Δεν πάει καμία με 60 ευρώ δυστυχώς ,100 δίνω στην έρικα αλλά τα αξίζειΚάνεις τεράστιο λαθος , οι πλατφορμες αυτες τυπου Onlyfan κτλ λειτουργουν στη λογική ότι ειναι ευκολοτερο να τσιμπήσεις λίγα απο πολλους παρά πολλά απο λίγους. Μην ξεχνάς οτι οι τιμές των sessions την τελευταια δεκαετια παραμένουν σχεδόν ιδιες γυρω στο 100αρικο.
Σε σχέση με 10 χρόνια πριν εχεις αναλογιστεί πόσα έχεις χασει εξαιτιας ακριβειας; Συνεπως είναι ευκολότερο να δνεις 8 ευρω και να τον παιζεις ενα μηνα παρά 100 και να τον παιξεις μιαΔεν περισσευει ευκολα το 100αρικο σε πολύ κόσμο.
Εάν τα session επεφταν στα 60Ε την ωρα θα πηγαινε σίγουρα περισσοτερο κόσμος , ενδεχομένως ομως δεν ξερω γιατι υπαρχει και μεγαλο παραμυθι γυρω απο το πόσα παντελονιάζουν οι αφεντρες του Onlyfans , αν καποια καταφερνει και εχει σταθερά 400 πελατάκια και τους τσιμπαει 8 ευρουλακια το μηνα συν τιποτα εξτρα άσχημα ειναι ; Γιατι να κανει live session.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Στην Αθήνα δεν ζητάει 150,100 ζητάειΑ τωρα έπιασες τους Αθηναιους ξανά .
Δε με λες αμα χρεωνει 150 και στην Αθηνα που υπαρχουν τοσες επιλογες με 100 απο που προκυπτει ότι θα βαρανε μυγες οι άλλες . Για πειτε ρε σεις Αθηναιοι πριμένατε μ ε πολύ αγωνία πότε θα ερθει η Vida κάτω ; Ηρεμα ρωτάω
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
όχι βέβαια έχουμε καλύτερεςΑ τωρα έπιασες τους Αθηναιους ξανά .
Δε με λες αμα χρεωνει 150 και στην Αθηνα που υπαρχουν τοσες επιλογες με 100 απο που προκυπτει ότι θα βαρανε μυγες οι άλλες . Για πειτε ρε σεις Αθηναιοι πριμένατε μ ε πολύ αγωνία πότε θα ερθει η Vida κάτω ; Ηρεμα ρωτάω
Το βίντεο που θα αγοράσει κάποιος από μία κοπέλα έσκορτ ή αφέντρα με την οποία έχει και ζωντανή επαφή ενδέχεται να είναι καυλωτικό. Από κάποια που απλώς έκανα εγγραφή στο OF της και απλά μου στέλνει να το ανοίξω, προσωπικά δεν με εξιτάρει ακόμα και ας είναι και μια φαντασίωση μου. Είναι ξεκάθαρα προσωπικού γούστου. Θα βρω σίγουρα κάτι παρόμοιο δωρεάν στο διαδίκτυο.Θα σου απαντήσω , ενα video που έχει γυριστεί απο ενα studio παραγωγής ή ακόμα και ένα amateur video που θα βρεις σε ενα τσοντοsite είναι <<απρόσωπο>> αυτό που έχει πληρωθεί μέσω μιας πλατφόρμας ή έχει αγοραστεί απ' ευθείας <<ντυνεται>> και με την ψευδιαισθηση της επαφής και της μοναδικότητας εάν τυχαίνει να ειναι και custom.
Υπηρξε μια επικοινωνία για να το αποκτήσεις . Αυτό πληρώνει ο άλλος, είναι παρόμοια φάση με την απορία του γιατί πάει ο άλλος στο κωλόμπαρο σκαει ένα καρο λεφτά στα κεράσματα ζώντας την ψευδιαισθηση ότι μπορει να γαμήσει την γκομενα και δεν παει με λιγότερ λεφτά να πληρωσει μια βιζιτα να γαμησει στα σίγουρα ! Να διευκρινησσω ότι μπορεί να ερμηνεύω το φαινόμενο αλλά δε σημαίνει ότι το υποστηρίζω ή ότι λειτουργω έτσι
Στο κωλόμπαρο ή σε κάποιο στριπτιτζάδικο (εγω προσωπικά όποτε πήγα, πήγα για χαβαλέ και με φίλες-φίλους στο στριπτιτζαδικο) θα το καταλάβω, αν και δεν είμαι φαν, από την άποψη ότι κάποιον τον εξιτάρει η σωματική επαφή και η φυσική παρουσία μέσα στην "ψευδαίσθηση" του.
Σε κάθε περίπτωση για να υπάρχουν όλα αυτά τα είδη σεξουαλικής απόλαυσης κάποιων γούστα εξυπηρετούν, οπότε όλοι ευχαριστημένοι. Και αυτοί/ες που ξοδεύουν και το ευχαριστιούνται και αυτοί/ες που τα τσεπώνουν. Ο καθένας όπως τη βρίσκει και γουστάρει. Κουβέντα να γίνεται...
Τελευταία τροποποίηση:
Στην Ερίκα έχουμε δώσει και το κλειδί της ΣαλονίκηςΜία κατηγορία μόνη της είναι
Μακρυά από την βίντα, άσχετηΚαλησπέρα μάγκες.Την πέμπτη που μας έρχεται θα κατεβεί η Κυρία Vida στην Αθήνα.Όποιος θέλει με ακούει αξίζει να την επισκεφτείτε την συστήνω ανεπιφύλακτα.Είναι μοντέλο και εκτός από μοντέλο είναι πάρα πολύ καλή σε αυτό που κάνει.Σορρυ αν φαίνεται σαν διαφήμηση απλώς σας το λέω γιατί είναι εμπειρία και μετά απο 25 φορές που την έχω επισκεφτεί δεν έχει υπάρξει φορά να μην φύγω πανευτυχής.Ξεκίνησα από στραπόν και ποδολαγνεία και δεν νομίζω πλέον να έχω αφήσει κάτι που να μην έχω δοκιμάσει.Και σε όλα ήταν απίστευτη μιλάμε.
Στην Σαλονίκη βαράει μύγες η βίνταΑ τωρα έπιασες τους Αθηναιους ξανά .
Δε με λες αμα χρεωνει 150 και στην Αθηνα που υπαρχουν τοσες επιλογες με 100 απο που προκυπτει ότι θα βαρανε μυγες οι άλλες . Για πειτε ρε σεις Αθηναιοι πριμένατε μ ε πολύ αγωνία πότε θα ερθει η Vida κάτω ; Ηρεμα ρωτάω
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
20 μέρες κάθεται Σαλονίκη η ΕρίκαΣτην Ερίκα έχουμε δώσει και το κλειδί της Σαλονίκης
20 μέρες κάθεται Σαλονίκη η ΕρίκαΣτην Ερίκα έχουμε δώσει και το κλειδί της Σαλονίκης
Έχετε χαμουντζήδες εμείς δεν έχουμε περιμένουμε από Αθήνα, έστειλα μήνυμα στην Όλγα με αρέσει αλλά δεν απάντησε, η θεανώ που με αρέσει δεν έχει έρθει ΣαλονίκηΣτην Αθήνα δεν ζητάει 150,100 ζητάει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
όχι βέβαια έχουμε καλύτερες
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
Καλό είναι στην ώριμη μαντάμ εκτός από από το κλειδί να δωθεί και κανένα χάπι για την πίεση μιας και είναι σε κρίσιμη ηλικία. Ευτυχώς που είμαι χαρούμενος που θα έρθει η Vida γιατί δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με μπουνταλάδες που βρίζουν την Vida ενώ παράλληλα διαφημίζουν αφέντρα που άλλο δείχνει στις φωτογραφίες και άλλο βλέπει ο υποτακτικός με το που ανοίξει η πόρτα.
Λοιποοοονν....
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Επιβεβαιώνω (πολλάκις) ότι αφορά την επικοινωνία. Ευγενέστατη και στο τηλέφωνο και από κοντά, με πολύ χιούμορ, πολύ εύστροφη ώστε να υπάρχει ροή στη συνεδρία, χωρίς άσκοπες επαναλήψεις και με την απαραίτητη αντίληψη να οδηγήσει το σέσσιον ανάλογα με τα ενδιαφέροντα σου. Σχολαστική με την υγιεινή και με την σχετική εμπειρία που έχω δεν ένιωσα σε καμιά φάση και σε οποιοδήποτε φετίχ -και στο strapon- ότι θα μπορούσε να μου συμβεί κάποιο ατύχημα. Εξαιρετική και σε εμφάνιση (για τα γούστα μου) και σε διάθεση και σε διάδραση με τον πελάτη. Για μένα έχει καθιερωθεί πλέον ως μια από τις πιο αξιόλογες και αξιόπιστες Αφέντρες στο χώρο.Λοιποοοονν....
Είχα γράψει κάποτε για μια τηλεφωνική επικοινωνία με τη Vida η οποία δεν προχώρησε από μεριάς μου. Καθαρά για λόγους budget. Ακόμα και κάπως απότομα που μου είχε μιλήσει είχα την κατανόηση και την κρίση να μη το παρεξηγήσω. Μπορεί πριν από μένα κάποιος να την έπρηξε στις παπαριες (Αρκετά σύνηθες εικάζω...)
Ο καιρός πέρασε και η επόμενη προχώρησε...Η επικοινωνία ήταν μια χαρά. Ακόμα καλύτερη ήταν η επικοινωνία από κοντά όταν βρεθήκαμε. Το μόνο που θα μοιραστώ εδώ είναι ότι μια χαρά μου φάνηκε η κυρία, απίστευτα σχολαστική με θέματα καθαριότητας και υγιεινής. Τα περί ασχετοσύνης δεν μπορώ να τα επιβεβαιώσω από την εμπειρία μου. Προφανώς έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας. Επειδή αναφέρθηκε κάποια κακή πρακτική με στραπόν, δεν μπορώ να πω κάτι επειδή είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου.
Τελευταία τροποποίηση:
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
Εχει κανεις αποψη για αυτην ,μικρη ειναι αλλα γεροδεμενη . Βανέσσα η αφέντρα που θα σ καλύψει όλα τα φετίχ σου εχεμυθα
H αγγελία για Vida γράφει και όχι Άρτεμις.... Tα βλέπουμε όλοι και από την καλή και από την ανάποδη όλοι Vida
Τελευταία τροποποίηση:
Τουμπανάκι καλό!! Εγώ αν ήμουν Αθήνα θα ψηνόμουν (για σέσσιον του 100ρικου).Εχει κανεις αποψη για αυτην ,μικρη ειναι αλλα γεροδεμενη . Βανέσσα η αφέντρα που θα σ καλύψει όλα τα φετίχ σου εχεμυθα
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
Ζητησε πριν λιγο 200 και ξενοδοχειο στο κεντρο για απλα πραγματα,ουτε στραπον ουτε κατι δυσκολο .Την εστειλαΤουμπανάκι καλό!! Εγώ αν ήμουν Αθήνα θα ψηνόμουν (για σέσσιον του 100ρικου).
Και σε μενα το ίδιο είπε... Δεν πανε καλά μερικέςΖητησε πριν λιγο 200 και ξενοδοχειο στο κεντρο για απλα πραγματα,ουτε στραπον ουτε κατι δυσκολο .Την εστειλα
Εχουν ξεφύγει.... Νομίζουν θα δουλέψουν 2 μήνες και θα τρέξει ο κόσμος να τις φορτώσει τα πορτοφόλια. Εν τω μεταξύ στην αγγελία λέει ότι τα παρέχει στις υπηρεσίες. Αυτό ειναι το θέμα. Έχει αδειάσει ο χώρος από επαγγελματίες Αφέντρες και έχουμε γεμίσει περαστικές του 200ρικου...Ζητησε πριν λιγο 200 και ξενοδοχειο στο κεντρο για απλα πραγματα,ουτε στραπον ουτε κατι δυσκολο .Την εστειλα
Τελευταία τροποποίηση:
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
το ξερω αμα βρισκουν ομως ,εγω εκανα αντιπροταση και αμα θελει ...γιαυτο εγω προτιμω τις μεγαλες επαγγελματιες και οχι μικρες με αρπαχτες .Και σε μενα το ίδιο είπε... Δεν πανε καλά μερικές
Μεγάλες - μικρές δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να βρίσκονται στο χώρο και να τους ενδιαφέρει να κρατήσουν πελατεία και να φτίάξουν όνομα. Για αυτό και -ίσως και λάθος μου - δεν ψάχνομαι σε πλατφόρμες τύπου fetlife. Όποτε ρώτησα το 200αρι το εχουν για πλάκα...το ξερω αμα βρισκουν ομως ,εγω εκανα αντιπροταση και αμα θελει ...γιαυτο εγω προτιμω τις μεγαλες επαγγελματιες και οχι μικρες με αρπαχτες .
Andreasups41
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 168
- Like
- 646
- Πόντοι
- 81
Υπάρχουν και κορόιδα που τα δίνουν,λίγες συνεχίζουν το έχουν γυρίσει οι περισσότερες στο only fans και στο τηλεφωνικόΕχουν ξεφύγει.... Νομίζουν θα δουλέψουν 2 μήνες και θα τρέξει ο κόσμος να τις φορτώσει τα πορτοφόλια. Εν τω μεταξύ στην αγγελία λέει ότι τα παρέχει στις υπηρεσίες. Αυτό ειναι το θέμα. Έχει αδειάσει ο χώρος από επαγγελματίες Αφέντρες και έχουμε γεμίσει περαστικές του 200ρικου...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K
Δεν περισσευει ευκολα το 100αρικο σε πολύ κόσμο.