Νέα

Όλγα Φαρμάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα cm615et
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 407K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

nikos32p

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2006
Μηνύματα
405
Κριτικές
8
Like
60
Πόντοι
1
την ειχα δει πριν απο χρόνια στο τελευταίο παιχνιδι στην tv του μικρούτσικου.Οντως κοντούλα ειναι,το πολυ 1,63..Ετρωγε στο διάλειμμα στο διπλανο σταντ του κυλικείου..βεβαια όχι οτι δεν την έπαιξα τοτε για παρτι της αλλα θυμαμαι ότι ειχε και αλλες ψωλίτσες το τηλεπαιχνιδι.η γωγω βαινα ειχε φοβερό κορμι,υψος και κωλο...Ενα καεφαλι της εριχνε της φαρμακη...η φαρμάκη οταν ήταν δίπλα μου αισθάνόμουν οτί ..΄γραπ ηθελα να την φαω...παντως ο μικρόυτσικός θα την πέρασε σιγουρα απο ενα χερι...το καταλαβα διοτι οταν γαμας μια πιτσιρικα(τοτε) ανερχόμενη γκόμενα αυτη μετα πέρνει θάρρος..και γίνεται πιο διαχυτική...Ε,αυτη στα διαλείμματα αυτό εκανε..
 

mixkor

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
22
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
Η Γωγω Βαινα οντως ειναι μουναρα....ανωτερη της Ολγας κατα τη γνωμη μου
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Για να το τελειώνουμε για το αν είναι καλή η Φαρμάκη (για γαμήσι εννοώ, όχι για γάμο ούτε ως διευθυντικό στέλεχος επιχείρησης) θα έλεγα πως είναι καλή για 100, άντε 150 ευρώ! Κι αν της αρέσουν.
Έτσι κι αλλιώς με τόσα βρίσκουμε και καλύτερες απ' αυτήν...
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
απειλητικα και υβριστικα ποστ σβηστηκαν οπως και ποστ σπαμ....παρακαλω στο θεμα μας και μονο
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.724
Like
22
Πόντοι
366
URL]]
 

ass_kavlos

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
8.223
Κριτικές
2
Like
32
Πόντοι
66
πριν απο χρόνια στο τελευταίο παιχνιδι στην tv του μικρούτσικου.

ο Μικρούτσικος, αν κάποιος τον πείσει να ξανανοίξει τα φτερά του, θα γαμήσει και θα δείρει.

Απορώ που δεν τον αξιοποίησαν, μάλλον θεωρώντας τον καμένο χαρτί, ενώ τώρα που ο χρόνος γυρνάει πίσω παντού λόγω αφραγκίας, θα ήταν τέλειος...
 

Moscowita

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
2.325
Κριτικές
16
Like
1.697
Πόντοι
1.096
Η Ολγα μετα το +soda καηκε. Καλο παιδι ειναι για οσους τη ξερουν. Οντως κανει βιζιτες?
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom