Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 405K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Καλημέρα παίδες ,δεν ξέρω αν έπαιρνε χαρτάκι 'η όχι και ούτε αλάνθαστος είναι. Ούτε ο πρώτος προπονητής θα είναι μα ούτε και ο τελευταίος που είχε λάθος επιλογές . Ούτε πιστεύω ότι σκοπίμως δεν έβαλε,δεν έβγαλε ,δεν κάλεσε, κάποιους παίκτες . Αλίμονο αν δεν ήθελε μια επιτυχία προσωπική καταγεγραμμένη στο ενεργητικό του όσο αφορά την μελλοντική καριέρα του. Παρέλαβε μια ομάδα που είχε αρχίσει να φτιάχνεται μετά από τα εξευτελιστικά στραπατσα τύπου Λουξεμβούργο κλπ. Εμένα μου κάνει αυτός ο προπονητής γιατί έδωσε άλλη φιλοσοφία στην Εθνική, επιθετική κυρίως ,στο να δημιουργεί παιχνίδι ,να μην φοβάται ονόματα κλπ. Χάσαμε, χάσαμε μία πρόκριση ,ας κοιτάξουν τα λάθη τους να μάθουν απ'αυτά και η ποδοσφαιρική ζωή συνεχίζεται .
 

FARAW

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.823
Κριτικές
2
Like
6.362
Πόντοι
1.336
Φίλε σαπ ζερο καλός προπονητής ο πάμπλο γκαρσΙα και μακάρι να πηγαινε στην εθνική (ξέρει πολύ μπάλα ).Επίσης επειδή παρακουλουθω όλες τις ομαδες από το 1986 (η λάμψη του μαραντονα ) θέλω να πω ότι παίζουν ρόλο οι φουρνιές των παιχτων .Συγκρίνεται φίλε σαπ ζερο αυτή η Σουηδία οι παίχτες του τώρα με την φουρνια με Μπρόλιν ,Νταλί ν ,τερματοφυλακα τον ράβελι που έπαιζε μέχρι τα 50 ,τον λιουμπεργκ της Άρσεναλ και τον κοτσιδάκια που έλεγε ο Γεωργίου τον παιχταρα τον Λάρσον .Τα ίδια και η Νορβηγία είχε καλύτερες φουρνιές παλιότερα εγώ θυμάμαι τον σολτσκερ είναι και άλλοι .Τίποτα δεν είναι τυχαίο .
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.088
Κριτικές
40
Like
13.649
Πόντοι
3.946
Ούτε έτσι δεν κερδίσαμε :confused:
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Την έκανε ο Φωτάρας τη μαλακία;
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.194
Πόντοι
10.131
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423

:confused: :confused:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056

Ωραια φανέλα η Γερμανία :effemine:

Ελπίζω στο γιουρο να βάλουν και το σημα των λοατκι
 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.707
Like
3.359
Πόντοι
506
Ήμουν στο γήπεδο. Τους κάναμε χαζούς τους Γερμανούς στο πρώτο ημίχρονο.

Κρίμα, πετάξαμε μια ντουζινα ευκαιριες.......


Οι μόνοι που αξίζουν από τους Γερμανούς είναι ο Kroos και ο Havertz.

Ο Neuer απατεώνας, σαπουνόφουσκα. Ο Βλαχοδήμος 10 φορές καλύτερος
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Το βλεπει κανεις?
Ανοιξαμε το σκορ.
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056

Είναι ένας αξιόλογος προπονητής και ένας καλός άνθρωπος.
Μπορεί να ταιριάξει με την φιλοσοφία των αγώνων της εθνικής ομάδας; Δεν έχει κάθε μέρα προπόνηση μία εθνική ώστε να χτίσει αυτό που ξέρει.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.194
Πόντοι
10.131

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.338
Κριτικές
11
Like
19.645
Πόντοι
3.846
Σήμερα βράδυ πρεμιέρα ο νέος προπονητής με την εθνική να αντιμετωπίζει τους κερατάδες του βορρά :cool2:
Οι αποδόσεις είναι απαγορευτικές για τον κυρ Παντελή τον υπολογιστή, πάντως ξεκίνησε προχθές γύρω στο 1.73, δεν πιστεύω σε ταλάντωση και να ανέβουν ξανά εκεί στο όριο, τέλος πάντων θα παρακολουθείται η εξέλιξη κι εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε αν κι εφόσον :sunglasses:
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20240907-102747.png
    Screenshot_20240907-102747.png
    332,6 KB · Εμφανίσεις: 25

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom