Andreasups41
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 168
- Like
- 646
- Πόντοι
- 81
Η έρικα είναι μία κατηγορία μόνη της και λίγα παίρνει αν σε ντύσει και σε βάψει παίρνει 150Δεν πάει καμία με 60 ευρώ δυστυχώς ,100 δίνω στην έρικα αλλά τα αξίζει
Η έρικα είναι μία κατηγορία μόνη της και λίγα παίρνει αν σε ντύσει και σε βάψει παίρνει 150Δεν πάει καμία με 60 ευρώ δυστυχώς ,100 δίνω στην έρικα αλλά τα αξίζει
Το ανέβασε? Όλο το πακέτο στο 100ρικο το είχε (και το γκόλντεν που εγώ δεν έκανα). Αν το πήγε 150 ξεφεύγει και αυτή...Η έρικα είναι μία κατηγορία μόνη της και λίγα παίρνει αν σε ντύσει και σε βάψει παίρνει 150
Ναι αν κάνεις ντύσιμο και βάψιμο και όλο το πακέτο στα 150 αλλά όχι για μία ώρα 150 μου είπε για μίαμιση ώραΤο ανέβασε? Όλο το πακέτο στο 100ρικο το είχε (και το γκόλντεν) που εγώ δεν έκανα. Αν το πήγε 150 ξεφεύγει και αυτή...
μια ώρα πόσο το έχει?Ναι αν κάνεις ντύσιμο και βάψιμο και όλο το πακέτο στα 150 αλλά όχι για μία ώρα 150 μου είπε για μίαμιση ώρα
100 την μία ώρα ,150 μιάμιση ώρα και για δύο ώρες μου ζήτησε 200μια ώρα πόσο το έχει?
Κακώς έρχεται το είχα ξαναγράψει έχει κοινό στην Αθήνα η έρικαΣτην Σαλονίκη βαράει μύγες η βίντα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
20 μέρες κάθεται Σαλονίκη η Ερίκα
Ε άρα 100 παίρνει την ώρα με φουλ πρόγραμμα. Όπως ξέραμε. Μην μας μπερδεύεις με τα 150αρια...100 την μία ώρα ,150 μιάμιση ώρα και για δύο ώρες μου ζήτησε 200
Αν το πήγε 180 δεν ξέρω. Φίλος έγραψε 2 ώρες 400 με ξενοδοχείο δικό της. Αλλά θεωρώ την Αλεξάνδρα ανώτερη της Έρρικα (γνώμη μου) σε πολλά επίπεδα. Πολλά μου φαίνονται (για το πορτοφόλι μου) αυτά που παίρνει αλλά απευθύνεται και σε άλλο κοινό. Νομίζω παίζει σε άλλο επίπεδο και σε χώρο και σε εμπειρίες και γνωριμίες και events.Η Αλεξάνδρα που είναι μαζί με την έρικα οι καλύτερες το πήγε 180 την ώρα
Ζητησε πριν λιγο 200 και ξενοδοχειο στο κεντρο για απλα πραγματα,ουτε στραπον ουτε κατι δυσκολο .Την εστειλα
Ε άρα 100 παίρνει την ώρα με φουλ πρόγραμμα. Όπως ξέραμε. Μην μας μπερδεύεις με τα 150αρια...
μια ώρα πόσο το έχει?
Το έχει σε αγγελια 180 ευρώ ,στην ίδια κατηγορία τις κατατάσσω η Αλεξάνδρα έχει το καλύτερο dungeon η έρικα μικρό αλλά καθαρό και έχει τα πάντα μέσα, στις υπηρεσίες που προσφέρουν οι καλύτερεςΑν το πήγε 180 δεν ξέρω. Φίλος έγραψε 2 ώρες 400 με ξενοδοχείο δικό της. Αλλά θεωρώ την Αλεξάνδρα ανώτερη της Έρρικα (γνώμη μου) σε πολλά επίπεδα. Πολλά μου φαίνονται (για το πορτοφόλι μου) αυτά που παίρνει αλλά απευθύνεται και σε άλλο κοινό. Νομίζω παίζει σε άλλο επίπεδο και σε χώρο και σε εμπειρίες και γνωριμίες και events.
Έχει και only fans η Αλεξάνδρα κάνει και events με τις διασημότερες Αφέντρες αλλά το εισητήριο πολύ ακριβό για εμένα από την άλλη η έρικα καλεί στο εξοχικό της αυτούς που ξέρει χωρίς λεφτάΑν το πήγε 180 δεν ξέρω. Φίλος έγραψε 2 ώρες 400 με ξενοδοχείο δικό της. Αλλά θεωρώ την Αλεξάνδρα ανώτερη της Έρρικα (γνώμη μου) σε πολλά επίπεδα. Πολλά μου φαίνονται (για το πορτοφόλι μου) αυτά που παίρνει αλλά απευθύνεται και σε άλλο κοινό. Νομίζω παίζει σε άλλο επίπεδο και σε χώρο και σε εμπειρίες και γνωριμίες και events.
Καλά γούστα είναι αυτά. Έχει μια βασική 5αδα από αφέντρες για όλα τα γούστα. Ο καθένας με τα γούστα του. Άλλος μπορεί να προτιμάει και τις 5 ισάξια ανάλογα την ψυχολογία του.Το έχει σε αγγελια 180 ευρώ ,στην ίδια κατηγορία τις κατατάσσω η Αλεξάνδρα έχει το καλύτερο dungeon η έρικα μικρό αλλά καθαρό και έχει τα πάντα μέσα, στις υπηρεσίες που προσφέρουν οι καλύτερες
Ο πιο σωστός είσαι lbΚαλά γούστα είναι αυτά. Έχει μια βασική 5αδα από αφέντρες για όλα τα γούστα. Ο καθένας με τα γούστα του. Άλλος μπορεί να προτιμάει και τις 5 ισάξια ανάλογα την ψυχολογία του.
Η κάθεμια στους υποτακτικούς της αραιά και που κάνει και κάποιες προσφορές ή δωράκια λογικό είναι.Έχει και only fans η Αλεξάνδρα κάνει και events με τις διασημότερες Αφέντρες αλλά το εισητήριο πολύ ακριβό για εμένα από την άλλη η έρικα καλεί στο εξοχικό της αυτούς που ξέρει χωρίς λεφτά
Όλοι σωστοί είμαστε και όλοι με τις παραξενιές μας...Ο πιο σωστός είσαι lb
Λοιποοοονν....
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Έχει κανει ζημιά σε σαλονικιό η βίνταΛοιποοοονν....
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Λοιποοοονν....
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Η Ερίκα 100 στην ΣαλονίκηΗ έρικα είναι μία κατηγορία μόνη της και λίγα παίρνει αν σε ντύσει και σε βάψει παίρνει 150
Φεύγει με πολλά φράγκα η Ερίκα από την Σαλονίκη αλλιώς δεν θα ερχόταν για είκοσι μέρεςΚακώς έρχεται το είχα ξαναγράψει έχει κοινό στην Αθήνα η έρικα
Ε άρα 100 παίρνει την ώρα με φουλ πρόγραμμα. Όπως ξέραμε. Μην μας μπερδεύεις με τα 150αρια...
Δεν ήθελα να σας μπερδέψω το αντίθετο,πριν δύο χρόνια όσο και να κρατούσε το session ήταν 100 τώρα το άλλαξεΕ άρα 100 παίρνει την ώρα με φουλ πρόγραμμα. Όπως ξέραμε. Μην μας μπερδεύεις με τα 150αρια...
Συμφωνώ και καλά κάνει αλλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο και στην Καλλιθέα έχει κάθε μέρα session ,δεν πιστεύω ότι της λείπουν τα χρήματαΦεύγει με πολλά φράγκα η Ερίκα από την Σαλονίκη αλλιώς δεν θα ερχόταν για είκοσι μέρες