Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 404K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 2 άτομα (1 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Και μην υποτιμας εμάς...με την νέα πνοή από Γιοβάνοβιτς θα κάνουμε πολλούς να κλαινε.
Θα ρίξω Χ2 το ματσάκι Ιρλανδια-Ελλας.

Ναι,ας κατέβει πάλι με Μανταλο-Μπακασετα-Μπουκαλακη-Χατζηγιοβάνη,ότι δεν έφαγε σήμερα θα τα φαει εκεί
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Ναι,ας κατέβει πάλι με Μανταλο-Μπακασετα-Μπουκαλακη-Χατζηγιοβάνη,ότι δεν έφαγε σήμερα θα τα φαει εκεί
Καλά...λέγε εσύ...θα κάνεις αίτηση για κουβα-νική υπηκοότητα αν δεν χάσουμε εκεί;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Είσαι κόσμημα :hi:

Τον Εθνικό Ύμνο δεν τον τραγουδάμε αγράμματοι δημοσιογραφισκοι από τα Λίντλ...τον ΨΑΛΛΟΥΜΕ!
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Καλά...λέγε εσύ...θα κάνεις αίτηση για κουβα-νική υπηκοότητα αν δεν χάσουμε εκεί;

Το κακό είναι οτι χάσανε απ'τους Άγγλους και δεν τους παίρνει για δευτερη ήττα στην εδρα τους
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Ναι,ας κατέβει πάλι με Μανταλο-Μπακασετα-Μπουκαλακη-Χατζηγιοβάνη,ότι δεν έφαγε σήμερα θα τα φαει εκεί
Με την ψυχολογία που έχουμε και με αυτούς που κόβουν το χόρτο να κατέβουμε δεν θα χάσουμε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Το κακό είναι οτι χάσανε απ'τους Άγγλους και δεν τους παίρνει για δευτερη ήττα στην εδρα τους
Παίρνει -δεν παίρνει...θα τον πάρουν.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.087
Κριτικές
40
Like
13.645
Πόντοι
3.946
Τραγικό look αυτός ο Τσίμικας ...οσο :confused::headbang::headbang::headbang:πάει όλο και πιο πολύ με γκόμενα μοιάζει...εγώ νόμιζα ότι ηταν ο Ζεκα με νέα κόμμωση...!....
Όντως ρε !! Χαχαχα...και στη Λίβερπουλ ρεζέρβα των ρεζερβων για πέντε λεπτά
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.087
Κριτικές
40
Like
13.645
Πόντοι
3.946
Όλα τα κατσίκια έχουν πάει έστω σ'ένα euro τα τελευταια χρονια εκτος απο μας
Ισλανδία, Φινλανδία, Βορ.Ιρλανδια, Βορ.Μακεδονια, Γεωργία, Σλοβενία και δεν ξέρω αν μου ξεφεύγει και καμία άλλη...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Ισλανδία, Φινλανδία, Βορ.Ιρλανδια, Βορ.Μακεδονια, Γεωργία, Σλοβενία και δεν ξέρω αν μου ξεφεύγει και καμία άλλη...
Δεν υπάρχει Βόρεια Μακεδονία παρά μόνο στο μυαλό μερικών υποταγμένων.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Μα τι λες τώρα...αφού θα τους δώσουμε πισω και την πρωτεύουσα τους, τη Σαλονίκη :grin::grin:
Θα συμφωνήσω αν αρχίσουμε να ταξιδεύουμε σε Τουρκία ,Αίγυπτο μέχρι και Ινδια για με ελληνικά χαρτιά όπως επί Μεγάλου Αλεξάνδρου.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Ο Μπέιλ και 10 κατσίκια
Τα κατσίκια χωρίς βοσκό χάνονται...τώρα να δούμε τι σκατα θα κάνουν...μέχρι να βγει ο επόμενος Μπε'ι'λ -σε καμμία τριανταριά χρόνια μαλλον-θα είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας .
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.111
Κριτικές
174
Like
119.052
Πόντοι
46.423
Ευτυχώς που κατάλαβε τη βλακεία του με Μπουχαλάκη, Μάνταλο και Μπακασέτα και αλλάζει επιτέλους το άγευστο και αργοκίνητο κέντρο μας.

Ο δε Μπουχαλάκης δεν καταλαβαίνω από που και ως που παίζει σε αυτή την Εθνική τώρα.

:dunno:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.330
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Θα δείξουν τους εθνικούς ύμνους οι παραδοπιστοι του Άλφα η θα δείχνουν διαφημίσεις μέχρι την σέντρα για να γεμίσουν τα ταμεία;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom