Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 405K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.876
Πόντοι
38.529
Η γυναικα του γενναει δευτερο παιδι τον Αυγουστο.
Δεν θελει να την αφησει μονη με δυο παιδια τον Σεπτεμβρη.
Γι αυτο αλλωστε λεει για τις επομενες υποχρεωσεις και
οχι μονιμα.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.245
Πόντοι
10.131
Η γυναικα του γενναει δευτερο παιδι τον Αυγουστο.
Δεν θελει να την αφησει μονη με δυο παιδια τον Σεπτεμβρη.
Γι αυτο αλλωστε λεει για τις επομενες υποχρεωσεις και
οχι μονιμα.
Ρε τυπε πλακα κανεις; Ποιο γελοία δικαιολογία απο το γεννάει η γυναικα μου και εχω μικρο παιδι δεν υπάρχει. Απλα ο λοβοτομημενος λογο θρησκείας δεν εχει τα αρχιδια να βγει και να πει ειμαι Ιεχωβάς και δεν μου επιτρέπεται να παίξω στην Εθνική.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.876
Πόντοι
38.529
Ρε τυπε πλακα κανεις; Ποιο γελοία δικαιολογία απο το γεννάει η γυναικα μου και εχω μικρο παιδι δεν υπάρχει. Απλα ο λοβοτομημενος λογο θρησκείας δεν εχει τα αρχιδια να βγει και να πει ειμαι Ιεχωβάς και δεν μου επιτρέπεται να παίξω στην Εθνική.
Για οσους ειναι καραπουτσαριο σιγουρα δεν ειναι λογος αυτος.
Γιαχοβας δεν εγινε τωρα,ηταν εθνικη επαιξε κανονικα.
Θα δειξει το μελλον αν επανερθει...

Και δεν καταλαβαινω την πρεμουρα για το θεμα...
Που ησασταν οταν τα καλοπαιδα στο μπασκετ γραφανε την εθνικη
στα παπαρια τους για να πανε στη Μυκονο?
Και γιατι δεν εχει γινει θεμα σε τι θρησκεια πιστευει ο Γουοκαπ πχ,
για μην πω κι αλλους!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom