Δ
Διαγραμμένο μέλος 133851
Επισκέπτης
Και πληρωνεις ωραια ερχεται και ξεκιναει το σκηνικο....
Κι αρχιζει οπως ειναι πιθανο,μια τραγικη πιπα!!!!!
Τι κανεις τοτε;
Σωστο...Αλλα του πουστη..Με τετοια τσιμπουκοχειλα ποσο χαλια να ειναι?! Εξαλλου τοση εξασκηση κανει,τπτ δεν εχει μαθει?!!!
θα ξενερώνατε και με τη Φαρμάκη !!! κάντε εκεί τα όνειρα σας ότι θα σας καθόταν με 500 και με 5000, αλλά εγώ σας λέω ούτε με 5.000.000,00 δεν θα την βλέπατε
