Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.748
- Like
- 7.784
- Πόντοι
- 2.306
Χαλάμε το thread.Μέσα στην γενικότερη παραπαρολογία και το ακάποτο γαμήσι του thread, να και κάτι ενδιαφέρον. Termin πες περισσότερα. Το 'εχω προσπαθήσει να αποδράσω' σημαίνει ότι είσαι ακόμα μαζί της... Δηλαδή αλυσοδεμένο σε έχει?? Γιατί ρε φίλε αφού φαίνεται ότι θέλατε τα ίδια, καταλήξατε σε steven king??
Αλλά έχει ενδιαφέρον.
Η γυναίκα μετά τον γάμο, έχει δέσει τον γάιδαρο της.
Πώς λέμε στο χωριό;
Και παντρεμένος γάιδαρος
και ανύπαντρος γομάρι.
Το πεπρωμένο το άντρα είναι ένα δηλαδή, να είναι εσαεί ένας καλοκάγαθος όνος. Μάταια μουλαρωνει κλωτσαει σαν το Αδαμαντίδη, μετά από λίγο βρίσκεται φορτωμένος ή με τα οικογενειακά βάρη ή με τα ψυχοσωματικά του μπακουριου.
Όσον αφορά τώρα τα σαδομαζοχιστικά. Όσες ρίξουμε και όσες αρπάξουμε, έχω δέσει εγώ γυναίκες σε τραπέζια, σε καρέκλες, σε πλυντήρια, αλλά με έχουν δέσει κι εμένα.....
