Νέα

Όλγα Φαρμάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα cm615et
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 407K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
farmaki_magio.jpg
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
:humpleg:
 

Συνημμένα

  • far-feet.jpg
    far-feet.jpg
    55,9 KB · Εμφανίσεις: 83

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Η Φαρμακη ειναι απ' τις γκομενες που, αν τις ειχα κλεισει για Σ/Κ, πιστευω πως, την πρωτη φορα που θα 'χυνα μεσα τους, μετα απο 2'', θα ελεγα "ΟΚ, μπορεις να φυγεις". Και θα κατεβαλλα ακεραιο το ποσο, σαν gentleman.
(Πού να ανοιγεις τωρα κουβεντες κι αγαπουλες με τετοια υποπροϊοντα....)
 

vasospele777

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2014
Μηνύματα
224
Like
0
Πόντοι
1
Η Φαρμακη ειναι απ' τις γκομενες που, αν τις ειχα κλεισει για Σ/Κ, πιστευω πως, την πρωτη φορα που θα 'χυνα μεσα τους, μετα απο 2'', θα ελεγα "ΟΚ, μπορεις να φυγεις". Και θα κατεβαλλα ακεραιο το ποσο, σαν gentleman.
(Πού να ανοιγεις τωρα κουβεντες κι αγαπουλες με τετοια υποπροϊοντα....)
ΑΠΟ ΛΟΚΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΕΕ?? :zfuck:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
ΑΠΟ ΛΟΚΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΕΕ?? :zfuck:

Ναι, εννοειται. Μουνι δεν θα ακουμπαγα.
Μονο κωλο και με σκαμπιλια.

Και ΑΜΕΣΩΣ μετα το χυσιμο, καταβολη του αντιτιμου και αντιο. Χωρις δευτερη σκεψη.
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.711
Like
16
Πόντοι
16
Η Φαρμακη ειναι απ' τις γκομενες που, αν τις ειχα κλεισει για Σ/Κ, πιστευω πως, την πρωτη φορα που θα 'χυνα μεσα τους, μετα απο 2'', θα ελεγα "ΟΚ, μπορεις να φυγεις". Και θα κατεβαλλα ακεραιο το ποσο, σαν gentleman.
(Πού να ανοιγεις τωρα κουβεντες κι αγαπουλες με τετοια υποπροϊοντα....)

art%20aficienado.jpg
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Παλιο.

Εχουμε βαψει γιαπια, με το συγκεκριμενο...
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
168
Πόντοι
166
http://[URL unfurl="true"]www.espressonews.gr/sites/default/files/p2h96j86.jpg[/img[/URL]]

[url=http://[URL unfurl="true"]www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/espresso-girl/117612/all-time-classic]espressonews.gr[/url[/URL]]
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
http://[URL unfurl="true"]www.govastileto.gr/wp-content/uploads/2014/07/8468_OLGA_FARMAKI_GOGO_FARMAKI_1672014.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.govastileto.gr/wp-content/uploads/2014/07/8470_OLGA_FARMAKI_GOGO_FARMAKI_1672014.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.govastileto.gr/wp-content/uploads/2014/07/olga2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.govastileto.gr/wp-content/uploads/2014/07/olga1.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.govastileto.gr/wp-content/uploads/2014/07/gog.jpg[/img[/URL]]
 

Σουηδός

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
138
Like
0
Πόντοι
1
Μούναρος :cum: :cum: (σε αντίθεση με την αδερφή της π είναι της πλάκας)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom