kwstas.argyroy
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 21
- Like
- 34
- Πόντοι
- 0
Προσωπικά δεν γελάω,θλίβομαιΕίναι γκόμενα, ότι μιλάει για επίπεδο και σου στέλνει μηνύματα αυτό με ξεπερνά, να είναι καλά να γράφει η γκόμενα να γελάμε μαζί της
Προσωπικά δεν γελάω,θλίβομαιΕίναι γκόμενα, ότι μιλάει για επίπεδο και σου στέλνει μηνύματα αυτό με ξεπερνά, να είναι καλά να γράφει η γκόμενα να γελάμε μαζί της
A φιλαρακι εχεις να μαθεις πολλά. Αυτά συνηθιζονται συχνα εδω μέσα και εγω είχα φαει πεσιμο όταν πρωτογραφτηκα αλλα και στην πορεία ξανάφαγα σε άλλο thread σχετικό με μια ΑφεντραΈχεις απόλυτο δίκιο,είμαι νέο μέλος και αυτά που διαβάζω είναι τραγικά,κακώς του απαντούν αφού μόνο βρίζει και γράφει ότι το thread είναι αναξιόπιστο πιος ο λόγος τότε να γράφει?τον ρώτησα αλλά απάντηση δεν πήρα και καλύτερα

Προσωπικά δεν γελάω,θλίβομαι
Και εγώ ντομιναρού πήγαινα τώρα πάω έρικα και θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα ξαναεπιστρέψειΕυχαριστώ αλλά έχω υπομονή και θα περιμένω απάντηση από την κυρία λόλα ,με την κυρία έρικα έχω μιλήσει και θα την επισκεφτώ την επόμενη εβδομάδα,μεγάλο το κενό που σταμάτησε η κυρία Αλεξάνδρα
Μη θλιβεσαι Κωστα διασκεδασε το , τωρα που κοιταω το νήμα προς τα πίσω να σε πω ότι με αυτους που βριζεται τωρα παλιά ήταν τακίμια και την έπεφταν όλοι μαζί σε εμένα όταν έγραφα για τη ΘεανώΠροσωπικά δεν γελάω,θλίβομαι
Για αυτό γράφτα όλα στον Γκιωνη σου. Είσαι όμως λίγο ατυχος ρε φιλαρακι με τη Λόλα , νομίζω είναι εκτός αυτό τον καιρό. Μακάρι να κάνω λάθοςΚι εμένα με βρίζει ο corleone αλλά ουδέποτε έγραψα κάτι κακό για την Θεανώ αφού δεν την έχω γνωρίσει σε αντίθεση με εκείνον που δεν του άρεσε η θεανώ πιστεύω ότι δεν έχει δει καμία αφέντραΜη θλιβεσαι Κωστα διασκεδασε το , τωρα που κοιταω το νήμα προς τα πίσω να σε πω ότι με αυτους που βριζεται τωρα παλιά ήταν τακίμια και την έπεφταν όλοι μαζί σε εμένα όταν έγραφα για τη Θεανώ
Για αυτό γράφτα όλα στον Γκιωνη σου. Είσαι όμως λίγο ατυχος ρε φιλαρακι με τη Λόλα , νομίζω είναι εκτός αυτό τον καιρό. Μακάρι να κάνω λάθος
Ρε ομορφάντρα εσύ που γαμας μονο αμα πληρωσεις γιατι δε γραφεις ποια γκομενα ειμαι ; Τι φοβασαι ;Γκόμενα ε
Γκόμενα είσαι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτή η Αγάμητη βριζει
Αρειανε τι έγινε είδες τζερτζελο και λες ας κανω και λιγο promo στη Θεανώ ; Αναδουλειές ; Τακίμι με ανθρωπους που δεν εχω γνωρισει απο κοντά ποτέ. Το ότι με καποιους συμφωνουσα σε καποια θεματα ενώ εσύ είχες άλλη αποψη δε σημαινει ότι είμαστε και τακιμια . Μπερδευεσαι παρα το ότι το ξεκαθαρισα αυτο το θέμαΜη θλιβεσαι Κωστα διασκεδασε το , τωρα που κοιταω το νήμα προς τα πίσω να σε πω ότι με αυτους που βριζεται τωρα παλιά ήταν τακίμια και την έπεφταν όλοι μαζί σε εμένα όταν έγραφα για τη Θεανώ
Για αυτό γράφτα όλα στον Γκιωνη σου. Είσαι όμως λίγο ατυχος ρε φιλαρακι με τη Λόλα , νομίζω είναι εκτός αυτό τον καιρό. Μακάρι να κάνω λάθος
Δεν ειπα οτι δε μου αρεσε ειναι πολυ ωραια γυναικα απλά όταν ειχα παει εγω δε το ειχε με το εγκεφαλικό και μίλαγε συνεχως για ασχετα θέματα. Αυτα δεν ειπωθηκαν μονο απο εμένα . Ξερω πολύ καλά τι γράφωΚι εμένα με βρίζει ο corleone αλλά ουδέποτε έγραψα κάτι κακό για την Θεανώ αφού δεν την έχω γνωρίσει σε αντίθεση με εκείνον που δεν του άρεσε η θεανώ πιστεύω ότι δεν έχει δει καμία αφέντρα
A ρε κακομοιρη Corleone εμένα περίμενε η Θεανω για γινει γνωστή οπως τα λες. Πάνε μια βόλτα στο twitter της να δεις τι ανεβάζει και μετά έλα να με πεις και εσυ και οι άλλοι ότι ειναι light και διάφορα άλλα μουσαντά.Αρειανε τι έγινε είδες τζερτζελο και λες ας κανω και λιγο promo στη Θεανώ ; Αναδουλειές ; Τακίμι με ανθρωπους που δεν εχω γνωρισει απο κοντά ποτέ. Το ότι με καποιους συμφωνουσα σε καποια θεματα ενώ εσύ είχες άλλη αποψη δε σημαινει ότι είμαστε και τακιμια . Μπερδευεσαι παρα το ότι το ξεκαθαρισα αυτο το θέμα
Την είχες κάψει την θεανώ σε όλα τα επίπεδαΔεν ειπα οτι δε μου αρεσε ειναι πολυ ωραια γυναικα απλά όταν ειχα παει εγω δε το ειχε με το εγκεφαλικό και μίλαγε συνεχως για ασχετα θέματα. Αυτα δεν ειπωθηκαν μονο απο εμένα . Ξερω πολύ καλά τι γράφω
Γκομενίτσα είσαι και δεν γαμώ μόνο όταν πληρώσωΡε ομορφάντρα εσύ που γαμας μονο αμα πληρωσεις γιατι δε γραφεις ποια γκομενα ειμαι ; Τι φοβασαι ;
Έχω πάει Θεανώ αυταρχικό δεν κάναμε αλλά κάναμε sex,αν είσαι ποδολάγνος πήγαινε αλλά ξύλο δεν μου έδωσε τώρα μπορεί να έχει βελτιωθείΣαν σκληρος ποδολαγνος απο αυτες που εχω δει (και εχω δει αρκετες) τα καλυτερα ποδια τα εχει η Θεανω. Οποτε μαλλον για εκει με βλεπω οταν κατεβω Αθηνα + οτι ολοι μιλουν για το ποσο ομορφη ειναι. Επισης επειδη θελω να δοκιμασω και λιγο ξυλο, τι λιγο δηλαδη πολυ, μπαουλο να με κανει, το χει σε αυτο το κομματι? Αν βεβαια υπαρχει καμια αλλη με εξισου ωραια ποδια που να ΔΕΡΝΕΙ κιολας πειτε να ριξω καμια ματια. Ευχαριστω εκ των προτερων και επειδη βλεπω εδω το κλιμα ειναι λιγο βαρυ, δεν εχω ορεξη να τσακωνομαι, αν καποιος εχει αποψη επι του θεματος και θελει ας απαντησει.
Σαν σκληρος ποδολαγνος απο αυτες που εχω δει (και εχω δει αρκετες) τα καλυτερα ποδια τα εχει η Θεανω. Οποτε μαλλον για εκει με βλεπω οταν κατεβω Αθηνα + οτι ολοι μιλουν για το ποσο ομορφη ειναι. Επισης επειδη θελω να δοκιμασω και λιγο ξυλο, τι λιγο δηλαδη πολυ, μπαουλο να με κανει, το χει σε αυτο το κομματι? Αν βεβαια υπαρχει καμια αλλη με εξισου ωραια ποδια που να ΔΕΡΝΕΙ κιολας πειτε να ριξω καμια ματια. Ευχαριστω εκ των προτερων και επειδη βλεπω εδω το κλιμα ειναι λιγο βαρυ, δεν εχω ορεξη να τσακωνομαι, αν καποιος εχει αποψη επι του θεματος και θελει ας απαντησει.
Καμένος είσαι εσύ coogarΤην είχες κάψει την θεανώ σε όλα τα επίπεδα
Raypay είσαι τόσο βλάκας που δεν πήρες γραμμή ότι ο Podolagnos1337 κάνει σχόλιο στη ανάρτηση άλλου που λεει ότι ξαναπήγε. Τραβα στο φαρμακειο να ρωτήσεις εάν εχει τιποτα χαπια που βελτιωνουν το IQ αν και νομίζω οτι δε σωζεσαι με τιποτα. Κακώς έγραψα ότι εισαι ουρακοταγκος , αμοιβάδα είσαι , ο ουρακοταγκος ειναι μακραν πιο εξυπνος απο εσέναGoddess Theano
Τι φετιχ? Νομιζω και να μην εχεις φετιχ με ποδια αν πας Θεανω πρεπει να της τα γλειψεις. Ειναι ΠΑΑΑΑΑρα πολυ ομορφα
είσαι μεγάλος ψεύτης έχεις γράψει ότι έχεις ξαναπάει στην Θεανώ
- Podolagnos1337
- Ποστ #401
- 21 Φεβ 2023
- Πίνακας: Fetish/BDSM Αθήνα
Έχω πάει Θεανώ αυταρχικό δεν κάναμε αλλά κάναμε sex,αν είσαι ποδολάγνος πήγαινε αλλά ξύλο δεν μου έδωσε τώρα μπορεί να έχει βελτιωθ
Βλαμμένη και αγάμητη γκόμενα είσαιRaypay είσαι τόσο βλάκας που δεν πήρες γραμμή ότι ο Podolagnos1337 κάνει σχόλιο στη ανάρτηση άλλου που λεει ότι ξαναπήγε. Τραβα στο φαρμακειο να ρωτήσεις εάν εχει τιποτα χαπια που βελτιωνουν το IQ αν και νομίζω οτι δε σωζεσαι με τιποτα. Κακώς έγραψα ότι εισαι ουρακοταγκος , αμοιβάδα είσαι , ο ουρακοταγκος ειναι μακραν πιο εξυπνος απο εσένα
Αμοιβάδα σαν και εσένα δεν είμαι , εσύ τελειωσες το Λύκειο μέ μέσο . Πάντως μπραβο στην Ερικα που σε δεχεται επιτελειΒλαμμένη και αγάμητη γκόμενα είσαι
της απαντώ για να γελάω μαζί της ,χαχα αναξιόπιστο αλλά γράφει συνέχεια η γκόμεναΈχεις απόλυτο δίκιο,είμαι νέο μέλος και αυτά που διαβάζω είναι τραγικά,κακώς του απαντούν αφού μόνο βρίζει και γράφει ότι το thread είναι αναξιόπιστο πιος ο λόγος τότε να γράφει?τον ρώτησα αλλά απάντηση δεν πήρα και καλύτερα