Διαγραμμένο μέλος 38448
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Ιαν 2008
- Μηνύματα
- 139
- Κριτικές
- 7
- Like
- 415
- Πόντοι
- 301
Ειρωνικό ή μάλλον ρητορικό ήταν το ερώτημά μου φίλος, επειδή ήμουν σίγουρος ότι θα έλεγες ότι δεν τη συνάντησες ποτέ...
Ναι οκΕιρωνικό ή μάλλον ρητορικό ήταν το ερώτημά μου φίλος, επειδή ήμουν σίγουρος ότι θα έλεγες ότι δεν τη συνάντησες ποτέ...
καλημεραΚαλημέρα στην παρέα,εφόσον δεν μπόρεσα να βρω την νανά πήγα Αλεξάνδρα,καταπληκτική αφέντρα,το dundeon της super,οπότε αλλάζει και η κατάταξη μου,έρικα και Αλεξάνδρα κορυφαίες Αφέντρεςκαι στις δύο.
Μιας και άνοιξε η κουβέντα προτείνω ανεπιφύλακτα και Θεανώ για ένα λιγοοοο διαφορετικό session όμως
Κοίταξε καταρχήν είναι κουκλα ,παρά πολύ όμορφη και παρά πολύ επικοινωνιακή με ευγένεια ,δεν έχει το στημένο αυστηρό που έχουν κάποιες άλλες του χώρουθα μπορουσες να μου δωσεις λεπτομερειες , αν γινεται , τι εννοεις διαφορετικο ? με ενδιαφερει η Θεανω κι απλα δε μπορεσαμε να συγχρονιστουμε για ραντεβου , δυο φορες που κατεβηκα αθηνα..τελευταια φορα εφευγε προσφατως εξωτερικο .. επειδη τη φανταζομαι πιο πολυ mind game κ sensual ... ισχυει ? σε ευχαριστω εκ των προτερων
Όχι. Τα κάνει όλα. Σε άλλους αρέσει ενώ άλλοι έχουν διατυπώσει ιδιαίτερα αρνητικές γνώμες. Εγώ, μία φορά που την είχα επισκεφθεί, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάτηκα. Ωστόσο, οφείλω να παραδεχθώ ότι προσπάθησε αρκετά και δεν ήταν καθόλου αδιάφορη ή διεκπεραιωτική. Καμιά φορά είναι και θέμα χημείας και, ίσως, ο πελάτης είναι αυτός που χαλάει την όλη δουλειά. Πάντως το μασάζ προστάτη που μου είχε κάνει με είχε στείλει αδιάβαστο.Γνωμη για lady afrodyte κανεις?εχω ακουσει για ποδολαγνεια ειναι μονο ισχυει?
Όχι μόνο ποδολαγνεια ,δεν νομιζω αλλά δεν έχω πάει ..Γνωμη για lady afrodyte κανεις?εχω ακουσει για ποδολαγνεια ειναι μονο ισχυει?
Γνωμη για lady afrodyte κανεις?εχω ακουσει για ποδολαγνεια ειναι μονο ισχυει?
Όλες οι αφέντρες παρακολουθούν το νήμα
Τα βλέπουν όλα
Πίστεψε με ...
Δεν είναι κακό.Ενημερώνονται κι'ολας για το τι εντυπώσεις έχει ο καθένας και ίσως βοηθά να βελτιώνονται μάλλον!!Όλες οι αφέντρες παρακολουθούν το νήμα
Τα βλέπουν όλα
Πίστεψε με ...
Δεν είναι κακό.Ενημερώνονται κι'ολας για το τι εντυπώσεις έχει ο καθένας και ίσως βοηθά να βελτιώνονται μάλλον!!