Νέα

Όλγα Φαρμάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα cm615et
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 408K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

midi

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
185
Κριτικές
7
Like
217
Πόντοι
1
Μια χαρα ειναι το κοριτσι...Αμα σας ανοιξει τις ποδαρες της μην την γαμησετε...φωναχτε εμενα... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
olga-1.jpg
olga2.jpg
olga3.jpg
olga-4.jpg
 

namounares26

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2011
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
Ο ΜΟΥΝΑΡΟΣ η Ολγα!!!Τον εχει λιωσει η μιση Ελλαδα για χαρη της.... :bigdick: :bigdick: :bigdick:
 

patir.gomenios

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2009
Μηνύματα
766
Like
10
Πόντοι
6
καποτε η μιση ελλαδα ψηφισε αυτον

οποτε στα παπαρια μας τι κανει η μιση ελλαδα, νομιζω?



"Αμα σας ανοιξει τις ποδαρες της μην την γαμησετε "


φυσικα και θα τη γαμησουμε, το θεμα δεν ειναι αυτο. προσωπικα θα της βιαζα το στομα μεχρι να ξερασει τις αμυγδαλες της, και παλι το θεμα δεν ειναι ποσο καυλωνω εγω κι εσυ με την κα Ολγα, αλλα αν αξιζει την προβολη και να θεωρειται το υπερμουνο που θεωρειται.

 

Συνημμένα

  • αγροτες - ΓΑΠ.jpg
    αγροτες - ΓΑΠ.jpg
    29,5 KB · Εμφανίσεις: 76

Gamidis

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.132
Like
6
Πόντοι
16
καποτε η μιση ελλαδα ψηφισε αυτον

οποτε στα παπαρια μας τι κανει η μιση ελλαδα, νομιζω?



"Αμα σας ανοιξει τις ποδαρες της μην την γαμησετε "


φυσικα και θα τη γαμησουμε, το θεμα δεν ειναι αυτο. προσωπικα θα της βιαζα το στομα μεχρι να ξερασει τις αμυγδαλες της, και παλι το θεμα δεν ειναι ποσο καυλωνω εγω κι εσυ με την κα Ολγα, αλλα αν αξιζει την προβολη και να θεωρειται το υπερμουνο που θεωρειται.

ξερις γιατι εχει τετοια προβολη;γιατι ειναι αντικειμενικα ομορφη,και ηταν ομορφη και πριν τις πλαστικες,αλλα εχει και αυτο το αγριο,το εκφυλο πανω της.υπαρχουν τοπ μοντελ,που αυτο το πραγμα δεν στο βγαζουν με τιποτα,ειναι πολυ ομορφες αλλα κρυες.η φαρμακη ειναι λες και γραφει στο κουτελο της:"γεννημενη για τρελα γαμησια"
 

patir.gomenios

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2009
Μηνύματα
766
Like
10
Πόντοι
6
Κι εγώ το πιστεύω αυτό, είναι κούκλα και γλυκιά μαζί.

αχουτο βρε το Ολγακι, γουτσου γουτσου


"διακοπουλες δεν εκανα, μια-δυο παρτουζες εκανα, κωλο δεν εδωσα εεε, τον κραταω για τον αγαπημενο μου"

αχουτο βρε
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
376
αχουτο βρε το Ολγακι, γουτσου γουτσου


"διακοπουλες δεν εκανα, μια-δυο παρτουζες εκανα, κωλο δεν εδωσα εεε, τον κραταω για τον αγαπημενο μου"

αχουτο βρε
''Ολγα ζουμε, σε τσοντα να σε δουμε!!!''

Σωστός ο παίχτης. :2funny: :2funny: :rockon:

Λυπηρό-τραγικό να γίνονται πρότυπα κ σταρ πόρνες περιωπής,τελοσπάντων.
 

patir.gomenios

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2009
Μηνύματα
766
Like
10
Πόντοι
6
Εσένα κι εμένα τι μας ενοχλεί αυτό?

εμενα δε με ενοχλει γιατι πολυ θα ηθελα μια μερα να δω καμια διαροη απο κανα προσωπικο της βιντεο  με κανα τυπα να της κανει κατι παρομοιο με την παρακατω φωτο

εσενα, δεν εχω ιδεα.
 

Συνημμένα

  • 5956510_amy-reid_dad-pic-pf.jpg
    5956510_amy-reid_dad-pic-pf.jpg
    25,1 KB · Εμφανίσεις: 44

patir.gomenios

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2009
Μηνύματα
766
Like
10
Πόντοι
6
δλδ που να ειχαμε αυτην την κορασιδα στην ομορφη χωρα μας
 

Συνημμένα

  • gc28f0630.jpg
    gc28f0630.jpg
    49,3 KB · Εμφανίσεις: 49
  • gc34f6581.jpg
    gc34f6581.jpg
    67,6 KB · Εμφανίσεις: 55

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Ας αρχισουμε απο τα βασικα...
1) Η Φαρμακη δεν ειναι ομορφη

Το αποδεχομαστε ολοι αυτο, ή οχι?
 

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.538
Like
1.137
Πόντοι
216
ομορφη ειναι...
αλλα ολιγον κουτουρνιθι...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom