Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.599
Κριτικές
4
Like
4.108
Πόντοι
736
και 50 να εισαι μπορει καλλιστα να έφτιαξες νεο λογαριασμο...μπαινοβγαινεις με τα προφιλ για να φαινεστε πολλα τσιράκια ;
δεν ειμαστε ολοι αργοσχολοι οπως εσυ :buck2::buck2::buck2::buck2::buck2: αλλα ακομα δεν εχεις απαντησει. ποια μας προτεινεις εσυ?
 

giando

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2025
Μηνύματα
129
Like
393
Πόντοι
21
δεν ειμαστε ολοι αργοσχολοι οπως εσυ :buck2::buck2::buck2::buck2::buck2: αλλα ακομα δεν εχεις απαντησει. ποια μας προτεινεις εσυ?
Άστον τρελέ γιατί είναι καυλωμένος πάντα, και καμιά φορά η πολλή κάβλα βαράει στον εγκέφαλο
 

giando

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2025
Μηνύματα
129
Like
393
Πόντοι
21
Μουνιά τηνΈρρικα θα τη σέβεστε, γιατί είναι ζωντανός θρύλος .
Και τα χρόνια μπορεί να περνάνε, αλλά και η μπογιά της πάντα θα περνάει επίσης και πάντα θα έχει το κοινό της που θα την προσκυνάει.
Και όσες αφέντρες την φθονούν και την κακολογούν, στην πραγματικότητα την γουστάρουν.
 

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.059
Πόντοι
201
Αναμφισβήτητα η Έρρικα είναι ένας ζωντανός θρύλος και top επιλογή στην κατηγορία GILF!!!
 

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
971
Like
1.917
Πόντοι
206
Ρε μαλακες πάτε καλά... Στα αρχιδια μας ή ερικα και το μουνι της ερικας και αν βρωμάει το μουνι της, θιγεστε λες και κάποιος προσβάλει τη μάνα σας ξέρω γω... Ξυπνάτε ρε... Μια εκδιδομενη είναι που της τα σκατε και σας πουλάει το παραμύθι. Έχετε μαζευτεί 5 γίδια και όλη την ώρα γράφετε πόσο γαματα περνάτε με την ερικα. Στα παπαρια μας ρε... Φτιάξτε μια ομάδα viber να μπαίνετε να τα λέτε... Μας τα πρήξατε
 

o Mpampis o Flou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2024
Μηνύματα
234
Like
466
Πόντοι
21
Ρε μαλακες πάτε καλά... Στα αρχιδια μας ή ερικα και το μουνι της ερικας και αν βρωμάει το μουνι της, θιγεστε λες και κάποιος προσβάλει τη μάνα σας ξέρω γω... Ξυπνάτε ρε... Μια εκδιδομενη είναι που της τα σκατε και σας πουλάει το παραμύθι. Έχετε μαζευτεί 5 γίδια και όλη την ώρα γράφετε πόσο γαματα περνάτε με την ερικα. Στα παπαρια μας ρε... Φτιάξτε μια ομάδα viber να μπαίνετε να τα λέτε... Μας τα πρήξατε
ακριβώς αυτο....ουτε τη μανα τους να βριζαμε έτσι δεν θα έκαναν....το να θιγεται τοσο πολυ καποιος σημαινει οτι ειτε βαλτος ειναι εδώ μεσα απο την εκάστοτε πουτάνα ειτε ακομα και η ιδια η εκδιδομενη να γράφει μεσα απο ψευτικους λογαριασμους που εχει εδώ μεσα παριστάνοντας τους ευχαριστημένους πελάτες που την προσκυνάνε... παιζει να ειναι και οι ιδιοι με διπλους λογαριασμους για να αποθεώνουν και να τις αβαντάρουν.... ειναι για γέλια η φάση
 

Coggers

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2018
Μηνύματα
128
Κριτικές
2
Like
494
Πόντοι
21
Για την Καλλιθεώτισσα τα έχω πει, 50φεύγα πρεζού με σάπια δόντια. Κυριολεκτικά μαύρα. Αυτό που συμβαίνει πάντως εδώ με τους προμότορες συμβαίνει και σε άλλα thread και η διαχείρηση το επιτρέπει.
 

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
ναι οτι πεις...σε πστέψαμε....φαινεσαι εμπιστος :2funny:!!!!

ακομα και τα χαρτια απο δημοσιο νοσοκομειο παραποιουνται τρολ αμα θέλει κάποιος...που ζεις;;; στο 1900;;;;

Και μονο που λες οτι δεν ειναι μεγάλη, καταλαβαινει κανεις ποσο αναξιόπιστος εισαι σε αυτά που λες...ενα βημα πριν γινει granny ειναι βασικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


σε πληρώνει καλα για να λες τοσες μπαρουφες και να κανεις το τσιράκι μιας συτεμένης;
Μάλλον κρίνεις από τον εαυτό σου ,έχει ανάγκη η έρικα από προμοτάρισμα,δες την από κοντά και μετά γράψε
 

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
Για την Καλλιθεώτισσα τα έχω πει, 50φεύγα πρεζού με σάπια δόντια. Κυριολεκτικά μαύρα. Αυτό που συμβαίνει πάντως εδώ με τους προμότορες συμβαίνει και σε άλλα thread και η διαχείρηση το επιτρέπει.
εσύ είσαι που είχες γράψει επειδή είχες φάει ξύλο και είχες ανεβάσει και φωτογραφίες το πρόσωπο σου σωστά? σκέψου τι θα έκανες και τις έφαγες ,η έρικα είναι πραγματική Αφέντρα την υπηρετώ χρόνια
 

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
Σας ενοχλεί η αληθεια προφανώς, δεν θέλετε να ενημερώνεται ο κοσμος γιατι πάει κοντρα στα συμφέροντα σας.....

