KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.086
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.005
- Πόντοι
- 6.727
Την Λόλα λέω φίλε τελικά .Την Juliette λες ????????αυτή Αθήνα είναι ,και μαλιστα έχω πάει μια φορά είναι πολύ καλή !!λιγο γεμάτουλα αλλά καλή
Την Λόλα λέω φίλε τελικά .Την Juliette λες ????????αυτή Αθήνα είναι ,και μαλιστα έχω πάει μια φορά είναι πολύ καλή !!λιγο γεμάτουλα αλλά καλή
Ααα οκΤην Λόλα λέω φίλε τελικά .
Έχεις πάει φίλε;;Να μου πεις εμπειρία...Ααα οκ
Κατάλαβα
Αυτή είναι ????
Οχι δεν έχω πάει ακόμα δυστηχωςΈχεις πάει φίλε;;Να μου πεις εμπειρία...
Δουλεύει αυτή την περίοδο γνωρίζεις;Οχι δεν έχω πάει ακόμα δυστηχως
Δεν έχω ιδέα φίλεΔουλεύει αυτή την περίοδο γνωρίζεις;
Όπως είπε και ο τύπος, είναι ΤΟΠ. Δεν διαφημίζεται πουθενά, δεν έχει social, δεν έχει αγγελίες. Όλοι όμως μαθαίνουν μετά από κάποιο καιρό πως υπάρχει και είναι η Κορυφαία με διαφορά.Έχεις πάει φίλε;;Να μου πεις εμπειρία...
Πρέπει να πάμε....Όπως είπε και ο τύπος, είναι ΤΟΠ. Δεν διαφημίζεται πουθενά, δεν έχει social, δεν έχει αγγελίες. Όλοι όμως μαθαίνουν μετά από κάποιο καιρό πως υπάρχει και είναι η Κορυφαία με διαφορά.
Υπάρχει Facebook?Όπως είπε και ο τύπος, είναι ΤΟΠ. Δεν διαφημίζεται πουθενά, δεν έχει social, δεν έχει αγγελίες. Όλοι όμως μαθαίνουν μετά από κάποιο καιρό πως υπάρχει και είναι η Κορυφαία με διαφορά.
Τη βρίσκεις μόνο από το site της τη Λόλα. Δε χρειαζεται social ειναι 15 χρόνια στον χώρο .Αυτη και η Θεανω είναι οι δύο πιο ομορφες Αφέντρες της Ελλάδας. Η Λόλα βέβαια χρεωνει πιο ακριβά και την πρώτη φορά που θα βρεθείς μαζί της το session θα γινει σε ξενοδοχείο οπότε να υπολογίσεις session+hotel ενα 150αρι. Α και δεν δέχεται και παζάρια στο νουμεροΥπάρχει Facebook?
Ειναι πολυ καλές ,με αυτό που τους ειπες μαλλον τις προσβαλλεςΞέρει κανείς τι παίζει με Κάτια και Μισέλ; ενώ μέσω μηνυμάτων μίλησαμε για το session που ενδιαφέρομαι και ήταν οκ, μόλις τις ρωτησα αν μπορούσαν να φορέσουν κάτι ωραία για το session, δεν ξαναπαντησαν...
Πολυ καλη επισης,στειλε στο site της και περίμενε απαντηση.Την Λόλα λέω φίλε τελικά .
Τι αυταρχικό θα κάνεις σε μασαντζίδικο? τζάμπα τα λεφτά θα πάνε.Υπάρχει μασατζιδικο που να προσφέρει αυταρχικό;
Αν ειχες διαβάσει μερικες σελίδες πιο πίσω δε θα χρειαζόταν καν να ρωτήσεις . Μασατζιδικο και αυταρχικό δεν κολλαειΥπάρχει μασατζιδικο που να προσφέρει αυταρχικό;
Την πρώτη φορά σε ξενοδοχείο 120 δικά της μετά που θα σε γνωρίσει τέλος το ξενοδοχείο.Τη βρίσκεις μόνο από το site της τη Λόλα. Δε χρειαζεται social ειναι 15 χρόνια στον χώρο .Αυτη και η Θεανω είναι οι δύο πιο ομορφες Αφέντρες της Ελλάδας. Η Λόλα βέβαια χρεωνει πιο ακριβά και την πρώτη φορά που θα βρεθείς μαζί της το session θα γινει σε ξενοδοχείο οπότε να υπολογίσεις session+hotel ενα 150αρι. Α και δεν δέχεται και παζάρια στο νουμερο
εχω παει φιλε. ειναι τοπ! αδυνατο να μην μεινεις ευχαριστημενος.Έχεις πάει φίλε;;Να μου πεις εμπειρία...
Τότε θα πάω σουμπιτοςεχω παει φιλε. ειναι τοπ! αδυνατο να μην μεινεις ευχαριστημενος.