Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 404K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.113
Κριτικές
174
Like
119.057
Πόντοι
46.423
Giov2.jpg


Πάμε Ελλαδάρα ...

:cheesy:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.333
Κριτικές
64
Like
59.433
Πόντοι
16.235
Γαμηθηκαν στις διαφημίσεις στο Άλφα και δεν ακούσαμε εθνικό ύμνο Φιλανδίας να τσεκαρουμε αντιδράσεις και τυχόν ξεφωνητα ,σφυρίγματα κτλ...
Έδειξαν σεβασμό οι δικοί μας;
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Τραγικό look αυτός ο Τσίμικας ...οσο :confused::headbang::headbang::headbang:πάει όλο και πιο πολύ με γκόμενα μοιάζει...εγώ νόμιζα ότι ηταν ο Ζεκα με νέα κόμμωση...!....
Είναι η σχολή Μπέκαμ, τύπε.

Να σε ξέρουν πιο πολύ από την κόμμωση, παρά από την μπάλα που ξέρεις. :confused:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.113
Κριτικές
174
Like
119.057
Πόντοι
46.423
Τραγικό look αυτός ο Τσίμικας ...οσο :confused::headbang::headbang::headbang:πάει όλο και πιο πολύ με γκόμενα μοιάζει...εγώ νόμιζα ότι ηταν ο Ζεκα με νέα κόμμωση...!....

Πράγματι.

Δεν έχεις άδικο.

Εγώ νόμιζα ότι ήταν Γκλαμουρίτσα ...

:cheesy:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.333
Κριτικές
64
Like
59.433
Πόντοι
16.235

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.113
Κριτικές
174
Like
119.057
Πόντοι
46.423
Έδωσε όμως ωραία ασίστ στον Κουλιεράκη για το 2 - 0 ο "δροσερούλης".

:alivedick::alivedick::alivedick:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.333
Κριτικές
64
Like
59.433
Πόντοι
16.235
Μπράβο στον Ιωαννίδη που τον πίστεψε και κυνήγησε την φάση στο πρώτο γκολ .
Μπράβο και στον Κουλιερακη που βάζει γκολ και στην Εθνική -το παρθενικο του- που αν συνεχίσει έτσι να βάζει γκολ και να κρατάει και την άμυνα θα φύγει σύντομα για Ιταλία η Αγγλία η για καμμία χώρα με καμήλες με πραγματικά χρυσό συμβόλαιο.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έδωσε όμως ωραία ασίστ στον Κουλιεράκη για το 2 - 0 ο "δροσερούλης".

:alivedick::alivedick::alivedick:
Δεν είπα ότι δεν παίζει μπάλα αλλά είναι φρικτό το στυλ του...άσε που πολλά παιδιά θα κυκλοφορούν έτσι γιατί τον έχουν πρότυπο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.333
Κριτικές
64
Like
59.433
Πόντοι
16.235
Ξέρει κάποιος τι σημαίνει αυτή η μαλακια με τα δαχτυλακια σηκωμένα που κάνει ο Ιωαννίδης;
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Έδωσε όμως ωραία ασίστ στον Κουλιεράκη για το 2 - 0 ο "δροσερούλης".

:alivedick::alivedick::alivedick:
Μπορεί να έχει κανένα 25άρι φλογοβόλο ο Trent και να αναστατώνεται ο Τσιμίκας στις ντουζιέρες στο Λίβερπουλ... που να ξέρεις. :confused:
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Μπάλα τίποτα, πολλή τύχη και 2-0. Η αρχική ενδεκάδα ξαναζεσταμένο φαγητό. Οι Φινλανδοί παίζουν σωστά αλλά την τρώνε.
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Δεν είπα ότι δεν παίζει μπάλα αλλά είναι φρικτό το στυλ του...άσε που πολλά παιδιά θα κυκλοφορούν έτσι γιατί τον έχουν πρότυπο.
Άθλια εικόνα άντρα και λάθος πρότυπο.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Τοσο τραγικοι είναι οι Φινλανδοι και χανουν 2-0 απο Μπακασετες και Μπουκαλάκηδες; :dunno:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom