Δεν αφηνει δαχτυλα αλλα προτεινε να μου βάλει προφυλακτικό στα δάχτυλα αν ηθελα να της τα χωσω στο μουνάκι![]()
Απλα εχω μια απορία..
Γράφεις το εξής:
ΚΑι αμέσως απο κάτω γράφεις
Η απορία μου είναι.. για ποιο λόγο να ρίξουν τις τιμές αφού και με αυτές τις τιμές θα ξαναπάς; Γενικα μιλάω δεν αναφέρω μόνο σε εσένα.

Τις έχω τσεκάρει και σε ξέρω και με ξέρεις και έχουμε ανταλλάξει απόψεις παλαιοτερα. Είσαι απο τα πλεον αξιόπιστα μέλη του φόρουμ


Ο χρόνος λοιπόν καταναλώθηκε σε μασάζ και ένα υπέροχο σεξ και τίποτα παραπάνω.
![]()
![]()
![]()
Αν σου έκανε ένα πλύσιμο - κέρωμα στο αμάξι και μία αλλαγή βαλβολίνες, μέσα στην τιμή, σίγουρα θα ήταν πιο vfm.
Πήγα με το πρόγραμμα των 80, που έχει δυο εκτονώσεις, οι οποίες δεν έγιναν γιατί δεν υπήρχε πρόθεση να γίνουν. Το αναφέρω έτσι γιατί από την αρχή ο σκοπός ήταν να καταναλωθεί ο χρόνος σε μασάζ και μετά να γίνει μια ολοκλήρωση γιατί δεν θα υπάρχει χρόνος για κάτι άλλο.
Η δεύτερη εκτόνωση είναι ένα από τα ΈΞΤΡΑ που πολλά μαγαζιά (όχι όλα), το κάνουν χωρίς επιπλέον χρέωση στο πρόγραμμα της ώρας. (λόγω κρίσης - ανταγωνισμού κλπ). Το είπες στην κοπέλα ώστε να προσαρμόσει το πρόγραμμά της ανάλογα, και δεν το έκανε? Όταν θεωρείς καλύτερα, τα μασάζ του δεκάρικου, που μπαίνεις ιδρωμένος, και βγαίνεις λιγδιασμένος, με χάϊδεμα της πλάκας, (πόσο φιλότιμο να έχει και αυτή η θεραπεύτρια με 2,5 - 3 ευρώ που παίρνει?) και τις υπηρεσίες μπουρδέλου, εγώ τι να καταλάβω? Χτυπάω και ένα σνακ από κάνα κάδο σκουπιδιών, και είμαι κομπλαδούραΠήγα με το πρόγραμμα των 80, που έχει δυο εκτονώσεις, οι οποίες δεν έγιναν γιατί δεν υπήρχε πρόθεση να γίνουν. Το αναφέρω έτσι γιατί από την αρχή ο σκοπός ήταν να καταναλωθεί ο χρόνος σε μασάζ και μετά να γίνει μια ολοκλήρωση γιατί δεν θα υπάρχει χρόνος για κάτι άλλο.

Η δεύτερη εκτόνωση είναι ένα από τα ΈΞΤΡΑ που πολλά μαγαζιά (όχι όλα), το κάνουν χωρίς επιπλέον χρέωση στο πρόγραμμα της ώρας. (λόγω κρίσης - ανταγωνισμού κλπ). Το είπες στην κοπέλα ώστε να προσαρμόσει το πρόγραμμά της ανάλογα, και δεν το έκανε? Όταν θεωρείς καλύτερα, τα μασάζ του δεκάρικου, που μπαίνεις ιδρωμένος, και βγαίνεις λιγδιασμένος, με χάϊδεμα της πλάκας, (πόσο φιλότιμο να έχει και αυτή η θεραπεύτρια με 2,5 - 3 ευρώ που παίρνει?) και τις υπηρεσίες μπουρδέλου, εγώ τι να καταλάβω? Χτυπάω και ένα σνακ από κάνα κάδο σκουπιδιών, και είμαι κομπλαδούρα![]()
Η δεύτερη εκτόνωση είναι ένα από τα ΈΞΤΡΑ που πολλά μαγαζιά (όχι όλα), το κάνουν χωρίς επιπλέον χρέωση στο πρόγραμμα της ώρας. (λόγω κρίσης - ανταγωνισμού κλπ). Το είπες στην κοπέλα ώστε να προσαρμόσει το πρόγραμμά της ανάλογα, και δεν το έκανε? Όταν θεωρείς καλύτερα, τα μασάζ του δεκάρικου, που μπαίνεις ιδρωμένος, και βγαίνεις λιγδιασμένος, με χάϊδεμα της πλάκας, (πόσο φιλότιμο να έχει και αυτή η θεραπεύτρια με 2,5 - 3 ευρώ που παίρνει?) και τις υπηρεσίες μπουρδέλου, εγώ τι να καταλάβω? Χτυπάω και ένα σνακ από κάνα κάδο σκουπιδιών, και είμαι κομπλαδούρα![]()