KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Εγώ ήξερα για τώρα Οκτώβρη...Μέσα στο 2023 μην την πειρμένεις....
Εγώ ήξερα για τώρα Οκτώβρη...Μέσα στο 2023 μην την πειρμένεις....
Ενδιαφερομαι και εγω για αυτην αν υπαρχει καποιος που δοκιμασε .![]()
Τηλ 6975223186 - φετιχιστικά - ποδολαγνία - ουρολαγνεία - Love List
Ρωσίδα Mistress Victoria 38 ετών με δικό μου πολυτελή χώρο. Μόνο αυταρχικά Τηλ 6975223186 – φετιχιστικά – ποδολαγνία – ουρολαγνεία – λεκτική ταπείνωση – […]www.lovelist.com.gr
Εμπειρία κανείς ; Ύποπτη περίπτωση φαίνεται.
Για αφέντρα δεν την κάνω από τις φωτογραφίες που έχει αλλά για ποδολαγνεία μια χαρά![]()
Τηλ 6975223186 - φετιχιστικά - ποδολαγνία - ουρολαγνεία - Love List
Ρωσίδα Mistress Victoria 38 ετών με δικό μου πολυτελή χώρο. Μόνο αυταρχικά Τηλ 6975223186 – φετιχιστικά – ποδολαγνία – ουρολαγνεία – λεκτική ταπείνωση – […]www.lovelist.com.gr
Εμπειρία κανείς ; Ύποπτη περίπτωση φαίνεται.
Γιατί να τον διαγράψεις ? εδώ ενημερώνεσαι και για άλλες αφέντρες αλλά εφόσον πας έρικα δύσκολο να πας σε άλλη μετά αλλά ποτέ μην λες ποτέΠροσωπικά πάω μόνο ericca δεν την αλλάζω με τίποτα ,με εκπαίδευσε μου έκανε τα πάντα μου αρέσει σαν γυναίκα αν και είμαι νεότερος ,αισθάνομαι πολύ άνετα μαζί της οπότε μπορεί και να διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού έχω βρει την αφέντρα μου
χα χα χα χα το πιστευεις τωρα αυτό που γράφεις ; ;;; Αυτο περί ενημερωσης λεωΓιατί να τον διαγράψεις ? εδώ ενημερώνεσαι και για άλλες αφέντρες αλλά εφόσον πας έρικα δύσκολο να πας σε άλλη μετά αλλά ποτέ μην λες ποτέ
Προσωπικά πάω μόνο ericca δεν την αλλάζω με τίποτα ,με εκπαίδευσε μου έκανε τα πάντα μου αρέσει σαν γυναίκα αν και είμαι νεότερος ,αισθάνομαι πολύ άνετα μαζί της οπότε μπορεί και να διαγράψω τον λογαριασμό μου αφού έχω βρει την αφέντρα μου
Για να το γράφω το πιστεύω αν κάποια στιγμή ξαναφύγει η έρικα για Λονδίνο κάπου δεν πρέπει να πάει και αυτός ιδίως αν φύγει για 6 μήνεςχα χα χα χα το πιστευεις τωρα αυτό που γράφεις ; ;;; Αυτο περί ενημερωσης λεω
Και δε μου λες από την <<ενημερωση>> που παρέχεται εδώ αν οπως λες φυγει η Ερικα πιστευεις ότι καποιος καινουργιος με το χωρο βγάζει ευκολα άκρη για το που να παει ; Εσυ θα εβγαζες ;Για να το γράφω το πιστεύω αν κάποια στιγμή ξαναφύγει η έρικα για Λονδίνο κάπου δεν πρέπει να πάει και αυτός ιδίως αν φύγει για 6 μήνες
θα το έψαχνα και πιστεύω θα έβγαζαΚαι δε μου λες από την <<ενημερωση>> που παρέχεται εδώ αν οπως λες φυγει η Ερικα πιστευεις ότι καποιος καινουργιος με το χωρο βγάζει ευκολα άκρη για το που να παει ; Εσυ θα εβγαζες ;
Πιστεύεις ότ θα εβγαζες . Ειδες ουτε εσύ δεν εισαι σίγουρος που εισαι και 5 χρονια ενργος στο forumθα το έψαχνα και πιστεύω θα έβγαζα
Ακριβώς αυτό έγραψα και θα έβγαζα άκρη αν και την έρικα δεν την αλλάζω εκτός αν σταματήσει η φύγει για ΛονδίνοΠιστεύεις ότ θα εβγαζες . Ειδες ουτε εσύ δεν εισαι σίγουρος που εισαι και 5 χρονια ενργος στο forum
![]()
Καλα για να στο κανω πιο απλό, ας υποθεσουμε ότι η Ερικα παει Αγγλια γαι 6 μηνες , απο αυτά που γράφονται εδω ποια προκύπτει ότι ειναι η επόμενη καλύτερη επιλογή κατά τη διαρκεια που θα απουσιαζει; Κατά τη δική σου γνωμη και με βάση αυτό που εγραψες ότι βγαινει άκρη .Ακριβώς αυτό έγραψα και θα έβγαζα άκρη αν και την έρικα δεν την αλλάζω εκτός αν σταματήσει η φύγει για Λονδίνο
Πιστεύω η λόλα αλλά εκτός την έρικα και η Αλεξάνδρα ήταν πολύ καλή αλλά δυστυχώς δεν μένει Ελλάδα αν ξαναεπιστρέψει θα την επισκεφτώ ,όλες οι καλές φεύγουν για εξωτερικό επειδή τα χρήματα είναι διπλάσιαΚαλα για να στο κανω πιο απλό, ας υποθεσουμε ότι η Ερικα παει Αγγλια γαι 6 μηνες , απο αυτά που γράφονται εδω ποια προκύπτει ότι ειναι η επόμενη καλύτερη επιλογή κατά τη διαρκεια που θα απουσιαζει; Κατά τη δική σου γνωμη και με βάση αυτό που εγραψες ότι βγαινει άκρη .
Αποφευγεις να δωσεις σαφή απάντηση και δε σε κατηγορώ . Η Λόλα ειναι εκτός πλέον , η Αλεξάνδρα είναι εκτός επίσης συνεπως μας λες ότι άμα παέι και η Ερικα Λονδινο μετά υπάρχει μονο χάος !!!Πιστεύω η λόλα αλλά εκτός την έρικα και η Αλεξάνδρα ήταν πολύ καλή αλλά δυστυχώς δεν μένει Ελλάδα αν ξαναεπιστρέψει θα την επισκεφτώ ,όλες οι καλές φεύγουν για εξωτερικό επειδή τα χρήματα είναι διπλάσια