trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.600
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.118
- Πόντοι
- 736
δεν ειμαστε ολοι αργοσχολοι οπως εσυκαι 50 να εισαι μπορει καλλιστα να έφτιαξες νεο λογαριασμο...μπαινοβγαινεις με τα προφιλ για να φαινεστε πολλα τσιράκια ;
δεν ειμαστε ολοι αργοσχολοι οπως εσυκαι 50 να εισαι μπορει καλλιστα να έφτιαξες νεο λογαριασμο...μπαινοβγαινεις με τα προφιλ για να φαινεστε πολλα τσιράκια ;
Άστον τρελέ γιατί είναι καυλωμένος πάντα, και καμιά φορά η πολλή κάβλα βαράει στον εγκέφαλοδεν ειμαστε ολοι αργοσχολοι οπως εσυαλλα ακομα δεν εχεις απαντησει. ποια μας προτεινεις εσυ?
ακριβώς αυτο....ουτε τη μανα τους να βριζαμε έτσι δεν θα έκαναν....το να θιγεται τοσο πολυ καποιος σημαινει οτι ειτε βαλτος ειναι εδώ μεσα απο την εκάστοτε πουτάνα ειτε ακομα και η ιδια η εκδιδομενη να γράφει μεσα απο ψευτικους λογαριασμους που εχει εδώ μεσα παριστάνοντας τους ευχαριστημένους πελάτες που την προσκυνάνε... παιζει να ειναι και οι ιδιοι με διπλους λογαριασμους για να αποθεώνουν και να τις αβαντάρουν.... ειναι για γέλια η φάσηΡε μαλακες πάτε καλά... Στα αρχιδια μας ή ερικα και το μουνι της ερικας και αν βρωμάει το μουνι της, θιγεστε λες και κάποιος προσβάλει τη μάνα σας ξέρω γω... Ξυπνάτε ρε... Μια εκδιδομενη είναι που της τα σκατε και σας πουλάει το παραμύθι. Έχετε μαζευτεί 5 γίδια και όλη την ώρα γράφετε πόσο γαματα περνάτε με την ερικα. Στα παπαρια μας ρε... Φτιάξτε μια ομάδα viber να μπαίνετε να τα λέτε... Μας τα πρήξατε
Μάλλον κρίνεις από τον εαυτό σου ,έχει ανάγκη η έρικα από προμοτάρισμα,δες την από κοντά και μετά γράψεναι οτι πεις...σε πστέψαμε....φαινεσαι εμπιστος!!!!
ακομα και τα χαρτια απο δημοσιο νοσοκομειο παραποιουνται τρολ αμα θέλει κάποιος...που ζεις;;; στο 1900;;;;
Και μονο που λες οτι δεν ειναι μεγάλη, καταλαβαινει κανεις ποσο αναξιόπιστος εισαι σε αυτά που λες...ενα βημα πριν γινει granny ειναι βασικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
σε πληρώνει καλα για να λες τοσες μπαρουφες και να κανεις το τσιράκι μιας συτεμένης;
εσύ είσαι που είχες γράψει επειδή είχες φάει ξύλο και είχες ανεβάσει και φωτογραφίες το πρόσωπο σου σωστά? σκέψου τι θα έκανες και τις έφαγες ,η έρικα είναι πραγματική Αφέντρα την υπηρετώ χρόνιαΓια την Καλλιθεώτισσα τα έχω πει, 50φεύγα πρεζού με σάπια δόντια. Κυριολεκτικά μαύρα. Αυτό που συμβαίνει πάντως εδώ με τους προμότορες συμβαίνει και σε άλλα thread και η διαχείρηση το επιτρέπει.
Σας ενοχλεί η αληθεια προφανώς, δεν θέλετε να ενημερώνεται ο κοσμος γιατι πάει κοντρα στα συμφέροντα σας.....
θιχτηκαν ολα τα τσιράκια που τους χαρτζιλικώνουν για να λένε ψέματα εδώ μεσα και να τις αβαντάρουν...γελάει ο κοσμος μαζι σαςΜαζί
Μουνιά τηνΈρρικα θα τη σέβεστε, γιατί είναι ζωντανός θρύλος .
Και τα χρόνια μπορεί να περνάνε, αλλά και η μπογιά της πάντα θα περνάει επίσης και πάντα θα έχει το κοινό της που θα την προσκυνάει.
Και όσες αφέντρες την φθονούν και την κακολογούν, στην πραγματικότητα την γουστάρουν.
Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλάΡε μαλακες πάτε καλά... Στα αρχιδια μας ή ερικα και το μουνι της ερικας και αν βρωμάει το μουνι της, θιγεστε λες και κάποιος προσβάλει τη μάνα σας ξέρω γω... Ξυπνάτε ρε... Μια εκδιδομενη είναι που της τα σκατε και σας πουλάει το παραμύθι. Έχετε μαζευτεί 5 γίδια και όλη την ώρα γράφετε πόσο γαματα περνάτε με την ερικα. Στα παπαρια μας ρε... Φτιάξτε μια ομάδα viber να μπαίνετε να τα λέτε... Μας τα πρήξατε
Την σέβομαι και την υπηρετώ χρόνια και όσα περισσότερα χρήματα έχω τις τα δίνωΜουνιά τηνΈρρικα θα τη σέβεστε, γιατί είναι ζωντανός θρύλος .
Και τα χρόνια μπορεί να περνάνε, αλλά και η μπογιά της πάντα θα περνάει επίσης και πάντα θα έχει το κοινό της που θα την προσκυνάει.
Και όσες αφέντρες την φθονούν και την κακολογούν, στην πραγματικότητα την γουστάρουν.
Συγνώμη που θα στο χαλάσω αλλά η Έρικα (και η κάθε Έρικα) είναι εκδιδόμενη!Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλά
Εκδιδομενη είναι, προσφέρει υπηρεσίες σεξουλικου περιεχομένου. Αν σε γαμαει και δεν την γαμας δεν κάνει διαφορά. Συνέχισε να τρως σανό αν θες, στα @@ μας κιόλας.Απαντώ απλώς ,βεβαίως και παίρνει χρήματα αν ξέρεις κάποια να πηγαίνει τσάμπα να μας την συστήσεις ,σεξ δεν κάνει οπότε δεν είναι εκδιδόμενη ,τόσα χρόνια την υπηρετώ θα είχαμε κάνει ,την λατρεύω παντού γιατί μου αρέσει να περνάει εκείνη καλά
Πάειεχεις καταλαβει σε τι κοινο απευθυνεται το νημα στο οποιο σχολιαζεις?![]()
Άλλο level η έρικα, αυθεντική ,τα ομορφότερα πόδια που μπορώ να γλύφω για ώρεςΑπό δημόσιο νοσοκομείο η πιο καθαρή αφέντρα είναι η έρικα
Το συγκεκριμένο προφίλ είναι χρόνια εσύ γράφεις μόνο για τράνς πως έγραψε και στο αυταρχικό αφού άλλα γούστα έχειςκαι 50 να εισαι μπορει καλλιστα να έφτιαξες νεο λογαριασμο...μπαινοβγαινεις με τα προφιλ για να φαινεστε πολλα τσιράκια ;
Είναι Γυναικα, Κουκλαρα, Σαδιστρια, ρίχνει πολύ ξύλο. Δεν γδύνεται. Γενικώς της αρέσουν πολλά παιχνίδια και να προκαλεί πολύ πόνο. Θα την θυμάσαι για καιρόΟι γυμνασμένοι εννοείς όχι οι γυμνασμενες
Γυναίκα είναι και μάλιστα Κουκλαρα. Είναι Σαδιστρια και τρως πολύ ξύλο με βέργα, μαστίγιο, παντλ. Αν την συναντήσεις θα σου μείνει αξέχαστηΠανε βάλε γυαλιά χτες εσυ αμα βλεπεις την mxdorian γυναικα
και αν ειναι χρονια τι το εμποδιζει να φτιάξει και αλλους λογαριασμους για να συνεχίζει το προμοτάρισμα ;;;Το συγκεκριμένο προφίλ είναι χρόνια εσύ γράφεις μόνο για τράνς πως έγραψε και στο αυταρχικό αφού άλλα γούστα έχεις
τι να δώ απο κοντά την σιτεμένη γριά;;; ουτε τζάμπα δεν πηγαινα σε αυτη....τρολάκια αβανταδώροι σας πληρωνει τουλάχιστον; ή τζάμπα κάνετε τους clown?Μάλλον κρίνεις από τον εαυτό σου ,έχει ανάγκη η έρικα από προμοτάρισμα,δες την από κοντά και μετά γράψε