Καταρχάς ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Για αυτό το λόγο υπάρχει το thread και όχι για αλληλοκράξιμο.
Μπορείς να μας πει από εμφάνιση τι παίζει; Πρόσωπο και σώμα; Πρόσωπο φυσικά δεν βλέπουμε στις φωτογραφίες και το σώμα αλλού φαίνεται πιο γεμάτο και αλλού πιο αδύνατο. Υπάρχουν και φίλτρα, photoshop οπότε άντε βγάλε άκρη.
Επίσης ένας φίλος είχε γράψει ότι δεν σεβάστηκε τα όριά του, αν και από τις μετέπειτα απαντήσεις του δεν είναι σαφές αν του έκανε κάτι που δεν ήθελε ή απλώς τον προσέβαλλε για τα όριά του. Ίσως και τα δύο. Εσύ κατάλαβες ότι είναι πιθανό να συμπεριφέρεται έτσι; Αν έχει τα σαδιστικά ένστικτα που λες και δεν είναι φουλ επαγγελματίας, ίσως να ξεφεύγει στο session.
Δεν έχω καμιά όρεξη να σε ζαλίσω, αλλά αυτές τις πληροφορίες δύσκολα να τις μάθω από την ίδια. Τέλος (αν και αυτό μπορώ να το μάθω από την ίδια) έχει δικό της χώρο ή σε ξενοδοχείο γίνονται οι συναντήσεις;