Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 955K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Kayliariskwstas

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2017
Μηνύματα
802
Κριτικές
6
Like
295
Πόντοι
26
Ειναι περίπου τρία χιλιόμετρα πριν την παραλια που βρίσκεται το sun. Περνάς το ξενοδοχειο του Κοκκίνη και περίπου ενα χιλιόμετρο μετα βρίσκεται το σχοινί. Εχει και παρκαρισμένα αυτοκίνητα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου. Ονομάζεται ετσι επειδη για να κατεβεις στην παραλια υπάρχει ενα σχοινί που σε βοηθάει να κατεβεις

Γενικα τι φαση παιζει εκει τυπε;
 

kauliaris77

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2016
Μηνύματα
23
Like
4
Πόντοι
0
Καλησπερα ! Αυριο το πρωι 12.00-13.00 θα παω στην παραλια.
Οποιος θελει παρεα ας μου στειλει μηνυμα να βρεθουμε εκει.
Trans επισεις εκπροσδεκτα !
 

sperfect

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2007
Μηνύματα
343
Κριτικές
2
Like
446
Πόντοι
21
Τύπε από παλιά εθνική πάω???Η μπορώ και από καινούρια και να κόψω στο Πανόραμα???

Πας και απο νεα εθνική. Στο πανόραμα βγαίνεις στην παλιά εθνική και στρίβεις αριστερά δηλαδη με κατεύθυνση Αθήνα. Στα 3-4 χιλιόμετρα και περίπου 1 χιλιόμετρο πριν το ξενοδοχειο του κόκκινη ειναι το σχοινί.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Πας και απο νεα εθνική. Στο πανόραμα βγαίνεις στην παλιά εθνική και στρίβεις αριστερά δηλαδη με κατεύθυνση Αθήνα. Στα 3-4 χιλιόμετρα και περίπου 1 χιλιόμετρο πριν το ξενοδοχειο του κόκκινη ειναι το σχοινί.

Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες μύστη,απλά με προβληματίζει η κατάβαση με το σχοινί που λες ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε,γιατί θα είμαι με την μιλφάρα μου  :think: :think: :S :S :rockon: :rockon:
 

Dynamics

Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2009
Μηνύματα
1.584
Like
149
Πόντοι
16
Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες μύστη,απλά με προβληματίζει η κατάβαση με το σχοινί που λες ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε,γιατί θα είμαι με την μιλφάρα μου  :think: :think: :S :S :rockon: :rockon:
εχουμε τεραστια αναγκη την μιλφαρα σου τυπε! :wanker:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
εχουμε τεραστια αναγκη την μιλφαρα σου τυπε! :wanker:

Και η μιλφάρα μου το έχει τεράστια ανάγκη μύστη μου  :rockon: :rockon:,όχι όμως και την κατάβαση με σχοινιά για ένα μπάνιο,όσο καλτ κι αν είναι  :S :S :tickedoff: :tickedoff: :headbang: :headbang: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

Kayliariskwstas

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2017
Μηνύματα
802
Κριτικές
6
Like
295
Πόντοι
26
Καμια εμπειρια κανεις απ το σχοινι να ακουσουμε πως ειναι...;;;
 
Εγγρ.
28 Ιουλ 2017
Μηνύματα
110
Like
314
Πόντοι
21
Εμένα ποιός θα με πάρει;;;;
 

Συνημμένα

  • aIMG_05141.jpg
    aIMG_05141.jpg
    484,3 KB · Εμφανίσεις: 206

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915

Πλάκα μας κάνεις ρε τύπε  :S :S,μια φορά πήγα να κατέβω και κόντεψα να γκρεμοτσακιστώ  :tickedoff: :headbang: :headbang: :headbang:.Πάντως παραδόξως έπαιζαν καλά μουνιά κάτω,συν κάτι τελειωμένοι αλβανοί  :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

Kayliariskwstas

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2017
Μηνύματα
802
Κριτικές
6
Like
295
Πόντοι
26
Στα λιμανακια ειναι πολλα τα λιγουρια, στο καπε στο σουνιο ειναι εγγυηση συναγωνιστες :heavymetalbig:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom