Ρε τυπε πλακα κανεις; Ποιο γελοία δικαιολογία απο το γεννάει η γυναικα μου και εχω μικρο παιδι δεν υπάρχει. Απλα ο λοβοτομημενος λογο θρησκείας δεν εχει τα αρχιδια να βγει και να πει ειμαι Ιεχωβάς και δεν μου επιτρέπεται να παίξω στην Εθνική.
Για οσους ειναι καραπουτσαριο σιγουρα δεν ειναι λογος αυτος.
Γιαχοβας δεν εγινε τωρα,ηταν εθνικη επαιξε κανονικα.
Θα δειξει το μελλον αν επανερθει...
Και δεν καταλαβαινω την πρεμουρα για το θεμα...
Που ησασταν οταν τα καλοπαιδα στο μπασκετ γραφανε την εθνικη
στα παπαρια τους για να πανε στη Μυκονο?
Και γιατι δεν εχει γινει θεμα σε τι θρησκεια πιστευει ο Γουοκαπ πχ,
για μην πω κι αλλους!