jorgekavlares
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 8.103
- Like
- 1.458
- Πόντοι
- 546
?
Τι εγινε....;;;;;
Τι εγινε....;;;;;
Μαλλον καποιο μπερδεμα εγινε , το post μαλλον αφορουσε το 3ης Σεπτ 99 , δειτε τα σχετικο threadελα μου ντε! Το ποστ του angel2004 που έλεγε οτι μετακόμισε στην κηφησίας το κατάστημα εξαφανίστηκε. Μόνο στο quote μου υπάρχει.





απλα κάθονται ορθιες και σε χαϊδεύουνε - αλείφουνε με λάδι.Καλό το προγραμματάκι των 40 ευρώ Μασαζονοτέτοιε μου αρκεί οι κοπέλες να μη βγάζουν σπυριά και ξεπετάνε επειδή ο άλλος πήρε το φτηνό μενού.
ναιη λαουρα εχει φυγει?
εχει παει καπου αλλου η πηγε ρουμανια?
σκ ειναι ολο το ροστερ?
Εδώ η ευγενική Βίκυ μου παρουσίασε:
Προγράμματα:
50 ευρώ, μόνο μασάζ
60 ευρώ, μασάζ και πρόγραμμα στη μισή ώρα
80 ευρώ, μασάζ και πρόγραμμα στα 45 λεπτά
100 ευρώ, μασάζ και πρόγραμμα με 2 εκτονώσεις στη μια ώρα
Το μαγαζί είναι ανοικτό και Σαββατοκύριακα
σκ ειναι ολο το ροστερ?
Η Σοφία είναι η γνωστή από Πατησίων Μακεδονιας Ποσειδώνος και Γ´σεπτεμβρίου; με τον στραβισμό;