Δεν πάει καμία με 60 ευρώ δυστυχώς ,100 δίνω στην έρικα αλλά τα αξίζειΚάνεις τεράστιο λαθος , οι πλατφορμες αυτες τυπου Onlyfan κτλ λειτουργουν στη λογική ότι ειναι ευκολοτερο να τσιμπήσεις λίγα απο πολλους παρά πολλά απο λίγους. Μην ξεχνάς οτι οι τιμές των sessions την τελευταια δεκαετια παραμένουν σχεδόν ιδιες γυρω στο 100αρικο.
Σε σχέση με 10 χρόνια πριν εχεις αναλογιστεί πόσα έχεις χασει εξαιτιας ακριβειας; Συνεπως είναι ευκολότερο να δνεις 8 ευρω και να τον παιζεις ενα μηνα παρά 100 και να τον παιξεις μιαΔεν περισσευει ευκολα το 100αρικο σε πολύ κόσμο.
Εάν τα session επεφταν στα 60Ε την ωρα θα πηγαινε σίγουρα περισσοτερο κόσμος , ενδεχομένως ομως δεν ξερω γιατι υπαρχει και μεγαλο παραμυθι γυρω απο το πόσα παντελονιάζουν οι αφεντρες του Onlyfans , αν καποια καταφερνει και εχει σταθερά 400 πελατάκια και τους τσιμπαει 8 ευρουλακια το μηνα συν τιποτα εξτρα άσχημα ειναι ; Γιατι να κανει live session.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν περισσευει ευκολα το 100αρικο σε πολύ κόσμο.