Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 406K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Άντε ρε ξεφτίλες όλοι
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
Μαλάκια είπες τυπε..Οι Γεωργιανοί είναι τσιράκια των Ρώσων δεν τους πειράζει κάνεις
τι στοιχημα πας??? επομενη στην λιστα ειναι η Γεωργια... κανε σκρινσοτ το ποστ μου να το θυμασαι...
 

Crucifix

Μέγας
Εγγρ.
15 Νοε 2014
Μηνύματα
4.342
Κριτικές
64
Like
8.859
Πόντοι
4.986

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.743
Κριτικές
1
Like
10.136
Πόντοι
3.556
Μεγαλη μαλακια, δεν υπηρχε η τελικη προσπαθεια σε ολο το παιχνιδι.
αμα φτανεις στα πεναλτι ειναι ρουλετα και μαλλιστα στην εδρα τους που εχουν και τον ψυχολογικο παραγοντα υπερ τους.
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.743
Κριτικές
1
Like
10.136
Πόντοι
3.556
Θα μεινουν με τα σκ@τα απλυτοι ολοι οι γεροι αυριο, θα ειναι οι Γεωργιανες στα καγκελα….:confused:
 

linear

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Νοε 2014
Μηνύματα
1.183
Κριτικές
17
Like
5.790
Πόντοι
3.066
Σαν χεσμένοι πήγαν στα πέναλτι οι δικοί μας ρε γμτ. Παίζεται η πρόκριση στο γιούρο και μου στέλνεις την μπάλα άουτ; Έλεος ρε γμτ.
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.743
Κριτικές
1
Like
10.136
Πόντοι
3.556
Μπηκαν ολοι μεσα στο γηπεδο, συνηθισμένοι απο τις μπουκες δεν τους κραταει κανενας…..
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Κι εσυ παλιομαλακα Μπακασετα τώρα βρήκες να χάσεις πέναλτι,αρχίδι

Πάει και βγάζει και τον καλυτερο μπεναλτίστα που έχουμε τον Ιωαννίδη,άντε πισω στην Ουρουγουαη παλιοτάγαρο κι εσύ
 

FARAW

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.823
Κριτικές
2
Like
6.362
Πόντοι
1.336
Έπαιξαν έξυπνα οι Γεωργιανοί αυτό λέει ο νιοπλιας στο άλφα .Ήταν και τυχεροί είδα εγώ .Πολύ καλοί από τους Γεωργιανούς ο ΣεγκελΙα ένα παιδί που παίζει στο δικό μας πρωτάθλημα (αυτός έβγαλε και την σέντρα για να βάλει το γκολ σιβιτατζεμε το Λουξεμβούργο ) ,ο Ναπολιτάνο σ κβαρατσελια και ο αρχηγός κασια που είναι γεννηθείς το 1987 δηλαδή 37 χρόνων (βλέπουμε ότι τα χρόνια δεν παίζουν ρόλο για πολλούς παίχτες ).Εγώ θα το ξαναπώ είμαι φαν των εθνικών ομάδων και όχι τον συλλόγων .
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Καλύτερα να φτιάξουμε ομάδα πρώτα, και μετά να συμμετάσχουμε στις μεγάλες διοργανώσεις.

Το «έπος Παναγούλια» να λείπει.
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Εντωμεταξυ ο ροτα εκτος απο αμπαλος ειναι και πανιβλακας

Στην παραταση που ειχαν κλαταρει οι αλλοι ηταν εξω και το μεγαλο τους ονομα
Εκτελουσε τα αραουτ σαν να καναμε καθυστερησεις και τους εδινε ανασες
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Εντωμεταξυ ο ροτα εκτος απο αμπαλος ειναι και πανιβλακας

Στην παραταση που ειχαν κλαταρει οι αλλοι ηταν εξω και το μεγαλο τους ονομα
Εκτελουσε τα αραουτ σαν να καναμε καθυστερησεις και τους εδινε ανασες
αλβανός είναι, στ αρχιδια του
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Δεν αδικηθήκαμε πάντως. Ούτε από τη διαιτησία, ούτε από την τύχη.

Άπαξ και δεν καταφέραμε να ελέγξουμε το παιχνίδι εγκαίρως, κυλήσαμε στη διαδικασία των πέναλτι σε μια ξένη και φορτισμένη έδρα.
 

tsigkoleletos

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
23
Like
2.844
Πόντοι
1.206
καλυτερα να ξεσκαρταρει η εθνικη επιτελους .
απο το να βλεπαμε τον ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ τσιμικα να παιζει ως στοπερ φοβουμενος να παιξει καν τη μπαλα προς τα εμπρος! (τοροσιδη λεμε και κλαιμε)
τα στοπερ μας γελοια... αν ειναι δυνατον μια χωρα που ανεκαθεν επαιζε αμυντικο ποδοσφαιρο να μην εχει καλυτερους αμυντικους -πλην χατζηδιακου σημερα
μπακασετας κακο ματς αλλα τον κλεισανε και καλα μιας και παιζαμε με 10 εχοντας τον σαματα για αριστερο μπακ.

ο αποκλεισμος ελπιζω να φερει ενα καλυτερο αυριο...

απλα ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΑΜΕ... αυτη ειναι η αληθεια. τα ποδια των αντιπαλων μας ηταν πιο βαρια και ομως τα καταφεραν...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom