Καλή και η λολα... αλλά εδω Θε/νικη αναμένουμε επιστροφη Ίσιδας που είναι φουλ ενεργη... ελπιζω να ερθει συντομα, γιατι ακόμα ξαναμμενους μας άφησε....Μακάρι αλλά κ εγώ δύσκολο το βλέπω...Τώρα αναμένουμε Λόλα
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Εμείς εδώ Αθήνα.... Μακάρι να έρθουν και οι δύο αμφότερεςΚαλή και η λολα... αλλά εδω Θε/νικη αναμένουμε επιστροφη Ίσιδας... ελπιζω να ειναι συντομα, γιατι ακόμα ξαναμμενους μας άφησε....![]()
Μα Αθήνα είναι η Ίσιδα... Μακαρι να την ειχαμε στα μέρη μας.Εμείς εδώ Αθήνα.... Μακάρι να έρθουν και οι δύο αμφότερες
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Ναι για Λόλα εννοώ π.λειπειΜα Αθήνα είναι η Ίσιδα... Μακαρι να την ειχαμε στα μέρη μας.
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Τις κρεμασε εκει στο δευτερο lockdown δυστυχωςδυστυχως....εχει πανω σπο 1,5 χρονο να δειξει ενδιαφερον ειτε σε σοσιαλ ειτε σε αγγελιες. Το πιο πιθανο ειναι να κρεμασε τις γοβες. Πολυ κριμα για εμας, μακαρι να βρηκε αυτο που θελει για αυτην
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα περιμένεις για καιρό ακόμα δυστυχως ....Ναι για Λόλα εννοώ π.λειπει
Fotis_freedom
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 509
- Like
- 555
- Πόντοι
- 86
Η έρικα ,η νανα βρετού που έχει σταματήσει και η Αλεξάνδρα οι καλύτερες ,μακάρι να επιστρέψει και η Αλεξάνδρα και η νανά
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Είχες κάποια επικοινωνία πρόσφατα μαζί της;Τις κρεμασε εκει στο δευτερο lockdown δυστυχως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα περιμένεις για καιρό ακόμα δυστυχως ....
Εμένα με αρέσει που έχει πολλά κιλάΡε παιδιά η Όλγα είναι όντως μουνάρα; Στις φωτογραφίες φαίνεται χοντρούλα. Δεν είναι;
Ναι έχει σταματήσειΗ Ηλέκτρα Γαλανού έχει σταματήσει;
Την ερίκα και την Αλεξάνδρα τις ξέρω ,την άλλη αφέντρα δεν την ξέρω,ερίκα και Αλεξάνδρα είχαν έρθει Σαλονίκη και οι δύο είναι καταπληκτικέςΗ έρικα ,η νανα βρετού που έχει σταματήσει και η Αλεξάνδρα οι καλύτερες ,μακάρι να επιστρέψει και η Αλεξάνδρα και η νανά
Podolagnos999
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 105
- Like
- 125
- Πόντοι
- 1
Ρε μαγκες ακουω για την Ολγα οτι εχει πολλα κιλα κλπ, αν ειναι οπως φαινεται στις φωτογραφιες και δεν εχουν δεχθει επεξεργασια εχω παθει σοκ απο το τι θεωρειτε "χοντρη". Μια χαρα ειναι η κοπελα.
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Θα συμφωνησω κατά ενα μέρος μαζί σου, εκτος ομως απο φωτο στη σελιδα της στο facebook εχει και καποια μικρα Video . Εκει δεν υπαρχει επεξεργασία. Οπως και στο site της αλλες εχουν άλλες οχι . Χοντρη σιγουρα δε τη λες , ουτε βεβαια και αδύνατη . Σιγουρα πιο αδυνατη απ ότι ηταν η Σεσίλια πριν αποσυρθει και το ριξει στις τσοντεςΟι φωτογραφίες έχουν επεξεργασία, τη δείχνουν πιο αδύνατη από ό,τι είναι. Σχεδόν όλες οι επαγγελματίες το κάνουν αυτό.
Χοντρή δεν τη λες. Είναι πιο γεμάτη από τις φώτο, σαν γκόμενα σίγουρα δεν είναι αδιάφορη.
Την σεσίλια την είχα δει πριν χρόνια Σαλονίκη βυζάρες αλλά απο αυταρχικό τίποτα ούτε ζεστό νερό δεν είχε,η άρτεμις που ήρθε έχει κιλάκια αλλά είναι φιλότιμη,την όλγα μόνο σε φωτογραφίες αλλά καλύτερα να έχει κιλά παρά κόκκαλο,αναμένω την ερίκα που είναι κανονική στα κιλά αλλά ξέρει αυταρχικόΘα συμφωνησω κατά ενα μέρος μαζί σου, εκτος ομως απο φωτο στη σελιδα της στο facebook εχει και καποια μικρα Video . Εκει δεν υπαρχει επεξεργασία. Οπως και στο site της αλλες εχουν άλλες οχι . Χοντρη σιγουρα δε τη λες , ουτε βεβαια και αδύνατη . Σιγουρα πιο αδυνατη απ ότι ηταν η Σεσίλια πριν αποσυρθει και το ριξει στις τσοντες![]()
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Νμζ. Σταμάτησε κιόλας.... χαχαχαΉρθε η Μπέτυ στο στούντιο οριεντάλ....
Δυστυχώς για λίγες εμφανίσεις......
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
Την Μελινα δεν την εχω δοκιμασει ακομα ,αλλα η Ολγα ειναι αψογη 100% επαγγελματιας .Ωραιος, περιμενουμε εναγωνιως το λεπτομερες μπρεηκ νταουν του σεσιον οπως λεμε σε απταιστα αγγλικα επιπεδου Κουλεως (εδω να σημειωσω με την ευκαιρια, η Θεανω γινεται της Θεανους). Ο,τι ειπα για την Ολγα αφορα μονο το προσωπο, δεν την εχω δοκιμασει γι αυτο δεν εκφερω γνωμη.
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
πολυ καλη η Ηλεκτρα σε ολα δοκιμασμενη προ 12ετιας ,τωρα δεν ξερω .Η Ηλέκτρα Γαλανού έχει σταματήσει;
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.011
- Πόντοι
- 6.727
Έχει επικοινωνήσει κάποιος πρόσφατα με Λόλα να δούμε πότε επιστρέφει τελικά;
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Μέσα στο 2023 μην την πειρμένεις....Έχει επικοινωνήσει κάποιος πρόσφατα με Λόλα να δούμε πότε επιστρέφει τελικά;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 58K