φιλαρακο δεν συμφωνώ μαζι σου....γυστα ειναι
εγω μονο που ξέρω κοπέλα κάνει πολύ καλο μασάζ και στο πρόγραμμα ειναι καυλα...εδω κανένας γράφει ότι θέλει... πρώτη φόρα το αναντουγράφει κάποιο το ανς αρνητικά λογια για την κοπελα...μάλλον δουλεύει πολύ και δεν το αντεχουν καποι... 
εγω μονο που ξέρω κοπέλα κάνει πολύ καλο μασάζ και στο πρόγραμμα ειναι καυλα...εδω κανένας γράφει ότι θέλει... πρώτη φόρα το αναντουγράφει κάποιο το ανς αρνητικά λογια για την κοπελα...μάλλον δουλεύει πολύ και δεν το αντεχουν καποι... 
νομιζω αυτες ειναι καλες επιλογες αμα γουσταρεις τα καυτα
εγω το πολονεζακι και την Χρηστινα περνω και παντα με φτιαχνουν
επιλογες ειναι φιλαρακο ;)