Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Τόρι από Βούρβαχη αξίζει;
 

KINKYCHRIS

Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
146
Κριτικές
3
Like
92
Πόντοι
1
Καμία άποψη για την Θεά Ήρα . Έχει κανείς φίλος εμπειρία
 

Nasos.123

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2020
Μηνύματα
144
Like
324
Πόντοι
21
Προσωπικά πάω μόνο ericca δεν την αλλάζω με τίποτα ,με εκπαίδευσε μου έκανε τα πάντα μου αρέσει σαν γυναίκα αν και είμαι νεότερος ,αισθάνομαι πολύ άνετα μαζί της οπότε μπορεί και να διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού έχω βρει την αφέντρα μου
 

Mikeopx

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2020
Μηνύματα
147
Like
481
Πόντοι
21
Δεν υπάρχει σύγκριση με την έρικα , σωστή επαγγελματίας, πολύ καθαρή και προπάντων εχέμυθη ότι καλύτερο στο αυταρχικό, το διασκεδάζει και αυτό πάνω στο session
 

Coggers

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2018
Μηνύματα
129
Κριτικές
2
Like
494
Πόντοι
21

ΤΖΟΤΖΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
15 Νοε 2007
Μηνύματα
734
Κριτικές
6
Like
382
Πόντοι
26

Εμπειρία κανείς ; Ύποπτη περίπτωση φαίνεται.
Ενδιαφερομαι και εγω για αυτην αν υπαρχει καποιος που δοκιμασε .
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86

Εμπειρία κανείς ; Ύποπτη περίπτωση φαίνεται.
Για αφέντρα δεν την κάνω από τις φωτογραφίες που έχει αλλά για ποδολαγνεία μια χαρά
 
Τελευταία τροποποίηση:

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Προσωπικά πάω μόνο ericca δεν την αλλάζω με τίποτα ,με εκπαίδευσε μου έκανε τα πάντα μου αρέσει σαν γυναίκα αν και είμαι νεότερος ,αισθάνομαι πολύ άνετα μαζί της οπότε μπορεί και να διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού έχω βρει την αφέντρα μου
Γιατί να τον διαγράψεις ? εδώ ενημερώνεσαι και για άλλες αφέντρες αλλά εφόσον πας έρικα δύσκολο να πας σε άλλη μετά αλλά ποτέ μην λες ποτέ
 
Τελευταία τροποποίηση:

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Γιατί να τον διαγράψεις ? εδώ ενημερώνεσαι και για άλλες αφέντρες αλλά εφόσον πας έρικα δύσκολο να πας σε άλλη μετά αλλά ποτέ μην λες ποτέ
χα χα χα χα το πιστευεις τωρα αυτό που γράφεις ; ;;; Αυτο περί ενημερωσης λεω
 

xdf21

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2023
Μηνύματα
6
Like
10
Πόντοι
0
Απο εν ενεργεία αφέντρες αυτό το διάστημα τώρα Αθήνα ποια θα προτείνατε??
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Προσωπικά πάω μόνο ericca δεν την αλλάζω με τίποτα ,με εκπαίδευσε μου έκανε τα πάντα μου αρέσει σαν γυναίκα αν και είμαι νεότερος ,αισθάνομαι πολύ άνετα μαζί της οπότε μπορεί και να διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού έχω βρει την αφέντρα μου

χα χα χα χα το πιστευεις τωρα αυτό που γράφεις ; ;;; Αυτο περί ενημερωσης λεω
Για να το γράφω το πιστεύω αν κάποια στιγμή ξαναφύγει η έρικα για Λονδίνο κάπου δεν πρέπει να πάει και αυτός ιδίως αν φύγει για 6 μήνες
 

giannisgiannis776

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2020
Μηνύματα
156
Like
518
Πόντοι
81
Η έρικα είναι top αφέντρα,είναι κορυφή κάνει τα πάντα ,ακούραστη εγκεφαλική και δεν παίζεται στα mind games και στα role play,cbt και sounding με φοβερή ενέργεια στο pegging,έχω κάνει μαζί της τα καλύτερα session,έχει ψυχή η τύπισσα όταν με γαμάει χύνει το ζει συν ότι είναι πεντακάθαρη όπως και ο χώρος της,μασάζ προστάτη που μου έκανε έλιωσα από καύλα
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Για να το γράφω το πιστεύω αν κάποια στιγμή ξαναφύγει η έρικα για Λονδίνο κάπου δεν πρέπει να πάει και αυτός ιδίως αν φύγει για 6 μήνες
Και δε μου λες από την <<ενημερωση>> που παρέχεται εδώ αν οπως λες φυγει η Ερικα πιστευεις ότι καποιος καινουργιος με το χωρο βγάζει ευκολα άκρη για το που να παει ; Εσυ θα εβγαζες ;
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Και δε μου λες από την <<ενημερωση>> που παρέχεται εδώ αν οπως λες φυγει η Ερικα πιστευεις ότι καποιος καινουργιος με το χωρο βγάζει ευκολα άκρη για το που να παει ; Εσυ θα εβγαζες ;
θα το έψαχνα και πιστεύω θα έβγαζα
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Πιστεύεις ότ θα εβγαζες . Ειδες ουτε εσύ δεν εισαι σίγουρος που εισαι και 5 χρονια ενργος στο forum :grin:
:grin:
Ακριβώς αυτό έγραψα και θα έβγαζα άκρη αν και την έρικα δεν την αλλάζω εκτός αν σταματήσει η φύγει για Λονδίνο
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Ακριβώς αυτό έγραψα και θα έβγαζα άκρη αν και την έρικα δεν την αλλάζω εκτός αν σταματήσει η φύγει για Λονδίνο
Καλα για να στο κανω πιο απλό, ας υποθεσουμε ότι η Ερικα παει Αγγλια γαι 6 μηνες , απο αυτά που γράφονται εδω ποια προκύπτει ότι ειναι η επόμενη καλύτερη επιλογή κατά τη διαρκεια που θα απουσιαζει; Κατά τη δική σου γνωμη και με βάση αυτό που εγραψες ότι βγαινει άκρη .
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Καλα για να στο κανω πιο απλό, ας υποθεσουμε ότι η Ερικα παει Αγγλια γαι 6 μηνες , απο αυτά που γράφονται εδω ποια προκύπτει ότι ειναι η επόμενη καλύτερη επιλογή κατά τη διαρκεια που θα απουσιαζει; Κατά τη δική σου γνωμη και με βάση αυτό που εγραψες ότι βγαινει άκρη .
Πιστεύω η λόλα αλλά εκτός την έρικα και η Αλεξάνδρα ήταν πολύ καλή αλλά δυστυχώς δεν μένει Ελλάδα αν ξαναεπιστρέψει θα την επισκεφτώ ,όλες οι καλές φεύγουν για εξωτερικό επειδή τα χρήματα είναι διπλάσια
 
Τελευταία τροποποίηση:

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Πιστεύω η λόλα αλλά εκτός την έρικα και η Αλεξάνδρα ήταν πολύ καλή αλλά δυστυχώς δεν μένει Ελλάδα αν ξαναεπιστρέψει θα την επισκεφτώ ,όλες οι καλές φεύγουν για εξωτερικό επειδή τα χρήματα είναι διπλάσια
Αποφευγεις να δωσεις σαφή απάντηση και δε σε κατηγορώ . Η Λόλα ειναι εκτός πλέον , η Αλεξάνδρα είναι εκτός επίσης συνεπως μας λες ότι άμα παέι και η Ερικα Λονδινο μετά υπάρχει μονο χάος !!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom