Νέα

Οικονομικά Προφυλακτικά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jack_dalton
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 37
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Redpilot

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2017
Μηνύματα
115
Κριτικές
1
Like
426
Πόντοι
81
Επειδή έχω μπλέξει με καινούργια γκομενα κ δεν θελει ακόμα χωρίς σκούφο , έχω μπει μέσα με τις durex. Βρήκα κάτι προφυλακτικά μάρκας passante που η μεγάλη συσκευασία 144τμχ έχει 23,5. Έχει κάποιος εμπειρία από την εν λόγω μάρκα ή τα λεφτά που θα γλύτωσω τωρα θα τα φάω για το παιδί που θα ρθει ;
Μια χαρα ειναι τα passante τα εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες και δεν εχει τυχει να σπασει κανενα.
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.534
Κριτικές
54
Like
79.667
Πόντοι
23.656
Αυτά τα ρημάδια πέρα του ότι είναι στενά , μου χει σπάσει και 2 φορές. Μακριά και αγαπημένοι.
....μαγκα μου ολα σπανε μια στο τοσο, ακομα κ τα πιο ακριβα-ποιοτικα. Αστοχια υλικου λεγεται.
Τωρα για το σφιξιμο, παιρνεις λαθος νουμερα, δοκιμασε να παρεις ενα ή δυο νουμερα μεγαλυτερο. Μπορει αυτος να ειναι κ ενας λογος που σπανε.
Αφου ψαχνεσαι τελος για οικονομικα, καλυτερα μεινε στα επωνυμα της αγορας (που περνανε κ ελεγχο ασφαλειας) κ οχι σε αμφιβολου μαρκας.
:hi:
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.503
Κριτικές
617
Like
100.236
Πόντοι
48.067
Πήγαινε σε ένα μικρό μαγαζάκι με χαρτικά που είναι δίπλα στον οικο ανοχής ιασωνος 20γ εχει κουτί με κινέζικα προφυλακτικά 100 τεμάχια 8€.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Πήγαινε σε ένα μικρό μαγαζάκι με χαρτικά που είναι δίπλα στον οικο ανοχής ιασωνος 20γ εχει κουτί με κινέζικα προφυλακτικά 100 τεμάχια 8€.
τυπε μην ειναι για μεγεθος κινεζων γιατι εδω στο μπου ειμαστε ψωλαραδες :grin:αφηνει ο κινεζος να προβαρουμε το νουμερο?:confused:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736

Atromitos12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2021
Μηνύματα
258
Like
1.828
Πόντοι
201
Αν και aprofilaktos τα χρησιμοποιώ τα εν λόγω κατα την διείσδυση σε μέρες ξηρασίας και έχω δει διαφορά σε σχέση με τα άλλα. Πουλιούνται σε sex shop και είναι βρετανικής προέλευσης νομίζω. Έχουν και επιβραδυντικό κατά της πρόωρης εκσπερμάτωσης. Η σύντροφος σου θα σε ευγνωμονεί για την διάρκεια.....οδοστρωτήρας
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
Γνωριζα βιζιτου που αγοραζε απο τους πακιστανους στην Ζηνωνος, 20 ευρω μια κουτα με 100 3αδες. Με γευση μπανανα ή κερασι, παρακαλώ.
Δεν ξερω αν εκανε και καμια πιπα σε κανεναν Ρατζιβ ή Χαμπουλατ για να τα παρει τζαμπα.
Παντως οσες φορες τη γαμησα δεν εσπασε κανενα
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.534
Κριτικές
54
Like
79.667
Πόντοι
23.656
Γνωριζα βιζιτου που αγοραζε απο τους πακιστανους στην Ζηνωνος, 20 ευρω μια κουτα με 100 3αδες. Με γευση μπανανα ή κερασι, παρακαλώ.
Δεν ξερω αν εκανε και καμια πιπα σε κανεναν Ρατζιβ ή Χαμπουλατ για να τα παρει τζαμπα.
Παντως οσες φορες τη γαμησα δεν εσπασε κανενα
...γι αυτο το Πακισταν εφτασε πληθυσμο 240 εκατομμυρια :confused::confused::confused:
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Επειδή έχω μπλέξει με καινούργια γκομενα κ δεν θελει ακόμα χωρίς σκούφο , έχω μπει μέσα με τις durex. Βρήκα κάτι προφυλακτικά μάρκας passante που η μεγάλη συσκευασία 144τμχ έχει 23,5. Έχει κάποιος εμπειρία από την εν λόγω μάρκα ή τα λεφτά που θα γλύτωσω τωρα θα τα φάω για το παιδί που θα ρθει ;
Τυπε την γκομενα στο πρωτο ραντεβου την κερασες η τα πληρωσατε μισα μισα;;
 

BestNot

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
542
Like
919
Πόντοι
86
Να το πλένεις τύπε μόλις τελειώσεις και να το ξαναχρησιμοποιείς. Μην είσαι σπάταλος.
Δεν χρειάζεται ούτε να το πλένεις
Στο εξάμηνο το πετάς

Που και που βάζε WD40
Απ'έξω

Θα την ανοίγεις σαν λουκέτο
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Επειδή έχω μπλέξει με καινούργια γκομενα κ δεν θελει ακόμα χωρίς σκούφο , έχω μπει μέσα με τις durex. Βρήκα κάτι προφυλακτικά μάρκας passante που η μεγάλη συσκευασία 144τμχ έχει 23,5. Έχει κάποιος εμπειρία από την εν λόγω μάρκα ή τα λεφτά που θα γλύτωσω τωρα θα τα φάω για το παιδί που θα ρθει ;
Ποσες μέρες θα πηδας με τα 144 ;

Νά δουμε αν σε συμφερει..
 

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.757
Like
3.149
Πόντοι
456
Προφυλακτικά απο το lidl
1 - Για να λύσεις το δημογραφικό.
2 - Για να δεις με τα ματάκια σου τη χαρά της πολυτεκνίας.
 
  • Like
Αντιδράσεις: cool11

Snip

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2024
Μηνύματα
348
Like
648
Πόντοι
81
Στο bou όλοι γαμαμε ακα.
Να ρωτήσεις στο gov.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom