Νέα

Ορκιστειτε παρακαλω....

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Δημητρηςς
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 25
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Δημητρηςς

Μέγας
Εγγρ.
3 Φεβ 2010
Μηνύματα
11.119
Κριτικές
12
Like
1.683
Πόντοι
3.575
Ολοι θα θυμαστε φανταζομαι την τηλεοπτικη σειρα Ορκιστειτε παρακαλω
που επαιζε στην ερτ2 καποτε...

Αυτη η σειρα μου αρεσει παρα πολυ και θα ηθελα να την κατεβασω καθως εχει και πολυ πλακα

Υπαρχουν πολλα επεισοδια στο YOUTUBE

Υπαρχει τροπος να τα παρει κανεις σε μορφη avi ?


Ευχαριστω
 

nixermanie

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2009
Μηνύματα
245
Like
0
Πόντοι
1
Εφοσον δε μπορεις να τα βρεις απο αλλου, τοτε ναι, μπορεις να τα κατεβασεις απο το youtube. Υπαρχουν πολλοι downloaders για το youtube εκ των οποιων πολλοι απο αυτοι κανουν και κατευθειαν τη μετατροπη στη μορφη που θες (πχ avi στη δικη σου περιπτωση).
 
OP
OP
Δημητρηςς

Δημητρηςς

Μέγας
Εγγρ.
3 Φεβ 2010
Μηνύματα
11.119
Κριτικές
12
Like
1.683
Πόντοι
3.575
Το κατεβασα το προγραμματακι και το εβαλα να κατεβαζει 1 επεισοδιο

Mετατρεπει αυτοματα τα αρχεια σε avi mp4 ktl ?
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Την πατησεs  Δημητρη....Αποκαλυψεs ηλικια :grin: :grin: :grin: :grin:
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.216
Κριτικές
6
Like
2.817
Πόντοι
456
[video]http://www.youtubedownloaderhd.com/[/video]
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
ellinadiko.com
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.538
Κριτικές
27
Like
771
Πόντοι
6.825
Μου άρεσε αρκετά σαν σειρά.
Την έβλεπα πιτσιρικάς.
 
OP
OP
Δημητρηςς

Δημητρηςς

Μέγας
Εγγρ.
3 Φεβ 2010
Μηνύματα
11.119
Κριτικές
12
Like
1.683
Πόντοι
3.575
Πολυ μου αρεσε και ''η αλεπου και ο μπουφος''
Γιωργος Κωνσταντινου - Γιοβανα Φραγκουλη
 
OP
OP
Δημητρηςς

Δημητρηςς

Μέγας
Εγγρ.
3 Φεβ 2010
Μηνύματα
11.119
Κριτικές
12
Like
1.683
Πόντοι
3.575
Τον ηθοποιο .... Γιωργο δεν τον λενε η κανω λαθος ?

Αντι να ειρωνευεσαι και να γινεσαι κακια θα μπορουσες να διορθωνεις λιγο....
Δεν σε κανει περισσοτερο εξυπνη αυτο να ξερεις....
Το αντιθετο θα ελεγα καθως βγαζει ολα σου τα κομπλεξικα συμπλεγματα στην φορα....

Τουλαχιστον ελπιζω να νιωθεις ομορφα και να γελας ετσι
Διαφορετικα ΔΕΝ αξιζει.... πιστεψε με  :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom