You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πάμε Ελλαδάρα!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 406K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 214281
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 6.170
- Κριτικές
- 20
- Like
- 20.413
- Πόντοι
- 4.546
Εγώ τους Λαζογερμανούς λυπάμαι περισσότερο.Ούτε το 2006 είδαν από κοντά την πρωταθλήτρια Ευρώπης με προπονητή στη χώρα του,αλλά ούτε και τώρα.
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.126
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.150
- Πόντοι
- 9.345
Που το είδες το επίπεδο?ειναι δυνατον να παιζεις σε τετοιο επιπεδο και να μην ξερεις να εκτελεσεις ενα πεναλτι??
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.729
- Like
- 57.559
- Πόντοι
- 12.756
MLS τυπε με μεσιΠου το είδες το επίπεδο?
BIG_BIG_BEN
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 7.192
- Like
- 11.912
- Πόντοι
- 3.556
Εντάξει. Όλα καλά.
Τουλάχιστον έτσι δε θα ξεφτιλιστούμε στη Γερμανία.
Αφού φάνηκε, ρε παίδες, δεν είμαστε εκεί, δεν το ´χουμε για τουρνουά με μεγάλα απανωτά παιχνίδια.
Τουλάχιστον έτσι δε θα ξεφτιλιστούμε στη Γερμανία.
Αφού φάνηκε, ρε παίδες, δεν είμαστε εκεί, δεν το ´χουμε για τουρνουά με μεγάλα απανωτά παιχνίδια.
Διαγραμμένο μέλος 236553
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2023
- Μηνύματα
- 220
- Like
- 677
- Πόντοι
- 81
Χού, ρε! Φλώροι.
Πέναλτι μπορεί να χάσει ο οποιοσδήποτε. Το πλεονέκτημα το έχει ο τερματοφύλακας στα πέναλτι.Που το είδες το επίπεδο?
Σημαδεμενος
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 476
- Like
- 836
- Πόντοι
- 81
Εντάξει βαλαμε 5 στους καζακους 
Crucifix
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 4.341
- Κριτικές
- 64
- Like
- 8.857
- Πόντοι
- 4.986
Μαλακια είπες τυπε..Οι Γεωργιανοί είναι τσιράκια των Ρώσων δεν τους πειράζει κάνειςΚωλοφαρδοι Γεωργιανοι.....
Να ξερετε ειστε οι επομενοι στην λιστα του Βλαδιμηρου....
FARAW
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Μαρ 2018
- Μηνύματα
- 1.823
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6.362
- Πόντοι
- 1.336
Δυστυχως φίλε απολλύων έχουμε ξανά χάσει στα πέναλτι με την κοσταρικα που έκανε το παιχνίδι της ζωής του ο γερο ναβας πιάνοντας το πέναλτι του γκέκα.οι κοσταρικα νοκ αν θυμάσαι με αυτήν την ομάδα με τους γκαμποα ,τον Κάμπελ που επαιξε στον Ολυμπιακό με τον αρχηγό σελσο Μπόρχες που έχει 153 συμμετοχες .παντοτε φαν των εθνικων ομάδων .
Όσον αφορά τη Eurovision, εκτιμώ ότι θα είμαστε στη τριάδα. Και αυτό γιατί ψηφίστηκε ο γάμος των ΛΟΑΤΚΙ.Ελα παμε για Γιουροβιζιον τωραθα τους ξεκωλιασουμε
![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 167
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K

