Διαγραμμένο μέλος 156977
Προμότορας
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 1.425
- Κριτικές
- 267
- Like
- 1.079
δηλαδη εσυ ποσο θα υπολογιζες;2500 με 7000 .....για 10μερες??? απο 10ε τη μερα???κοφτε κατι ρε...![]()
δηλαδη εσυ ποσο θα υπολογιζες;2500 με 7000 .....για 10μερες??? απο 10ε τη μερα???κοφτε κατι ρε...![]()
πωωωωω χαρεμι ο αλανακοςαντε καληνυχτα σας πολλα ειδατε σημερα.........
υγ.θα αναφερω πολλα οταν γραψω εκτος κι αν συνεχισετε να φαγωνεστε οποτε δεν αξιζει τον κοπο...

10 τη μερα ,,οχι παντωςδηλαδη εσυ ποσο θα υπολογιζες;
πρεπει να φυγεις απο την λογικη του ευρω φιλε μου10 τη μερα ,,οχι παντως
![]()
κωλογρια....τι το θες το ρετρο, το μουσειο; τι να το κανεις ε;;;;η μεγαλυτερη ειναι 24 ετων
μαστορα εχεις ιδεα σε ποιον μιλας???πρεπει να φυγεις απο την λογικη του ευρω φιλε μου
σε καθε τοπο πρεπει να μιλας το εκει νομισμα
κωλογρια....τι το θες το ρετρο, το μουσειο; τι να το κανεις ε;;;;
μαστορα ρωτα τον αλλαν απο ποιον πρεπει να περνεις συμβουλεςμαστορα εχεις ιδεα σε ποιον μιλας???![]()
![]()
δινω συμβουλες γενικως για ουκρανομολδαβορουμανιες ,,![]()
![]()
δεν χρειαζομαι...![]()

ε για σενα ,,,μικρος εεισαι ακομα ,,ουτε 60....κι ομως αυτη ξερει το αθλημα καλυτερρα απο ολες κι ας πηρε τα λιγοτερα.
εχω αλλλο τροπο συστημα εγω.. ;)μαστορα ρωτα τον αλλαν απο ποιον πρεπει να περνεις συμβουλες![]()

ακριβως ετσι.....χαχχαχαααααααααααααααααα
τον τροπο σου τον εχω κανει κι εγω, οπως το κανει κι αλλος συναγωνιστης απο εδω......εχω αλλλο τροπο συστημα εγω.. ;)
αλλα ο αλλαν ειναι αρχηγος
2 φορες τον ειδα λαιβ σε δραση,ειχε θεμα ΑΑΑ![]()
10 τη μερα ,,οχι παντως
![]()
σιχτιρ μπουρνταΑν δε δεχτώ λογοκρισία.. Παίζει και το τζαμπέ. Δεν αγοράζεις μόνο με χρήματα. Μπορείς να αγοράσεις και με ωραία παραμυθάκια. Ίσως όχι 2,3,4 ταυτοχρονά στο δωμάτιο.. αλλά αν το'χεις μερικές θα τις γαμήσεις χαλαρα.. Λίγο τρόπους να έχεις, μια καλή ιστορία, μια μέτρια εμφάνιση και χρήματα να κεράσεις μερικούς καφέδες, ποτά και φαγητό αρκούν. Συνολικά έξοδα και για τους 2 λιγότερα απο 30-40 και άντε αν είσαι άπλας 60 ευρώ για όλα αυτά, αν κινηθείς λογικά και δεν ανοίγεις μπουκάλια.
ετσι επαιζα κι εγω..αλαπλαον τα χρονια βαραινουν...οσο τζοβενο κ να το παιζεις....Αν δε δεχτώ λογοκρισία.. Παίζει και το τζαμπέ. Δεν αγοράζεις μόνο με χρήματα. Μπορείς να αγοράσεις και με ωραία παραμυθάκια. Ίσως όχι 2,3,4 ταυτοχρονά στο δωμάτιο.. αλλά αν το'χεις μερικές θα τις γαμήσεις χαλαρα.. Λίγο τρόπους να έχεις, μια καλή ιστορία, μια μέτρια εμφάνιση και χρήματα να κεράσεις μερικούς καφέδες, ποτά και φαγητό αρκούν. Συνολικά έξοδα και για τους 2 λιγότερα απο 30-40 και άντε αν είσαι άπλας 60 ευρώ για όλα αυτά, αν κινηθείς λογικά και δεν ανοίγεις μπουκάλια.
Λες και είναι σκηνή βγαλμένη από ταινία του Κόπολα.αντε καληνυχτα σας πολλα ειδατε σημερα.........
υγ.θα αναφερω πολλα οταν γραψω εκτος κι αν συνεχισετε να φαγωνεστε οποτε δεν αξιζει τον κοπο...
σε ζηλευω,με την καλή ένοια
σε ζηλευω,με την καλή ένοια 
εμενα μου θυμιζει παρτυ του χιου χεφνερ..τοπα κ πριν!!!![]()