θιχτηκαν ολα τα τσιράκια που τους χαρτζιλικώνουν για να λένε ψέματα εδώ μεσα και να τις αβαντάρουν...γελάει ο κοσμος μαζι σαςΜαζί

Μουνιά τηνΈρρικα θα τη σέβεστε, γιατί είναι ζωντανός θρύλος .
Και τα χρόνια μπορεί να περνάνε, αλλά και η μπογιά της πάντα θα περνάει επίσης και πάντα θα έχει το κοινό της που θα την προσκυνάει.
Και όσες αφέντρες την φθονούν και την κακολογούν, στην πραγματικότητα την γουστάρουν.

Ρε μαλακες πάτε καλά... Στα αρχιδια μας ή ερικα και το μουνι της ερικας και αν βρωμάει το μουνι της, θιγεστε λες και κάποιος προσβάλει τη μάνα σας ξέρω γω... Ξυπνάτε ρε... Μια εκδιδομενη είναι που της τα σκατε και σας πουλάει το παραμύθι. Έχετε μαζευτεί 5 γίδια και όλη την ώρα γράφετε πόσο γαματα περνάτε με την ερικα. Στα παπαρια μας ρε... Φτιάξτε μια ομάδα viber να μπαίνετε να τα λέτε... Μας τα πρήξατε
Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλά
 

Andreasups41

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
168
Like
646
Πόντοι
81
Μουνιά τηνΈρρικα θα τη σέβεστε, γιατί είναι ζωντανός θρύλος .
Και τα χρόνια μπορεί να περνάνε, αλλά και η μπογιά της πάντα θα περνάει επίσης και πάντα θα έχει το κοινό της που θα την προσκυνάει.
Και όσες αφέντρες την φθονούν και την κακολογούν, στην πραγματικότητα την γουστάρουν.
Την σέβομαι και την υπηρετώ χρόνια και όσα περισσότερα χρήματα έχω τις τα δίνω
 

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.059
Πόντοι
201
Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλά
Συγνώμη που θα στο χαλάσω αλλά η Έρικα (και η κάθε Έρικα) είναι εκδιδόμενη!
 

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
971
Like
1.917
Πόντοι
206
Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλά
Εκδιδομενη είναι, προσφέρει υπηρεσίες σεξουλικου περιεχομένου. Αν σε γαμαει και δεν την γαμας δεν κάνει διαφορά. Συνέχισε να τρως σανό αν θες, στα @@ μας κιόλας.
 

Mikeopx

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2020
Μηνύματα
147
Like
481
Πόντοι
21
εχεις καταλαβει σε τι κοινο απευθυνεται το νημα στο οποιο σχολιαζεις? :buck2::buck2::buck2::buck2:
Πάει
Από δημόσιο νοσοκομείο η πιο καθαρή αφέντρα είναι η έρικα
Άλλο level η έρικα, αυθεντική ,τα ομορφότερα πόδια που μπορώ να γλύφω για ώρες
 

Mikeopx

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2020
Μηνύματα
147
Like
481
Πόντοι
21
και 50 να εισαι μπορει καλλιστα να έφτιαξες νεο λογαριασμο...μπαινοβγαινεις με τα προφιλ για να φαινεστε πολλα τσιράκια ;
Το συγκεκριμένο προφίλ είναι χρόνια εσύ γράφεις μόνο για τράνς πως έγραψε και στο αυταρχικό αφού άλλα γούστα έχεις
 

Odysea

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2025
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Οι γυμνασμένοι εννοείς όχι οι γυμνασμενες
Είναι Γυναικα, Κουκλαρα, Σαδιστρια, ρίχνει πολύ ξύλο. Δεν γδύνεται. Γενικώς της αρέσουν πολλά παιχνίδια και να προκαλεί πολύ πόνο. Θα την θυμάσαι για καιρό
 

Odysea

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2025
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Πανε βάλε γυαλιά χτες εσυ αμα βλεπεις την mxdorian γυναικα
Γυναίκα είναι και μάλιστα Κουκλαρα. Είναι Σαδιστρια και τρως πολύ ξύλο με βέργα, μαστίγιο, παντλ. Αν την συναντήσεις θα σου μείνει αξέχαστη
 

o Mpampis o Flou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2024
Μηνύματα
234
Like
466
Πόντοι
21
Το συγκεκριμένο προφίλ είναι χρόνια εσύ γράφεις μόνο για τράνς πως έγραψε και στο αυταρχικό αφού άλλα γούστα έχεις
και αν ειναι χρονια τι το εμποδιζει να φτιάξει και αλλους λογαριασμους για να συνεχίζει το προμοτάρισμα ;;;
 

o Mpampis o Flou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2024
Μηνύματα
234
Like
466
Πόντοι
21
Μάλλον κρίνεις από τον εαυτό σου ,έχει ανάγκη η έρικα από προμοτάρισμα,δες την από κοντά και μετά γράψε
τι να δώ απο κοντά την σιτεμένη γριά;;; ουτε τζάμπα δεν πηγαινα σε αυτη....τρολάκια αβανταδώροι σας πληρωνει τουλάχιστον; ή τζάμπα κάνετε τους clown?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom