Corleone δώσε πληροφορίες για τα υπόλοιπα που λες πέρα απο τα 4-5 ονόματα καιι άσε τους άλλους να αναλώνονται!Αυτό το ζόρι με τις ηλικίες που τραβάτε κάποιοι αδυνατώ να το καταλάβω , στο δρόμο κυκλοφορείτε καθολου ; Ολες οι 30αρες ειναι μουνάρες; Δε νομίζω . Ξεπεράστε το λιγο και μείνετε στην ουσία. Ρε kostasou μπράβο που βρήκες την αφέντρα των ονείρων σου αλλά εντάξει χαλάρωσε λίγο για άλλους η αφέντρα των ονείρων τους ειναι η Ερικα , η Αλεξάνδρα και παει λέγοντας .
Τείνεις να γίνεις πιο εμμονικός απο αυτούς που όπως λες φτιάχνουν τριπλά προφίλ για να κανουν αβάντες . Πολύ ξεκατίνιασμα μάγκες και καθόλου ουσία και εάν θέλετε μια συμβουλή μπείτε και λιγο instagram θα δείτε ότι παίζουν πολλά περισσότερα από αυτά τα 5-6 ονόματα που συζητιούνται εδω μέσα
Πάντως τους "ζηλεύω" να εχουν πάθει εμμονή , τουλάχιστον φαντάζομαι οι ίδιοι θα τις γουστάρουν τόσο πολύ (αν δεν είναι οι ίδιες με fake προφίλ).
Βέβαια αυτό είναι και στον άνθρωπο, είναι κλασική περίπτωση του "αυτό που έχω επιλέξει εγώ είναι το καλύτερο, γιαυτό το κάνω και δεν ξέρετε εσείς"...
Λες και προσπαθούν να επιβεβαιώσουν την επιλογή τους για ενδόμυχος λόγους...
