Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 955K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (2 μέλη και 4 επισκέπτες)

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Τύποι είναι πολύ δροσερά ακόμη τα νερά για βουτιές  :think: :S :S.Από μάιο αν συνεχίσουν οι ζέστες  :headbaning2: :headbaning2:
 

Ntiknik

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2018
Μηνύματα
103
Κριτικές
1
Like
220
Πόντοι
21
τον αλλο μηνα πρεπει να αρχισουμε μου φαινεται
 

Mikros1924

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2016
Μηνύματα
139
Like
834
Πόντοι
81
Καποιος να μ σκισει το κωλαρακι?
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Καποιος να μ σκισει το κωλαρακι?

Τύπε αναζητάς ρομαντικό γαμήσι στην κινέτα πίσω από κανα βράχο :think: :fuck2: :fuck2:Όπως ένας τυπάς που άραζε σε πάρκινγκ στα λιμανάκια κι έψαχνε ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες  :gay: :gay: :happy: :happy:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Τύπε είσαι σε λάθος θρεντ τότε  :S :S,μην μας μπερδεύεις  :spam: :spam:.Εδώ γράφουμε μόνο όσοι γουστάρουμε φάσεις στην κινέτα  :pipa1: :zfuck: :2on1: :rockon: :rockon:
 

Mikros1924

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2016
Μηνύματα
139
Like
834
Πόντοι
81
Οχι.. γενικα γαμησι.. σπιτι.. καπου... οχι κινετα
 

sperfect

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2007
Μηνύματα
342
Κριτικές
2
Like
444
Πόντοι
21
Αντι να περπατάτε στην Κινέττα μπορείτε να πάτε στο «σχοινί» περίπου τρία χιλιόμετρα μακρια με κατεύθυνση προς Αθήνα και να γλύτωσε ρε το ατελείωτο περπάτημα
 

horny26

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2016
Μηνύματα
60
Like
14
Πόντοι
0
Αντι να περπατάτε στην Κινέττα μπορείτε να πάτε στο «σχοινί» περίπου τρία χιλιόμετρα μακρια με κατεύθυνση προς Αθήνα και να γλύτωσε ρε το ατελείωτο περπάτημα

που ειναι το σχοινι?
 

sperfect

Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2007
Μηνύματα
342
Κριτικές
2
Like
444
Πόντοι
21
Ειναι περίπου τρία χιλιόμετρα πριν την παραλια που βρίσκεται το sun. Περνάς το ξενοδοχειο του Κοκκίνη και περίπου ενα χιλιόμετρο μετα βρίσκεται το σχοινί. Εχει και παρκαρισμένα αυτοκίνητα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου. Ονομάζεται ετσι επειδη για να κατεβεις στην παραλια υπάρχει ενα σχοινί που σε βοηθάει να κατεβεις
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Ειναι περίπου τρία χιλιόμετρα πριν την παραλια που βρίσκεται το sun. Περνάς το ξενοδοχειο του Κοκκίνη και περίπου ενα χιλιόμετρο μετα βρίσκεται το σχοινί. Εχει και παρκαρισμένα αυτοκίνητα αυτοκίνητα στην άκρη του δρόμου. Ονομάζεται ετσι επειδη για να κατεβεις στην παραλια υπάρχει ενα σχοινί που σε βοηθάει να κατεβεις

Τύπε είναι κι εκεί γυμνιστών επίσημα???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom