Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

LB

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.700
Like
4.103
Πόντοι
456
Μακάρι αλλά κ εγώ δύσκολο το βλέπω...Τώρα αναμένουμε Λόλα
Καλή και η λολα... αλλά εδω Θε/νικη αναμένουμε επιστροφη Ίσιδας που είναι φουλ ενεργη... ελπιζω να ερθει συντομα, γιατι ακόμα ξαναμμενους μας άφησε....:wink::wink:
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Καλή και η λολα... αλλά εδω Θε/νικη αναμένουμε επιστροφη Ίσιδας... ελπιζω να ειναι συντομα, γιατι ακόμα ξαναμμενους μας άφησε....:wink::wink:
Εμείς εδώ Αθήνα.... Μακάρι να έρθουν και οι δύο αμφότερες
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
δυστυχως....εχει πανω σπο 1,5 χρονο να δειξει ενδιαφερον ειτε σε σοσιαλ ειτε σε αγγελιες. Το πιο πιθανο ειναι να κρεμασε τις γοβες. Πολυ κριμα για εμας, μακαρι να βρηκε αυτο που θελει για αυτην
Τις κρεμασε εκει στο δευτερο lockdown δυστυχως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ναι για Λόλα εννοώ π.λειπει
Θα περιμένεις για καιρό ακόμα δυστυχως ....
 

Fotis_freedom

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2017
Μηνύματα
509
Like
555
Πόντοι
86
Η έρικα ,η νανα βρετού που έχει σταματήσει και η Αλεξάνδρα οι καλύτερες ,μακάρι να επιστρέψει και η Αλεξάνδρα και η νανά
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Τις κρεμασε εκει στο δευτερο lockdown δυστυχως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Θα περιμένεις για καιρό ακόμα δυστυχως ....
Είχες κάποια επικοινωνία πρόσφατα μαζί της;
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Η έρικα ,η νανα βρετού που έχει σταματήσει και η Αλεξάνδρα οι καλύτερες ,μακάρι να επιστρέψει και η Αλεξάνδρα και η νανά
Την ερίκα και την Αλεξάνδρα τις ξέρω ,την άλλη αφέντρα δεν την ξέρω,ερίκα και Αλεξάνδρα είχαν έρθει Σαλονίκη και οι δύο είναι καταπληκτικές
 

Podolagnos999

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2021
Μηνύματα
105
Like
125
Πόντοι
1
Ρε μαγκες ακουω για την Ολγα οτι εχει πολλα κιλα κλπ, αν ειναι οπως φαινεται στις φωτογραφιες και δεν εχουν δεχθει επεξεργασια εχω παθει σοκ απο το τι θεωρειτε "χοντρη". Μια χαρα ειναι η κοπελα.
 

cornes

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2017
Μηνύματα
78
Like
72
Πόντοι
0
Οι φωτογραφίες έχουν επεξεργασία, τη δείχνουν πιο αδύνατη από ό,τι είναι. Σχεδόν όλες οι επαγγελματίες το κάνουν αυτό.

Χοντρή δεν τη λες. Είναι πιο γεμάτη από τις φώτο, σαν γκόμενα σίγουρα δεν είναι αδιάφορη.
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
Οι φωτογραφίες έχουν επεξεργασία, τη δείχνουν πιο αδύνατη από ό,τι είναι. Σχεδόν όλες οι επαγγελματίες το κάνουν αυτό.

Χοντρή δεν τη λες. Είναι πιο γεμάτη από τις φώτο, σαν γκόμενα σίγουρα δεν είναι αδιάφορη.
Θα συμφωνησω κατά ενα μέρος μαζί σου, εκτος ομως απο φωτο στη σελιδα της στο facebook εχει και καποια μικρα Video . Εκει δεν υπαρχει επεξεργασία. Οπως και στο site της αλλες εχουν άλλες οχι . Χοντρη σιγουρα δε τη λες , ουτε βεβαια και αδύνατη . Σιγουρα πιο αδυνατη απ ότι ηταν η Σεσίλια πριν αποσυρθει και το ριξει στις τσοντες :grin:
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
Θα συμφωνησω κατά ενα μέρος μαζί σου, εκτος ομως απο φωτο στη σελιδα της στο facebook εχει και καποια μικρα Video . Εκει δεν υπαρχει επεξεργασία. Οπως και στο site της αλλες εχουν άλλες οχι . Χοντρη σιγουρα δε τη λες , ουτε βεβαια και αδύνατη . Σιγουρα πιο αδυνατη απ ότι ηταν η Σεσίλια πριν αποσυρθει και το ριξει στις τσοντες :grin:
Την σεσίλια την είχα δει πριν χρόνια Σαλονίκη βυζάρες αλλά απο αυταρχικό τίποτα ούτε ζεστό νερό δεν είχε,η άρτεμις που ήρθε έχει κιλάκια αλλά είναι φιλότιμη,την όλγα μόνο σε φωτογραφίες αλλά καλύτερα να έχει κιλά παρά κόκκαλο,αναμένω την ερίκα που είναι κανονική στα κιλά αλλά ξέρει αυταρχικό
 

Nikos40@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2023
Μηνύματα
434
Like
1.061
Πόντοι
201
Ήρθε η Μπέτυ στο στούντιο οριεντάλ....
Δυστυχώς για λίγες εμφανίσεις......
 

ΤΖΟΤΖΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
15 Νοε 2007
Μηνύματα
734
Κριτικές
6
Like
382
Πόντοι
26
Ωραιος, περιμενουμε εναγωνιως το λεπτομερες μπρεηκ νταουν του σεσιον οπως λεμε σε απταιστα αγγλικα επιπεδου Κουλεως (εδω να σημειωσω με την ευκαιρια, η Θεανω γινεται της Θεανους:grin:). Ο,τι ειπα για την Ολγα αφορα μονο το προσωπο, δεν την εχω δοκιμασει γι αυτο δεν εκφερω γνωμη.
Την Μελινα δεν την εχω δοκιμασει ακομα ,αλλα η Ολγα ειναι αψογη 100% επαγγελματιας .
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Έχει επικοινωνήσει κάποιος πρόσφατα με Λόλα να δούμε πότε επιστρέφει τελικά;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom